Hey dames, Ik heb volgende maand een fotoshoot voor mn werk. Er zullen portretfoto's en full body foto's gemaakt worden. De foto´s zullen o.a. gebruikt worden voor de website. Ik ben dan 8 maanden zwanger en wil niet dat het zichtbaar is op de foto´s, omdat ik dan jarenlang zwanger lijk Ik ben tot nu toe nog maar 3 kilo aangekomen, dus in mn gezicht zie je (nog) geen verandering, maar ik heb natuurlijk wel een grote buik. Hoe kan ik mijn buik zo goed mogelijk verbergen tijdens de shoot? Inhouden is geen optie meer Wat voor soort kleding kan ik het beste aandoen, zodat er evt gefotoshopt kan worden?
Ik zou het niet verbergen. Het heeft toch niet dat je jaren later ziet dat je op dat moment zwanger was? Mooi juist!
Ik vind het juist wel mooi staan. Leuk ook zo'n fotoshoot als zwangere! Als je het echt niks vind kan je altijd nog zwart aan. Felle broek eronder, dan valt die het meeste op. Of juist helemaal zwart en iets fels in je haar bv. een bloem en dan zelfde kleur felle schoenen.
Ik denk dat zwart wel mooi afkleed! Verder zou ik geen foto's van de zijkant laten maken maar juist van voor. Kan je niet iets voor je buik houden? Ik weet natuurlijk niet wat voor bedrijf het is maar een bosje bloemen of een ordner ofzo verbergt ook een hoop
Ik zou het niet verbergen.. Je kan altijd nog later opnieuw foto's laten maken na de bevalling Ik zou voor nu denken: gratis fotoshoot met je zwangere buik, superleuk juist!
Nieuwe foto's zit er niet snel in, dus wil hem echt verbergen. Een ordner of een brochure zou er idd wel voor kunnen. In series zijn sommige actrices ook zwanger zonder dat het opvalt, dus er zijn vast trucjes voor.
Ik ben toch wel benieuwd waarom je het persé wil verbergen. Met een grote buik valt het haast niet te verbergen. Misschien een maxi-dress? En hoe veel geld denk je dat BN-ers of beroemdheden uit het buitenland daar aan besteden?
Fotoshop? Nou ik snap het best hoor. Foto van voor maken ipv de zijkant zwart shirt en een donkere blazer doen al wonderen. Als je mega dik bent dan valt het niet echt te verbergen ben ik bang en zal je er wat voor moeten houden of vragen of de fotograaf hem weg wil shoppen.
Ik weet niet hoeveel foto's er op de website moeten, maar kun je daarvoor niet een foto gebruiken van jou tot aan je borst(en) zeg maar?
Nee..de individuele foto's worden tot een teamfoto gefotoshopt. Dus moeten er allemaal tot dezelfde hoogte opstaan.
In dat geval...kun je dan niet met de fotograaf overleggen en afspreken dat hij jou naast iemand zet die de arm in de zij heeft zodat de arm voor jouw buik komt? Ik denk dat zo'n fotograaf misschien nog wel wat trucjes weet! Kan me voorstellen dat je niet over 2 jaar nog wilt dat bijv. nieuwe klanten vragen of je net terug bent van verlof omdat je zwanger op de foto staat. Ik vind up-to-date (lijkende) foto's zelf professioneler staan als het gaat om een zakelijke website
Hmm lastig. Heb laatst ook een shoot gehad en droeg toen een zwart shirt. Van voren en van achter was er niks te zien. Zijkant uiteraard wel. Wellicht kun je een zwart shirt aantrekken en kijken of de foto's van je lichaam enkel frontaal gemaakt kunnen worden?
Ik zou met de fotograaf bespreken wat je het beste kan doen. Het lijkt me beter om als twijfelgeval op de foto te staan dan duidelijk.