YEP! Haha ik ben hoogblond en bij mij pakte t ook gek uit.. 1x knaloranje zelfs En het is absoluut niet schadelijk voor je kindje
Oh? Mijn kapster zei dat er onderzoek naar was gedaan en dat ze niet goed konden zeggen welke effecten de stoffen in de verf (die via je hoofdhuid toch in je lichaam terechtkomen) hebben op een ongeboren kind. Het kan schadelijk zijn. Als iets al die potentie heeft kan ik best 9 maanden wachten met een nieuw kleurtje. Zij liet mij uiteindelijke zelf de keuze.
Nee is absoluut niet zo.. het is eerder zo dat de gassen die vrijkomt (wat je ruikt) dan ''slecht'' zouden zijn, maar zeker het kleuren van je haar doordat dat door je hoofdhuid zou gaan is achterhaald..
Ik ben pas ook nog naar de kapper geweest. Zij was zelf niet lang geleden zwanger geweest en wist mij te vertellen, dat het verven op zich geen kwaad kan in de zwangerschap, de lucht die vrij komt echter wel, daarom mogen zwangere kapsters ook geen klanten verven, want die hangen boven het hoofd en ademen die lucht dus direct in.. Wat ze me ook vertelde, is dat de kleur die je wilt anders uit kan pakken dan de bedoeling is, dit dus vanwege de hormonen in je lijf, maar meestal gaat het wel goed met de kleur..
Onzin. Ik ben gewoon geverfd door een zwangere kapster. Aan haar ook nog gezegd dat ik zelf zwanger ben, en zij vertelde mij dat de verf geen kwaad kan.
Nou ik heb me haar ook geverf vrijdag en het ziet er gelikt uit. Wel beter dat het goe dis gegaanwant het andere zag er niet meer uit. Nu kan ik me weer vertonen.