36 weken duizelig & misselijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bllondiie, 31 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bllondiie

bllondiie Niet meer actief

Nou mn titel zegt het al, ik ben momenteel 36 weken zwanger en sinds een aantal dagen onwijs misselijk, dit terwijl ik hier alleen maar aan het begin van mn zwangerschap last van heb gehad. Ook wordt ik vanaf gister met vlagen erg duizelig moet me dan echt vasthouden ergens. Ook merkte ik vandaag en gisteren dat mn voeten wat opgezwollen zijn (vocht?) ik herken dit niet van mn vorige zwangerschappen en vraag me af of andere dames zich hierin herkennen?

2. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Wellicht handig om even te overleggen met je verloskundige. Geen ervaring maar volgens mij kan dit duiden op zwangerschapsvergiftiging.

3. Grootgezin

22 mei 2014
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moest bij deze klachten gelijk bellen. Dus ik zou als ik jou was vandaag even contact opnemen met je verloskundige. Misschien is het niks maar ze zijn er voor om te bellen. Succes!

4. Juels75

Juels75 Actief lid

11 aug 2014
    294
    0
    0
    Ik zou ook even bellen om te overleggen! Sterkte!

5. bllondiie

Dankjewel voor de reacties, zal idd vandaag maar even bellen dan,,

6. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb sinds week 35 ook last van misselijkheid en overgeven. Ben ook veel slap en duizelig. Bij mij komt het zeer waarschijnlijk door de schommelingen in mijn bloeddruk. De vk had gen andere verklaring.
    Meten ze je bloeddruk elke keer op?

7. bllondiie

Ja ze meten hem elke keer op, laatste x was de 23ste en hij is altijd goed, 120/70 heb ook nog nooit last gehad van een hoge bloeddruk of. Ik heb gebeld en met de gynaecoloog afgesproken het even af te wachten ik moet maandag op controle en krijg dan sowieso een ctg. Werd het erger of vertrouw ik het niet kan ik altijd terug bellen en dan krijg ik een extra controle.

8. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Ok, nou houd het dan maar heel goed in de gaten, want van zwangerschapdvergiftiging kun je heel snel heel ziek worden, ik snap ook eigenlijk niet dat ze je met deze klachten tot maandag laten wachten, het is immers nog maar donderdag vandaag!

Liefs taart.

9. bllondiie

@taart, dankjewel ik ga het zeker goed in de gaten houden en zodra er iets veranderd (negatief) aan de bel trekken..

Deel Deze Pagina