uitgedroogd?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door loeloe, 6 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    Ik maak me een beetje ongerust.. Heb sowieso veel last van zwangerschapsmisselijkheid, maar lig nu thuis met buikgriep. Alles komt er uit (van boven én onder :oops: ) ik hou echt nix binnen, ook geen cola zonder prik, ors of wat dan ook. Nu voelt mn huid op mn handen en armen heel droog aan, wat denken jullie?

2. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Hè wat vervelend. Bij twijfel gewoon even de huisarts bellen hoor. Ik kan het van hieraf niet beoordelen natuurlijk... Maar als je zelfs geen ors binnenhoudt, zou ik het zekere voor het onzekere nemen.
    ennuh beter op vrijdagmiddag naar je eigen huisarts dan dat je in het weekend naar de huisartsenpost moet ;)

Sterkte ermee! hopelijk valt het mee!

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Inderdaad even de dokter bellen. Uitdrogen is echt niet goed. Laat het even nakijken.

4. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    net even HA gebeld, kleine slokjes 1x in t halfuur, k mag niet meer braken.. Als het aanhoudt moet ik weer contact opnemen..
    thanx voor reacties!

5. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Goed in de gaten houden hoor meid. En gewoon aan de bel trekken als het niet meer gaat.

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    en gaat het nu goed met je of heb je nog last van?

7. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    het ging vorige week veel beter, maar nu weer terug bij af... geen diarree, maar sinds afgelopen maandag aan een stuk overgeven :( Bij de dokter geweest en het moet nu heel snel beter gaan, anders ziekenhuis.. :( Ik mag 4x in 24 uur emesafene zetpil en dat moet helpen anders infuus :cry: khoop echt dat die zetpillen gaan werken!

8. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Schiet niet op het meid, wat moet jij je vervelend voelen. En hopelijk hoef je niet naar het ziekenhuis, maar als het beter voor je kindje is, is het misschien wel de beste oplossing. En ook voor jou, want jij trekt dit ook niet lang meer. Ik hoop dat jeje snel beter voelt.

Deel Deze Pagina