Ik heb het gedaan

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sadieraven, 3 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Hoi meiden ik moet even van me afschrijven hoor...

Ik ben nu zo extreem geirriteerd dat willen jullie niet weten!
    Moet met me dochter naar zwemles en me broertje zou meegaan. Allemaal leuk natuurlijk. A fijn na 10 minuten vragen of ie opschiet en nou is klaar is, ben ik alsnog te laat en gaat ie nog even rustig piesen...
    Dusss ik raak over me theewater en zeg verdomme ik sta je al 10 minuten te roepen, vrij logisch lijkt me. Gaat ie ineens niet meer mee maar ipv dat duidelijk te zeggen sta ik weer buiten te wachten...

Oow ik heb hem niet meer! Maar het ergste van alles is dat er nu word gedaan alsof het aan mij ligt. Iedereen vergeet alleen als ik bevallen ben dat ik net zo reageer...

Hebben jullie dat ook? Dat je echt de schuld krijgt omdat je nou eenmaal zwanger bent en last van je hormonen heb? Ik vind het zo verschrikkelijk namelijk! Voel me echt niet serieus genomen omdat ik maar zwanger ben

2. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

:D :D :D

Maar wel herkenbaar hoor! Bij elk wissewasje was het "jaja, hormonen he?"... Terwijl ik altijd zo doe :x Heel irritant!

3. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Jep. Iedereen die mij goed kent weet dat ik vrij recht voor mijn raap ben en snel boos wordt.

Dan nog krijg ik vaak de opmerking "ooohhh dat komt door de hormonen hoor". LOL, zo ben ik altijd geweest.

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Oh maar dat IS ook irritant! Ik zou ook pissig zijn hoor, ik kan helemaal niet tegen getreuzel en als ik daardoor te laat kom, laat ik zo iemand gerust achter :D Erger nog vind ik het als ik boos word en mijn ouders of zusjes zeggen: ben je ongesteld ofzo? Ja! Ik begon mijn dag in een poel bloed, wil jij je dag zo eindigen?! kan geregeld worden :cool:

5. Deborah198

24 okt 2011
    92
    0
    0
    Ben helpende plus, in een verzorgingshuis.
    Wieringen
    Hier het zelfde al zeg ik geen woord toch heb ik het allemaal gedaan. Met alles hoor ik niks anders je bent opstandig zelfs als ik half met de ogen dicht op de bank zit. Ik kan idd ontzettend boos worden als ik iets 10 x moet vragen en nog blijft mijn man overheerlijk zitten.

6. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    OHHHHHH die had van mij een lichte maar doeltreffende tik gekregen. Hormonen of niet dit zou ik echt niet kunnen hebben!

En die opmerkingen van OH DAT ZIJN DIE HORMONEN die moeten ze ook eens afschaffen ...

7. diana285

diana285 Bekend lid

6 jan 2016
    813
    363
    63
    Krijg soms ook naar me hoofd hormonenbom maar dat vind ik zelf dus niet, en meestal zijn het de mannen die dat zeggen, dus als hun een keer gerriteerd zijn zeg ik altijd, zit je inlegkruis je verkeerd om.

8. Rannie

Rannie Actief lid

21 dec 2012
    442
    56
    28
    Vrouw
    Heel herkenbaar!

En snap heeel goed dat je geirriteerd bent!

9. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Oh daar kan ik ook niet tegen hoor en tegen mensen met een lange draai.. ben altijd te vroeg of veel te vroeg maar zou me nu ook zo als jou voelen hoor.. zwanger of niet!

10. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Jeej ik ben niet de enige.... Wat een gedoe hè?!
    Vind het zo nergens op slaan!! Goh ja je merkt wel dat je last heb van je hormonen hoor... Wat? De enige die ergens last van heeft ben jij! Ik voel me prima, word zo moe van dit soort opmerkingen...
    Ik zweer het ik ga ze een poepie laten ruiken na de bevalling!
    Ik ben altijd al een snel geirriteerd en impulsief persoon geweest. Ben een flapuit en laat geen kaas van me brood vreten. Opsodemieteren! Maar ik mag en kan nu gewoon niks meer zeggen... Als ik er wel wat van zeg krijg je toch te horen dat het je hormonen zijn. Het heeft gewoon geen zin en voel me totaal niet serieus genomen, alsof een zwangere vrouw ineens geen recht van spreken heeft en ineens je hersens in je kont zitten ofso...

Bah wat kan ik hier boos om worden pffff

11. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ja helaas zullen ze het dan tot je bevalling blijven zeggen en daarna nog is van het ontzwangeren.. dus na 1 jaar keihard terug slaan ;)

Maar goed zo zie je maar hoe goed ze er normaal op je letten en er nu pas een reden voor is dat ze het zien :s

Maar dit zijn wel de dingen waar je je op bed nog aan loop te irriteren *zucht*

12. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Haha idd! Payback time!

Maar dat ik voor de deur stond te wachten en hij gewoon niet kwam, stond ik te schreeuwen voor de deur van hallo?!?!?! Ik moet weg!
    Doet me moeder het raam open en ze vraagt het aan hem en zegt heel droog 'ow hij zegt dat ie niet meer meegaat'.
    Dan denk ik 1 geef je zoon een schop onder ze hol want hij staat met iemand af te spreken en laat die gene gewoon met dr dochtertje zo staan!!
    En 2 ik werd dus kwaad en gaf een schreeuw met verdomme laat hem is die *** uit ze kont trekken en stel je niet aan!
    En dan met een glimlach zeggen 'ga nou maar je dochter staat op ke te wachten'
    Heh?!?!! Wie staat op wie te wachten?!?!

Grrrr kan dr nog zo boos om worden en dit gaan ze nog krijgen van

13. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ja snap je helemaal !

Deel Deze Pagina