hallo, ik heb al een aantal dagen buikpijn, stekend/prikkelend net als of het mijn blaas is en een opgeblazen gevoel in mijn hele buik. Afgelopen vrijdag hebben ze urine nagekeken en vandaag was de uitslag van de kweek binnen, alles was in orde geen blaasontsteking, en mijn nierfunctie was ook in orde. Mochten mijn klachten verergeren dan moet ik weer terug. Iemand hier ervaring mee? wat zou het kunnen zijn, mijn gyn kon me geen oorzaak zeggen. Mijn moederkoek groeit niet mee, zou het dit kunnen zijn? ben dit vergeten te vragen stom.
He Sunny, Komt me bekend voor, ik had precies hetzelfde met 24 weken! Urine twee keer nagekeken, maar was niets aan de hand. Mijn gyn heeft het uiteindelijk verklaard als een cmbinatie van opgezwollen darmen (stoelgang was niet heel erg regelmatig meer), bandenpijn, uitgerekte buikspieren en ligging van de baby. Moet zeggen dat het gevoel nu over is (na de 26e week ging het vanzelf over) en de baby deed het gisteren op de pretecho heel goed. Heeft er dus geen last van gehad...Hoop dat het bij jou ook snel wegtrekt!