helemaal op

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door WonderZonnetje, 1 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WonderZonnetje

24 jul 2011
    73
    0
    0
    hi meiden

ik ben morgen 39 weken zwanger en ik ben helemaal op!
    ik ben donderdag na een controle bij de verloskundige doorgestuurd naar het ziekenhuis omdat mijn bloeddruk iets verhoogd was en ik aangaf dat ik me echt niet lekker voelde, in het ziekenhuis hebben ze een ctg gemaakt en een echo maar dat zag er allemaal goed uit volgens de gynacoloog maar hij zei wel dat mijn lichaam gewoon op is en dat het enige redmiddelen bevallen is.
    dus ben ik weer naar huis gestuurd met de mededeling kom zaterdagochtend maar terug.
    zaterdag weer geweest en alles was weer goed en ook nu weer naar huis.
    nou moet ik maandagochtend weer terug voor een ctg maar voornamelijk omdat ik me zorgen maak omdat ik me zo slecht voel en ik omdat ik vind dat ons kindje weinig beweegd.
    nou heb ik sinds gister avond elke keer kramp onder in me buik en vanacht heb ik veel harde buiken gehad maar voor de rest gebeurd er niks.
    nou stelde de verloskundige voor om eventueel maandag te kijken of ik mischien gestript kan worden als ik al een beetje ontsluiting heb en aan de eene kant wil ik dit heel graag omdat ik bang ben dat er iets mis is maar aan de anderen kant wil ik het niet forceren maar ik weet niet of ik het nog lang volhou zo en met de gedachten dat me man morgen weer gaat werken en ik weer de hele dag thuis zit pfff
    heeft 1 van jullie dit wel is meegemaakt? ik twijfel heel erg wat ik nou moet doen omdat ik aan de eene kant gewoon de natuur zijn gang wil laten gaan maar ik heb er natuurlijk ook niks aan als ik straks geen kracht meer heb om te bevallen.
    ik zit namelijk al vanaf 21 thuis i.v.m nierstuwing en ben er helemaal klaar mee
    graag hoor ik van jullie

liefs wonderzonnetje

2. Dana

Dana Niet meer actief

Ik zou ervoor gaan meid! Zonder twijfel zou ik me laten strippen, zeker met nierstuwing, ik weet hoe pijnlijk dat is ik heb het ook.

Sterkte en hopelijk heb je binnen nu en een week je baby in je armen.

3. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik heb t ook bij beide bevallingen gehad. mn bloeddruk ging de laatste week omhoog en was ook helemaal op. op de uitgerekende datum ben ik toen gestript, want had 1.5 cm ontsluiting. ze zei toen dat ik waarschijnlijk wel snel zou bevallen. nou, ik heb de hele nacht vreselijke pijn gehad en de volgende dagen niks meer. na 4 dgn is ze uiteindelijk na een hele vlotte bevalling geboren. of het nu door t strippen kwam?? ik denk dat t komt wanneer t wil. ik ben ook van mening dat de bevalling soepeler verloopt als het kind en je lichaam er klaar voor zijn. dus tja...ik weet niet of ik me weer zou laten strippen.
    succes meid! je lichaam is er al mee bezig! let maar op, het duurt niet lang meer! xxx

4. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Ik dacht ook niet dat het nog lang ging duren maar helaas mijn dochter kwam echt niet. Als ze haar niet hadden gehaald zat ze nog geloof ik haha!

Strippen heeft hier helaas geen zin gehad. Dus uiteindelijk ingeleid.

Zou het zo weer doen....Ik ken de kwaal die je hebt niet maar als ik de eerste reactie lees moet dat absoluut geen pretje zijn.
    Dus ik zou zeggen neem die poging om te strippen aan en wie weet komt jullie kindje dan snel!

Heel erg veel succes!

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Je lijf is iig al wat voorwerk aan het doen, dus ik zou zeker laten strippen: daarvan komt het alleen maar sneller op gang.
    Dat niet lekker voelen hoort wel helemaal bij die laatste loodjes, alhoewel er natuurlijk bij verhoogd bloeddruk een aantal signalen zijn die je goed in de gaten moet houden, (maar ik mag aannemen dat de gyn of je VK dat met je doorgenomen heeft?).
    En minder bewegen hoor ik vaak op het eind en lijkt vaak een teken te zijn dat een bevalling op handen is, (alhoewel het ook dan nog rustig even kan duren: 't is geen garantie ;)).

Sterkte met de laatste loodjes en hopelijk is het strippen even het laatste duwtje wat je lijf nodig heeft :)

6. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    geen ervaring maar wil je wel even sterkte wensen!!

7. WonderZonnetje

24 jul 2011
    73
    0
    0
    Hi meiden
    Thnx voor jullie reacties
    Ik ben net in het ziekenhuis geweest en moest tijdens de ctg op mijn zij gaan liggen omdat onze meid zo weinig bewoog, dit vond ik best wel eng. Gelukkig ging ze daarna weer bewegen.
    Mijn bloeddruk was het eene moment 140/81 en het anderen moment 110/50 dat vond ik ook zo raar
    OP de echo zagen ze dat ik weinig vruchtwater had en de gynacoloog vond wel dat ze weinig bewoog
    Nu hebben ze mij de keuze gegeven of om in te leiden of afwachten maarja waar doe je nou goed aan :(
    Lastig!
    Liefs anne

8. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

succes met de laatste loodjes, ik hoop dat je snel mag bevallen;)

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wonderzonnetje... sja lastige beslissing... ik zou proberen het nog even zonder inleiden te doen... kans op complicaties is toch groter en inleiden wil ook niet zeggen dat je gelijk bevalt... kan ook dagen duren en denk ook niet dat je daar op zit te wachten...

Ben je al gestript? Dat zou ik eerder proberen (al heeft dat meestal pas na 41 weken nut maar er zijn altijd uitzonderingen)

10. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    ik zou dan denk ik toch kiezen voor inleiden...

Deel Deze Pagina