Je bent nu op de beste plek. Zwangerschapsvergiftiging is heel serieus en in het ziekenhuis kunnen ze je opvolgen. Ik heb al sinds week 8 hoge bloeddruk en met medicijnen kan ik dat onder controle houden. Bij mijn eerste ook vanaf week 13 en heb het kunnen volhouden tot week 38. Week 37 week in het ziekenhuis gelegen met zw-vergiftiging. Dus dat je daar bent en je medicatie krijgt, is erg goed! Verder heb je nog andere problemen en nemen ze je gelukkig nu serieus. Ik hoop dat je de zwangerschap nog lang kunt volhouden en dat je tijd genoeg krijgt om de medicatie te laten werken en weer wat beter te worden. Veel succes!
Hey Ilja. Ik wil je even veel stertkte wensen. Ik heb je gevolgd in het zwanger worden proces, vervolgens met de onzekerheid of je wel of niet zwanger was en de gezondheid van je man. Nu lees ik dit. Jeetje meid, wat krijgen jullie het voor de kiezen. Kan je fysieke gestel ook nog te maken hebben met een weerslag van alles wat er is gebeurd? Zet hem op! Heel veel sterkte! Liefs, Lieflief
Hè ilja, meid wat een achtbaan weer. En al die medicatie die je dan weer krijgt en dat zkh is ook niks in de zwangerschap de angst blijft de kleine het wel goed doen. Dat zal wel een flinke klap geven voor jou en je partner. Ik heb op het eind 35 weken zwangerschap een klaplong en flinke longontsteking gehad. Dus weet iets af van de angst. Met spoed via ambulance naar de 1e hulp blijkbaar was mijn zuurstof zo laag dat het kantje boord is geweest volgens de 1e hulp arts. Dus niet hetzelfde maar de angst en de achtbaan helaas wel. Gelukkig is onze dochter kerngezond ondanks de morfine, antibioticakuren, wat andere dingen die ik via het infuus heb gehad op 1e hulp en 2 weken niet kunnen eten. Ze was alleen wat aan de kleine kant. Ik ga voor jullie hopen dat jullie kindje er net zo goed doorheen komt. Ze zullen jullie wel goed blijven monitoren? Veel sterkte
Hallo Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd, maar dat kon even niet. Na alle onderzoeken waarvan de meeste gelukkig goed waren. Heb ik bloeddruk medicatie gekregen. Mijn bloeddruk was 155-100 en werd zelfs nog hoger. Maar hij was vandaag ook weer 170-90. Ik ben inmiddels wel weer thuis, maar kan moeilijk mijn draai vinden. Vandaag weer naar de neuroloog geweest en die gaat wederom een scan maken. Wel eng zoveel scans in de zwangerschap. Dit wordt namelijk nummer 3 en ook nog voor foto's geweest. Ik ben zoooo moe. Ook de suikers gaan niet goed. Morgen weer naar de gyn om te bespreken en de groei van het kindje te bekijken. Gelukkig weer mijn eigen gyn die was op vakantie. Ben morgen 26 weken volgens de berkening van de gyn. Kindje lag 1 week en 4 dagen voor op groei. Jullie steun doet me zo goed Maar ik vind het heel zwaar allemaal Eerst mijn man wat nu weer redelijk gaat en nu dit er tussen door. En eerlijk gezegd weten ze niet goed wat het is en waar ze moeten zoeken. Maar ze nemen het serieus en sluiten alles uit. Dat is gewoon wel heel fijn En natuurlijk hoop ik dat het meevalt en gewoon een nasleep is van alles. Dat het tijdelijk is allemaal. Maar de insuline is ook al zooooo hoog. Ik hou vertrouwen, maar het worden nog hele zware weken Ik moet tot de 38 weken dan halen ze het Gaat de groei van het kindje omhoog misschien zelfs nog eerder Dus ja spannende tijden en meer dan afwachten kunnen we niet Ik moest het wel heel rustig aan gaan doen Dus ik lig elke middag verplicht op bed Als ons kleine meid maar gezond is Ook daar heb ik wel zorgen over Ik krijg zoveel medicatie momenteel Maar ik kan niet zonder dat zou ook niet goed zijn voor ons meisje Ik hou jullie op de hoogte En nogmaals bedankt voor de steun en lieve woorden
Jeetje meid, wat een vreselijke pech allemaal! Ik ga duimen dat jouw bloeddruk en suikerwaarden een beetje onder controle blijven. Heel veel sterkte toegewenst en zet hem op!
Heel veel sterkte toegewenst en blijf voor jezelf en de kleine vechten. Echt jammer dat ze je niet gelijk al serieus namen, echt typisch weer.
Gelukkig nemen ze het serieus, maar wat een moeizame tijd. Het had een roze wolk moeten zijn! Gelukkig ook wel de kritieke 25 weken voorbij,maar kindje moet idd eigenlijk nog wel blijven zitten tot 38 weken. Doe rustig aan en geef je over aan die rust, alles voor kindje.
Hier komende woensdag 29 weken Ik ben zoo moe Er is zoveel gebeurd Ik heb inmiddels prednison kuur gehad Opname wederom gehad Ik maak me zorgen om mijn kindje Nog iets meer dan 3 weken dan plannen ze de keizersnee in Zit nu in een achtbaar van emoties Zie er naar uit, maar zie er ook tegen op Is het kindje gezond Wat komt er op ons af En ga dat getrappel ook ontzettend missen Nu pas komt het besef wat er allemaal is gebeurd En dat is veel Eerst mijn man en toen de zwangerschap die niet goed ging Er is zoveel gebeurd in deze zwangerschap En ik voel me soms echt schuldig naar de kleine meid Ook al kan ik er niks aan doen allemaal Het is zwaar nog een dikke 9 weken dan zal ze bij ons zijn Daar zie ik naar uit Maar heel eerlijk ook tegen op 9 weken ze klinken zo kort En het lijken nog maanden Al die medicatie die ik krijg is dat wel goed voor ons meisje Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug Dus ik denk dat ze ook beter is buiten mijn buik zodra het kan Natuurlijk laat ik het weten als ze is geboren Voor nu hoop ik dat de laatste weken wat rustig verlopen Jullie steun is zo geweldig Jullie steun doet me goed Lieve woorden Nog even dan hebben we ons wondertje in de armen En ik hoop dat ze gezond is
Ach meid, wat een weg heb jij moeten afleggen om zwanger te worden en nu te zijn. 9 weken lijkt nog lang, maar toch straks is ze er eindelijk. Hopelijk deze laatste weken meer rust om voor te bereiden op de geboorte. . Sterkte
Wat een hoop zorgen, heel jammer dat je nooit op de roze wolk hebt kunnen zitten. Misschien is het wel fijn dat je snel een datum hebt om naar af te tellen. Probeer zo goed en zo kwaad als het gaat toch een beetje te genieten van het kleine meisje in jouw buik. Heel veel sterkte toegewenst en zet hem op de aankomende weken! Ik duim voor een rustig verloop!
Inmiddels 30 weken en 3 dagen zwanger Ik zit hoog met insuline al 48 eenheden voor de nacht De kans is groot dat ik diabets houdt na de zwangerschap Want deze waarde wordt nog hoger Ben zooo moe Maar wil ook nog genieten die laatste weken Nog even dan plannen we keizersnee Wat een zwangerschap De laatste behandeling raak, manlief door het oog van de naald gekropen en nu een zwangerschap die je niemand gunt Maar ik we krijgen er wel iets moois voor terug Ik zie erg op tegen de keizersnee, maar laat het op me af komen Nog even dan hoop ik dat we alles achter ons mogen laten en vooruit kunnen Kunnen genieten als gezinnetje Ik ben en blijf positief ook al is dat soms heel moeilijk Dankjewel voor jullie steun
Krijg je een Gentle Sectio? Dat was er nog niet toen ik een geplande keizersnee kreeg van Aiden. Die werd meteen na de geboorte nadat ik hem even heb gezien, weggehaald. Verder is de keizersnee mij heel erg meegevallen. Was ook snel weer op de been. Jouw emoties herken ik wel enigszins. Wij zijn na talloze vruchtbasrheidsbehandelingen (11 mislukte IUI'S, 1 mislukte IVF en een geslaagde ICSI) zwanger geworden van Aiden. Toen ik 5 maanden zwanger was, kregen we te horen dat mijn vriend een tumor in zijn hersenstam had. Daar is hij aan geopereerd toen Aiden 4 maanden oud was. Ze hebben helaas niet alles kunnen weghalen, het is gelukkig goedaardig en hij moet nu om de 2 jaar door de scan om te zien of het niet weer gaat groeien. Toen weer de medische molen in om Finley te mogen krijgen. Bij de 4e TP raak. En toen had ik een HG-zwangerschap. Kon vanaf werk 6 tot en met week 22 alleen maar in stilte liggen en overgeven. Kon nauwelijks iets eten of drinken. Anyway, 2 jaar geleden kreeg ik alsnog de klap. Burn out. Paar maanden uit de running geweest en niet kunnen werken. Met psychologische hulp er weer bovenop gekomen. Ik wil er maar mee zeggen dat als het je teveel wordt, schroom dan niet om aan de bel te trekken bij je huisarts. Heel veel sterkte met de laatste loodjes! Babykamer al klaar trouwens? En hoe is het nu met je man?
Nog 4,5 week dan ga ik bevallen Ik ben echt op Mijn bekken doet zeer Ik heb al meerdere hypo's gehad Morgen nog een groei echo van de kleine meid Ook al is het dubbel ik zie uit naar de kleine meid en ik zie op tegen de keizersnee De laaste loodjes zijn nu echt ingegaan
Sterkte meid, gelukkig is jullie meisje wel blijven zitten tot nu toe. Maar kan me voorstellen dat t nu klaar is en je meisje wilt vasthouden.