- Saar en Maartje - Saar en Maaike - Saar en Pien - Saar en Karlijn - Saar en Suze - Saar en Jula - Saar en Elke - Saar en Elske - Saar en Dirkje - Saar en Mien - Saar en Roos
Haha, er komen ook namen voorbij die één van ons twee geweldig vind: Ik vind Juul echt heel leuk, mijn hubbie niet. En grappig dat jullie Jet en Fien/Pien leuk vinden, was zelf bang dat het ouderwets zou zijn. Hou wel van ouderwetse, beetje hippe namen. Vandaag babykaartjes proberen uit te zoeken (niet geslaagd overigens) en kwamen we Eef tegen. Hij wilde altijd Eefje, ik vond dat niks. Maar Eef klinkt dan wel weer leuk. Hebben jullie dat ook, die eeuwige twijfel? Was bij Saar pas na 4 maanden echt aan haar naam gehecht (lees: de baby was dus al 4 mnd oud..) Gr Kikker
Hoihoi... Ben je op zoek naar naam met één lettergreep?!?! Anders misschien Nora, Sophie.. . Ik vind Fien ook erg goed passen bij Saar. En Juul. Jet vind ik dan weer wat minder
Sofie is een mooie naam, maar Jet vind ik ook wel goed passen! Of: Noor Nora Floor Mia Anna Bo Roos Lena Lian Eef Eefje Lot Fem