26 weken en baby laag voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kabouterkwebbel, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kabouterkwebbel

26 dec 2009
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 26 weken zwanger en voel de kleine sinds 16 weken, de schopjes worden wel heftiger, maar ik voel hem alleen vanonder. Hij schopt continu op mijn blaas/vagina?? Niet echt fijn. Ik voel hem nooit bovenin mijn buik?Moet ik me zorgen maken of komt het door de ligging? Zijn er meer die dit hebben?

2. Que

Que Niet meer actief

Ik heb dat ook gehad. Het is soms een beetje irri vooral als je nodig moet plassen en geen wc in de buurt hebt.

Het komt door de ligging. Die van mij voel ik nu alleen nog maar bovenin. En soms onderin een handje of het hoofdje

3. kabouterkwebbel

26 dec 2009
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is jouw kindje gedraaid? En met hoeveel weken?

4. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ja hier ook zo... Heb ook echt het idee dat de baby nog geen 1x met het hoofdje naar beneden heeft gelegen.
    Ik voel in me onderbuik, net boven m'n vagina ook echt steeds heel duidelijk een hieltje...

5. kabouterkwebbel

26 dec 2009
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik moet vanavond gelukkig terug op controle, dan hoor ik gelukkig hoe hij ligt.

6. dawnie

dawnie Actief lid

26 okt 2008
    420
    0
    16
    Ik heb precies hetzelfde. Ze trapt/duwt steeds op mijn blaas en soms op mn baarmoedermond (aah, not nice). Ik heb de placenta aan de voorkant van de buik liggen, waardoor ik bewegingen bovenin waarschijnlijk ook nauwelijks voel.
    Toen ik laatst de 20 weken echo had, voelde ik al de hele dag geen schopjes rond mijn blaas. Op de echo bleek ze met haar hoofd naar beneden te liggen. Waarschijnlijk was ze toen even gedraaid. Ik heb vrijdag ook weer een echo. Hopelijk ligt ze dan in haar favoriete positie, zodat ik kan zien wat ze nou precies doet steeds.

Groetjes
    Dawnie

7. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Ik heb de placenta aan de buikzijde liggen (waar weet ik nog niet) en ik voel de trappen het meeste linksonderin en vlak onder mijn navel.
    Aan de rechterkant heb ik nog niks gevoeld.

Ook boven mijn navel heeeel soms een trap. maar merendeels onderin dus (ondanks dat baarmoeder al wel een eind boven navel zit).

8. Trees

Trees Niet meer actief

Hier wisselt het om de paar dagen. Het is een echte draaikont :D. Soms voel ik haar alleen maar onderin, waar ze fijn tegen mijn blaas aan het trappen is en andere dagen weer hoog. De baby heeft nu nog genoeg ruimte om te draaien, dus daar zou ik me in ieder geval geen zorgen over maken.

Deel Deze Pagina