Ik heb met de week precies meer en meer zin erin .. Vanavond weer sex gehad en kan er nog steeds zo van genieten .. Mijn vriend heeft meer schrik dan ik dat het weeen zou opwekken of zo .. Kan je sex hebben tot op het laatste ? Of moeten we het uitstellen tot na de bevalling ?Ook heb ik sinds enkele dagen last van mijn schaambot en pijnlijke liezen ..
Je kunt zelfs sex hebben tot je vliezen breken! Zodra dat gebeurt is mag het niet meer vanwege infectie gevaar. Als je er zin in hebt gewoon doen en ik denk dat dat opwekkende effect niet echt heel snel zal gebeuren (kleine kans).
Zelfs als de beeb ingedaald is ? Mijn vriend heeft altijd schrik dat hij haar voor het hoofdje gaat beuken .. Volgende week moeten we pas terug naar de VK en dan weet ik pas of ze al ingedaald is , vorige afspraak was 3 weken geleden ..
Ja want dan zit de baarmoeder mond er nog altijd tussen en als je vriend de baarmoedermond raakt voel je het wel (geloof me). Ik had de avond voor mijn viezen broken nog seks en s'ochtends waren mijn vliezen gebroken
Ok dan doen we gezellig verder ... Al is het niet zo evident meer met zo een mega buik .. Bedankt voor de antwoorden !
...nou wat een opschepper...gaat hem niet lukken hoor je kan sex hebben tot de vliezen gebroken zijn..
Toen ik zwanger was van mijn dochter hadden we ook enorm veel seks, het was bijna compulsief... Als je zo'n pijn hebt zou ik eens een ander standje proberen En voor de baby is t ook heel erg fijn, je lichaam maakt tijdens seks allemaal fijne stofjes aan die via je bloed bij je baby komen, en dat wiegen is ook niet onprettig. O, en als ze is ingedaald merk je dat wel. Dan kan je ineens weer dieper ademhalen en je buik begint ook lager. Vond t toen heel grappig om voor de spiegel precies te kunnen zien waar dr hoofd zat.
Hier werd het op het laatst juist aangeraden door de VK. Omdat ik tegen week 42 aanliep, zei ze heb maar veel sex, dat stofje uit het sperma, kan de weeen opwekken
fijn dat jullie meiden tot het laatst seks konden hebben hier niet vanaf 6 maanden kon het echt niet meer bloedverlies en pijn bij mij mocht het dan ook niet meer mijn man balen als een stekker ja handwerk dan he hiii maar na 3 weken na mijn bevalling zijn we er weer voor gegaan en dat is inmiddels 4maanden geleden en ja hoor ben zwanger geraakt van de vierde wel gepalnde trouwens ja vind je het gek sekste zowat drie keer per dag hiiiiii
Man verteld me net dat een collega op het werk had gezegd dat hij elke week 100 euro moest vragen aan mij .. Mijn man zo ; hoezo ? , die collega zo ; Ja om op een ander te gaan nu op het einde .. Mijn man zei dat het zeker nog niet nodig is .. Vond het eigenlijk echt niet lollig , je voelt je nu al niet zo aantrekkelijk door de ettelijke kilo's erbij en dan zulke grappen .. MANNEN he !
als je vliezen niet gebroken zijn tot op het laatst maar wij doen al vanaf het begin niks meer ik ben deze zwangerschap zo kapot moe dat ik er echt de puf niet voor heb. En met week 7 mochten we zowiezo niet meer omdat ik bloed verlies
bij alicia tot aan de laatste dag. we wilde zelfs net beginnen toen opeens het water brak haha. we zagen er dus maar vanaf en manlief heeft toen nog een week of 3 moeten wachten haha. deze zwangerschap heb ik zowiezo minder trek in sex. ben moe en moet er niks van hebben. we hebben zoiezo al minder pret in bed dus momenteel haha. nou ja manlief en ik hebben er verder geen problemen mee en zien wel hoe het gaat lopen. denk dat ik wel gewoon weer sex ga hebben tot aan het einde van de zwangerschap als er gene complicaties zijn.