streep niet meer zo donker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Loe, 3 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Ik ben vandaag 8 weken 5 dagen zwanger en heb gemerkt dat de laatste testen die ik nog gedaan heb, lichter zijn dan de testen rond de vier, vijf weken zwangerschap. De testlijn is wel duidelijk zichtbaar, maar lichter dan de controlestreep. Bij vier, vijf weken zwangerschap was de testlijn donkerder dan de controle streep. heb nu getest, over meerdere dagen, verschillende urine en verschillende pakjes van de kruidvat testen, maar allemaal zijn de strepen lichter, dus aan de test en mijn urine ligt het niet. Dan zou mijn hcg dus lager zijn?

Iemand die dit ook heeft gehad of misschien weet hoe dit komt?

Alle reacties zijn welkom! (maak me toch wel beetje ongerust stiekem..)

2. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    hoi loe, ik las jou berichtje ik weet zo snel niet hoe dat kan, heb zelf voor het laats getest met de 5 weken met een digitale, misschien moet je de verloskundige eens bellen, die kun je alles vragen, ben zelf 7 weken en heb niet meer getest, maar waarom heb je weer getest dan, heb je bloed verloren?? ik weet dat het hcg vanaf de 6 weken zijn piek heeft bereikt maar weet niet of het daarna minder wordt, misschien een telefoontje naar je vk en je weet misschien meer.

ik hoop dat het gewoon goed zit.

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb geen idee hoe het komt.
    Maar waarom heb je nu nog getest, was je onzeker over de andere testen?

4. Loe

Loe Niet meer actief

Eh..........schaam.............ik heb getest uit onzekerheid......gek he. Nee, geen bloed verloren oid. gelukkig niet. Maar ik was in de allereerste week/weken echt kotsmisselijk en ook behoorlijk ziek, nu is dat allemaal stuk minder. Daarom ben ik eigenlijk af en toe eens blijven testen. Maar sinds een week of twee inderdaad zijn de teststrepen lichter dan de controlestrepen. Het zou kloppen als de piek bij zes weken is......van hcg. Ik dacht zelf bij negen weken en daarom vroeg ik me af of de streep dat ook echt niet superdonker had moeten zijn nu.............

dus........een twijfelkont..........(had ik maar niet meer moeten testen he, ja ik weet het). Maar als iemand het antwoord (denkt te) weet/weten, dan hoor ik het erg graag :)

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Je hoeft je niet te schamen omdat je onzeker bent. Gek genoeg is dat ook een symtoom van zwangerschap :D
    Ik had ook in het begin wel lichte symtomen en na een week of 9 waren ze bijna verdwenen.
    Ik was alleen nog maar heel erg moe :)

Wat die test betreft daar kan ik echt niks zinnigs op zeggen, wij hebben met 5,6,7 en 9wkn echo's gehad..........dus ik hoefde niet meer te testen.

6. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

De piek van het HCG zou bij ca 10/ 11 weken zijn - het zou zich nu nog op moeten bouwen. Wellicht heb je andere testen gedaan die niet donkerder worden? Wanneer mag je naar de VK? Een echo kan het je vertellen, ik denk dat je je niet te gek moet laten maken door testjes, die zijn er toch vooral voor om je te vertellen dat je zwanger bent. Maar het is makkelijker gezegd dan gedaan hoor, dat weet ik ook ;) Ik zou gewoon contact opnemen met de vk en je onzekerheid uiten!!

7. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    Hewy meid dat had ik ook weet niet hoe precies kan maar goed heb toen echt om de week een test gedaan tot week 11 en achteraf was echt geld verspilling.als je twijfelt bel je VK en vraag even hoe het zit maar zolang wel positief is en je geen bloed verlies hebt zal wel niks aan de hand zijn.

liefs,

8. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik geloof dat je hcg piek tot 12 weken is. maar het kan best zo zijn dat dat bij jou anders is. en dat je nu al minder hcg hormoon afgeeft. ik denk altijd elk lichaam is anders

9. Loe

Loe Niet meer actief

tja..........het zijn wel dezelfde testjes dat wel. Blijft vreemd vind ik. Maar heb geen bloed verloren. Dinsdag kan ik naar de gyn, zal er hopelijk een echo gemaakt worden. Ik hoop dat alles goed is.

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Loeke, lieve meid heb je weer stiekem getest!
    Als je nu nog 1 keer test kom ik je vast binden hoor tot dinsdag! ;)

11. Loe

Loe Niet meer actief

Thanks! Kun jij er ook even voor zorgen dan meteen dat dit frummeltje goed gegroeid is? ;)

Deel Deze Pagina