Kan iemand me helpen? Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt, maar ik leg net mijn zoon op bed, voorgelezen hele riedeltje, loop de kamer uit... Voel ik ineens zooooo verschrikkelijk heftig het beebje, en niet alleen aan de binnenkant maar dus ook aan de buitenkant! Eerder had ik al wel plopjes gevoeld, maar DIT dus niet... Heeft iemand anders dit ook gehad? Ik schrok me wild! Dacht even dat er wat met de beeb aan de hand was... Ik hoor graag van jullie! Groetjes annemieke
Mijne schopt ook erg hard. Word er soms beetje gek van, maar hij schopt af en toe gewoon de afstandsbediening van me buik af, hahaha.
Idd, en heel erg grappig om te zien Mijne kan er ook wat van Zie soms me hele buik van links naar rechts gaan
dr zti wel een verschil in 16 wk zwanger of 24+ Tenminste qua bewegingen zat er bij mij zeker verschil in, ik voelde dr pas na een week of 20/21
Voel onze beep ook al sinds zestien weken, vlak hierna hebben ook mijn man en mijn broertje 'r al gevoeld, denk dat dat met 17 weken was. Toen schopte ze ook al redelijk hard. De eerste schopjes die ik van haar voelde waren ook niet ' plopjes' of andere lieve dingen, maar echt schopjes... Was er ook niet gerust op, zo druk Heb de verloskundige nog gebeld om te vragen of ze niet spatisch kon zijn ofzo maar ze zei, druk = goed, daar moet je jezelf niet druk maken...
Had ik ook, voelde ons kindje bewegen op 15-16 weken en nu elke dag. Soms is het ook ineens heel hard en voel ik een hele verschuiving in mn buik. Mijn eerste kindje was veel rustiger.
Als ik dat zo allemaal lees over het bewegen van je buik en verschuivingen dan krijg ik het wel een beetje benauwd hoor. Ik heb dat nl helemaal niet. Ze geeft wel duidelijke schopjes, al is ze soms de ene dag rustiger dan de andere, maar heb mn buik nog echt niet heen en weer zien gaan? Misschien komt dat door mijn voorliggende placenta, dat hoop ik dan maar Liefs Jessy
Hoi Jessy, maak je niet zo druk. Mijn buik begon te bewegen op de dag dat ik 30 weken zwanger was! Het komt goed! Jacq
Ik voelde hem voor het eerst bewegen met 18 weken. Maar me vk zei dat je hem nu wel elke dag even moet voelen met 28wkn.
Maak je geen zorgen Jessy, mijn buik 'beweegt' nog niet heen en weer hoor. Heel soms voel je het aan de buitenkant al, maar dan moet je geluk hebben. Ik voelde mn vorige kindje ook heel snel, en telkens zei de dokter normaal kan het nog niet hoor... Maar ik ben ook nu weer héél zeker want hetzelfde gevoel is gebleven en sterker geworden, het is echt ons kindje. Ik denk inderdaad dat het aan de placenta ligt, bij mij ligt die blijkbaar gewoon gunstig om het kindje goed te voelen.
@SweetNova, aan de buitenkant is het idd goed te voelen, en ach, het belangrijkste is dat ik haar elke dag eventjes voel. Liefs Jessy
De mijne begint nu langs de buitenkant mee te bewegen, wanneer ik op mijn rug in bed lig! Is fijn gevoel. Af en toe krijg ik ook wel een harde schop, maar ik vind dat niet erg
Had ik ook, voelde ons kindje bewegen op 15-16 weken en nu elke dag. Soms is het ook ineens heel hard en voel ik een hele verschuiving in mn buik. Mijn eerste kindje was veel rustiger.
echt heel duidelijk voelen doe ik het pas een week of twee, ook mijn placenta ligt aan de voorkant. Als ik op mijn linker zij lig voel ik vaak een harde trap naar het matras dat vind ik echt een heel vreemd gevoel net alsof er iemand in je zij prikt. Voel afen toe ook iets heel diep van binnen volgens mij heeft ze dan de hik dat voelt wel vervelend.