Voor de zekerheid plaats ik nog even mijn echofoto hier. Graag jullie meningen De foto is van de 20 weken echo.
Ik heb 2 meiden....mijn meiden "zagen" er anders uit......maar ik ben geen expert en zou dus de echoscopist geloven.
Heb je daar een foto van? Bij deze foto kon de echoscopiste duidelijk laten zien wat de schaamlippen zijn. En bij mijn zoontje zag je echt een piemeltje op die termijn. Maar ik ben dan wel benieuwd hoe het bij jou meisjes eruit zag.
Hier is mijn echo van wat overduidelijk een jongen is dit is bij 20weken en 2dagen. Kan je vergelijken maar die van jou is een meisje hoor zie er zo anders uit dan bij mij
Ja die is zeker wel duidelijk zeg.. Zijn er ook mensen die een echofoto hebben van een meisje om te vergelijken?
Ik vind t niet echt duidelijk een meisje. Het steekt er teveel uit voor een meisje. Ik zie ook niet echt een hburgertje in of de bekende drie strepen.
2 echo foto's De bovenste van onze dochter met 21 weken in sept 2008 De onderste van onze a.s. zoon met 19 weken afgelopen januari
De echoscopiste keek aan het begin van de 20 weken echo (ben overigens nog geen 20 weken), en op het eind om even een foto te maken. En van meerdere kanten heeft ze het bekeken dus ze zal het toch wel goed hebben? Je ziet 3 uitsteekseltjes (streepjes) En de buitenste twee waren volgens de echoscopiste de schaamlippen die nog meer naar binnen toe gaan tegen het middelste gedeelte wat eruit steekt.