Hai meiden! Ben nieuw hier! Volgens 6(!!)😳 testen ben ik zwanger. Heb ook al een afspraak voor een vroege echo omdat ik 2 maanden geleden een miskraam heb gehad. Was toen 8 weken zwanger maar het vruchtje leefde bij de 5 a 6 weken niet meer. Curretage gehad, naar nu dus weer zwanger als ik de testen mag geloven. Maar nu ven ik ongeveer 4 weken en een aantal dagen zwanger, maar ben niet misselijk, heb geen gevoelige borsten & ben eerlijk gezegd een beetje bang dat het niet goed zit! Maar om nu gelijk naar de verloskundige te rennen, dacht ik vraag het eerst even hier ofdat misschien iemand hier dat ook mee heeft gemaakt? Groetjes Ilona!
Ik heb niet hetzelfde als jou meegemaakt, maar toen ik zo pril zwanger was was ik ook niet zwanger en ook geen gevoelige borsten etc. Was een klein beetje duizelig maar dat was het dan ook. Dus gewoon lekker positief blijven en hopelijk zit het gewoon goed! Succes!
Ik werd pas vanaf 7/8 weken een beetje misselijk en moe maar verder had ik helemaal niets. Niet elke zwangerschap gaat gepaard met symptomen! Lekker van gaan genieten!
Oke! Dankjewel gewoon zonder zorgen doorgaan! Haha!! En ook bedankt voor de snelle reacties! 😁
Ik heb nooit symptomen gehad, zelfs nu niet... Dus het is helemaal niet erg om geen symptomen hebben, prijs jezelf gelukkig
geen paniek hoor, ik was 4 weken na mijn miskraam ook weer zwanger en het is dat ik haar nu voel en dat ik een buik heb maar anders.. ik heb (gelukkig) ook nergens last van gehad ook niet in het begin.. be happy haha
Hier ook de eerste 7 weken helemaal geen symptomen gehad en daarna wat overgegeven door vermoeidheid van het vele werken die weken en dat heeft ook maar tot 10 weken geduurd. Geen zorgen maken dus! Je hoeft niet altijd symptomen te hebben, gelukkig.
Het kan zeker! Hier ook de gehele zwangerschap al nergens last van! Op wat meer plassen en soms wat meer hoofdpijn na dan, maar dat stelt niets voor. Ik zou zeggen geniet er van! Ik vind het zelf ook heerlijk en ons meisje doet het hartstikke goed!💗
Ik heb negen maanden nergens last van gehad, alleen van de bevalling.. het kan dus echt. Ik was er toen ook onzeker over, maar was echt niet nodig!
Zelfde hier, vanaf week 6 pas wat moe en misselijk, en bij week 10 was dat alweer weg (waar ik me stiekem dan ook weer druk om maak...) maar heb hier toen ook gelezen dat dit allemaal vaker voorkomt!
Nooit ergens last van gehad en me daar ook nooit zorgen om gemaakt. Alleen maar fijn, misselijk zijn is niet mn hobby of zo dus heb t niet gemist Symptomen komen er heus wel vroeger of later.
Hier ook nauwelijk/ geen symptomen gehad hoor! En helemaal de eerste weken niks. Ook niet misselijk of moe geweest. Gefeliciteerd met je zwangerschap
Prijs jezelf gelukkig! Ik heb ook helemaal geen kwaaltjes gehad het eerste trimester. Ik voelde me kiplekker, niet anders dan anders. Dat maakte mij erg onzeker, want ik dacht dat kwaaltjes erbij hoorden. Maar dat hoeft dus zeker niet. Zelfs nu voel ik me nog steeds prima en heb ik alleen beetje last van de standaard dingen die erbij horen... Geniet (ook al is dat makkelijker gezegd dan gedaan )
Geen zorgen maken! Bij de eerste pas symptomen bij 7 of 8 weken. Ook veel onzekerheid met echo's en leeg vruchtzakje. Deze zwangerschap was anders nu merkte ik het al voor nod. geniet er nog even lekker van dat je nu nog niks merkt
Hee meiden! Bedankt voor alle reacties!!! 8 september heb ik mijn echo gehad en alles was goed!!! Het is nog wel een beetje onzeker, omdat ik de 8e, voor de echo, last kreeg van mijn buik en enorme bloedverlies. Dus maandag weer een echo voor de zekerheid, maar ik denk dat het nu blijvend is! En dan kan ik gaan genieten van onze eerste echte zwangerschap :-D, nogmaals bedankt voor jullie reacties! Doet me goed!!
Bij mij kwamen de symptomen pas later, vanaf een week of 5/6. Ik weet dat ik dan ook dacht: nou, ik mag wel wat symptomen hebben, dan weet ik tenminste zeker dat ik zwanger ben. Waar ik dan rond week 8/9 weer spijt van heb, want en ZZZZ