slapeloze nachten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bertha1, 13 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bertha1

Bertha1 Actief lid

29 apr 2014
    123
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sinds de bevruchting heb ik al last van mijn darmen en slapeloze nachten. Niet zo erg als je overdag kunt rusten maar ik heb nog een zoon van bijna een jaar. Ik word gewoon midden in de nacht wakker voor een paar uur. Ik val vervolgens in slaap als zoon wakker wordt.
    Heb nog niet zo lang geleden positief getest dus hoe ga ik de komende maanden door?
    Bij mijn zoon kwam het pas na de12 weken grens.

Wie geeft mij moed en heeft er tips?

2. Bertha1

Bertha1 Actief lid

29 apr 2014
    123
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sorry verkeerde peiler. Kan dit verzet worden?
    Alvast bedankt.

3. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Hoi,
    Heel herkenbaar. Bij de eerste echt nauwelijks geslapen de eerste maanden. Nu heb ik het weer, de hele zwangerschap al. Uren wakker liggen en er helpt weinig.

Hier helpt een app die een soort slaapmeditatie vertelt waardoor ik beter en dieper slaap.

Sterkte, ik weet hoe uitputtend het is.

4. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ik sliep in het begin juist als een blok :D Nu de bevalling steeds dichterbij komt ben ik ook meer wakker. Ik denk een combinatie van niet al te veel te doen hebben overdag (lees: praktisch niks mogen doen) en een soort voorbereiding op de slapeloze nachten haha :D
    Het is erg vervelend! Maar je doet er helaas niks aan. Succes!

5. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Ik heb er ook last van, maar oorzaak bij mij is mijn zoontje van anderhalf dat nog niet doorslaapt en nu echt gewoon niet meer lekker kunnen liggen. Ik heb de hele zwangerschap nog geen nacht doorgeslapen.

In jouw geval geef je aan echt wakker te liggen, komt dat omdat je aan het piekeren bent misschien? Of word je steeds geïrriteerder omdat je niet in slaap komt?

6. Bertha1

Bertha1 Actief lid

29 apr 2014
    123
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik weet niet wat het is. Geen piekeren ofzo. Ik word gewoon wakker en dan ook echt meteen klaar wakker. Erg vervelend want ik heb mijn slaap nodig.
    Nu van het maagzuur.
    Van de week maar eens de dokter bellen, heb nu al obstipatie :s

Deel Deze Pagina