Wij gaan misschien naar de Dolomieten, ergens in juli. Nog geen idee waar precies, en het kan ook nog wel Oostenrijk, Zuid-Duitsland, Franse Alpen of zelfs de Provence worden, haha.
Wij gaan vanavond naar lago de Garda camping Du Parc Lazise erg leuke camping met kleine kinderen. We zijn hier 4 jaar geleden al eens geweest zonder kids. De camping ligt tegen het leuktste stadjes aan het gardameer 10 min lopen tot hartje centrum
Wij zijn vannacht net thuis gekomen uit Italie. Zaten ook op Bella Italie. Erg leuke camping en genoeg te doen. Peschiera zelf viel me wat tegen. Daar in tegen is Lazise en Garda erg leuk. Het weer was helaas niet geweldig. In totaal 5 dagen regen gehad, en niet zo'n beetje ook. Veel plezier
Net terug uit Cavallino (aan de Adriatische kust bij Venetië). Zelfde, ook 5 dagen regen maar superleuke camping, direct aan het strand.
Vrienden van ons zaten ook aan de kust en die zijn eerder weg gegaan zoveel regen was er gevallen. Wij konden gelukkig nog een paar dagen bijboeken zodat we toch nog hebben kunnen genieten van het zonnetje
Wij gaan eind juli voor 3 weken naar een camping vlakbij de Bloemenriviera. Dat is het stuk kust wat grenst aan de Cote d'Azur. (Frankrijk) Het is een kleine camping van Nederlanders, met lekker grote plaatsen (zijn vaak best klein in Italië) een leuke speeltuin en een heerlijk zwembad. Wat wil je nog meer?
Wij zijn aan het Lago di Mergozzo geweest, camping Continental Lido. Leuke camping voor kids. Echt genoten!!!
Eliza, is dat Bella Vista? Daar zijn wij 2 jaar geleden geweest. Mooie camping, lekker zwembad en heerlijk warm peuterbadje en goed sanitair. Enige nadelen die ik me kan herinneren waren dat het er 's avonds nogal lawaaiierig was, veel jeugd die dan tot laat over de camping loopt en daarbij hard praat, schreeuwt, zingt etc. En dat de camping zelf echt midden in het Westland van Italie ligt, tussen de kassen. Ik had bij het woord Bloemenriviera zulke mooie associaties gemaakt, maar ja, bloemen kun je ook in kassen kweken, dat had ik moeten weten als Zuid-Hollandse, haha.
Camping Girasolle. Super camping, echt een aanrader. Figline Valdarno heette het plaatsje. Als je nog een bestemming zoekt, doen!!!!