Is er hier ook iemand die dit programma heeft gevolgd? Het is inmiddels alweer afgelopen en de winnaar is bekend, maar jongens jongens, wat is dit programma een verademing onder de talentenjachten zeg! Gepresenteerd door Giel van 3FM, maakt het plaatje compleet. Geen tè grote show, geen overdreven gedoe van juryleden, geen ge-emmer, geen afgezeik (mooi woord trouwens ) maar boven alles; wat een talent zeg!! De winnaar (en mijn god, méér dan terecht!): Douwe Bob Posthuma: In mijn ogen te groot voor Nederland, nu al. Johnny Cash, Elvis, Bob Seeger, alles komt in hem samen. Wat ben ik nu al groot fan van dit joch zeg! 19 jaar by the way...(!) Finale: Douwe Bob - Multicolored Angel - De Beste Singer-Songwriter van Nederland - YouTube Kijken...en wel helemaal afkijken is mijn advies! Nog een paar vréselijk mooie voor als je het ook te pakken hebt, lol; Douwe Bob: Take me home - De Beste Singer-Songwriter van Nederland - YouTube Douwe Bob Posthuma: Beautiful - De Beste Singer-Songwriter van Nederland - YouTube
Blijkbaar ben ik de enige geweest die dit programma heeft gevolgd, lol. Tsss.. valt me wel een beetje tegen van de zp-ers hoor... Ik geef hierbij alvast de tip om wel te kijken naar de volgende editie!!
Hoi Marjanneke. Ik hebhet programma wel gevolgd hoor. Vond het ook een super programma, ging er echt voor zitten. Douwe Bob was ook mijn favoriet, maar ook Mattanja! Ik denk dat we van alle kandidaten zeker nog meer gaan horen/zien. Hoop ook zeker dat er een vervolg komt van dit programma! Groetjes.
Ik wel hoor!! Heerlijk programma. Ik vond nielson ook echt te gek. Hij staat al op mijn telefoon Maar douwe bob echt een terechte winnaar.
Ik heb het ook gevolgd! Geweldig programma, jammer dat het afgelopen is. Douwe bob is wel een terechte winnaar. Angela vond ik ook erg goed. Eigenlijk vond ik ze allemaal wel goed, alleen mevrouw Tamara was absoluut niet mijn smaak.
Pfoeh! Toch fijn dat de kijkcijfers iets hoger lagen dan ik in eerste instantie dacht. Super programma vond ik het met zeer zeker een terechte winnaar. Ik vond verder Daniel ook goed, maar die klonk zo ongelooflijk depressief af en toe, haha, de rest vond ik wel een stukje minder maar het zijn allemaal grote talenten hoor! En zo muzikaal, ze spelen gitaar, piano en weet ik wat meer en schrijven zelf, dat alles bij elkaar maakt toch dat het een hele andere talentenjacht was dan anderen vind ik.
Ja zeker, ik vind dit veel leuker dan Hollands got talent ofzo. Dit zijn echte talenten en een show zonder poeha. Ik hoop dat het volgend jaar weer komt, Chiel Beelen zei wel aan het eind tot volgend jaar haha. Hoopvol