Hi ladies, Ben deze week thuisgezet door dokter om te rusten. Maandag was ik zodanig "oververmoeid" dat ik naar huis ben gegaan en dus dag erna naar dokter. Nu kan ik precies elk moment vd dag in mijne zetel liggen of in mijn bed.. ben wat duizelig (niet erg ofzo).. Ik weet echt niet wat ik moet doen! Maandag moet ik terug naar de dokter na het werk op controle. Er was niet meteen iets te zien ofzo en tot hiertoe probleemloze zwangerschap (kindje groeit goed, baarmoeder groeit dus fel, 20w echo was super!) Ik weet dus niet wat het is momenteel Hebben jullie dit ook (gehad)? Thanks!
Misschien beetje griep ofzo onder de leden? Ik merk wel dat ik wanneer ik minder fit ben, ook meteen een stuk vermoeider ben.
Hoi Sanneke, Ik ben ook erg moe, gelukkig niet zo erg als jij. Ik heb er overdag weinig last van (zolang ik op mijn werk ben), maar als ik eenmaal thuis ben, wil ik het liefst even slapen (wat vaak niet lukt). In de avond doe ik tegenwoordig niks meer, terwijl ik voorheen altijd iets aan het doen was, strijken, administratie, je kent het wel. Ik hoor van veel mensen dat die vermoeidheid na een aantal weken minder moet worden, maar bij mij helaas ook niet. Ik zou toch proberen om je rust te pakken als je dit nodig hebt. Je moet goed voor je kindje zorgen! Luister naar je lichaam. Succes met de vermoeidheid. Liefs, Sam
Hoi Sanneke, ik was ook zo moe telkens.... heb nu ijzertabletjes want bij mij was mijn HB te laag. Misschien even na laten kijken? Een extra tablet vit B12 kan soms ook helpen voor een beetje pit. Hopelijk voel je je snel weer wat beter! Groetjes DeeLighT
ik had dit bij de eerste heel erg kon wel 24 uur slapen altijd! en gek genoeg ondanks dat ik nu een peutertje heb lopen is dat nu niet zo, ben wel snel moe maa rniet zo hondsmoe als toen. Het beste is er aan toegeven en ga gewoon smiddag een uurtje of 2 slapen knap je zeker wel van op voor de rest van de dag kun je weer IETS doen.
Hier nog zo eentje. Ik merk dat ik er gemakkelijk doorheen ga en me niet rustig genoeg houd. Ik heb al weken niet meer kunnen uitslapen door de planning, maar toen het vanmorgen wel kon werd ik dus 20 minuten geleden wakker (13:45)... Ik moet echt meer rust nemen merk ik, dus de planning gaat op de schop!
Herken het helemaal. Ben ook constant moe. Als ik op mijn werk ben gaat het nog wel (drink ook wel veel koffie op mijn werk) Maar zodra ik thuis ben moet ik echt even slapen. Bv vandaag, in bed gelegen tot 12.00u en om 3 uur weer in slaap gevallen. En idd veel mensen zeggenm dat dat na de 12e week wel over gaat, maar niet dus. Hoop dat dit snel over is want kan gewoon niets meer plannen om te gaan doen. @ Sanneke: wat zei de huisarts over wat het kan zijn?