25.000 euro voor de gouden tip: flesweigeraar

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Iris, 18 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ho zeg nou zit je wel heel veel in te vullen.

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik vul niks in; ik draai terug wat jij uit z'n verband rukte en vervolgens classificeerde als "hard". Ik schep vergelijkingen met je eigen situatie zodat je hopelijk genuanceerder naar een ander kan kijken.

Dat is verder niks persoonlijks, Dirksmama, ik vond alleen dat Iris onterecht werd aangepakt, want hoe zij eea aanpakt, dat is echt niet hard te noemen.

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Nee, dat trek ik ook terug, het kwam op mij denk ik harder over dan het in feite was. Sorry Iris.

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

5. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Het is oke hoor.

De fles gaat goehoed!!!!

1e werkdag was een klein rampje..veel huilen. Vriend zat te emmeren met hoeveelheid melk te ontdooien, omdat hij het zo zonde vond om weg te gooien. Daardoor kreeg hij steeds te weinig, want hij dronk best goed uit de fles en was steeds op voor hij het wist.
    2e dag ging stukke beter.
    Ik had Reece gevoed om 7uur en hij werd pas om 10.30uur weer wakker en kreeg om 11uur pas een beetje trek. Mijn vriend heeft 150ml (een heel ijsklontjeszakje) ontdooit en het ging schoon op. Om 15uur kreeg hij weer trek en hij gaf de volgende zak. Beide flessen in een mum van tijd helemaal leeg!
    Vrijwel de hele dag geen traan :)

En om 18uur was ik weer thuis om live te voeden...ging prima!!

Ben een hele blije moeder :):):)

Deel Deze Pagina