Last is een groot woord, maar als je kindje nu een ritme heeft wordt dat toch verschoven omdat dit nu een uur eerder zal zijn. Ons meisje slaapt erg uit, dus t zal niet opeens heel vroeg worden maar ga er wel vanuit dat ze uur eerder wakker wordt; normaal 8 uur, nu 7 uur. En dan kijken of we overdag normale tijden aan kunnen houden zodat ze nieuwe ritme weer oppakt.
Mijn man zegt net dat we gewoon kijken of we de zaterdag de laatste fles zo laat mogelijk kunnen geven (21.00uur i.p.v. 20.00/20.30) En dan zien we wel hoelaat ze wakker word.
Dus jij zou om 05.15 uur gaan opstaan en de dag beginnen, omdat je kinderen vinden dat de dag begonnen is? Wij niet, sorry. Ieder zijn meug. Proberen het in elk geval te rekken. Een ander rekt namelijk andersom door zijn kind later naar bed te brengen wat bij onze kinderen niet zou werken. Ze blijven om dezelfde tijd wakker worden. Dus wij proberen de ochtend dan maar wat te rekken!
Ik houd dezelfde tijden gewoon aan. 19 uur naar bed is dat ook met de nieuwe tijd. Halen ze het niet omdat ze te moe zijn, dan gaan ze ook gewoon naar bed. Dat lost zich in de volgende dagen vanzelf weer op.
zaterdag gewoon op tijd naar bed, klok word verzet als wij naar bed gaan en zondags gewoon op vaste tijden eten en weer naar bed
Hier word ons meisje ook 1 de 26ste Dus zie wel hoe het loopt Het is een lekkere slaapster dus verwacht eigenlijk geen Problemen
Ik doe er ook niks aan. Gewoon zo snel mogelijk op de nieuwe tijden alles doen... Is altijd goed gegaan!