25+4 weken placenta/navelstreng te veel druk

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Bloempje10, 4 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje10

    Bloempje10 Actief lid

    26 nov 2018
    357
    365
    63
    Vrouw
    ik had eergisteren een echo met 25+4 weken en de baby was 750gram er was voldoende vruchtwater. Alles leek oke, de baby beweegt ook goed maar toen de gyn naar de placenta ging kijken zei ze dat er teveel druk op is en dat er weinig bloed naar de baby gaat (dat vermoed ze toch) we hebben morgen een afspraak bij prenatale diagnostiek om daar een grote echo te laten doen en alles nog eens na te zien.

    Ze zei dat de baby voor de periode ook groot genoeg is, maar als die dan te weinig bloed krijgt zou die toch kleiner gebleven zijn?

    We hebben van eergisteren tot vandaag 4 keer de baby op de monitor gehoord. De eerste keer vonden ze de monitor niet geruststellend vandaag was ze heel goed zeiden ze.

    We zitten al van gisteren in stress pfff heeftiemand dit ook gehad en hoe is het afgelopen?
     
  2. Bloempje10

    Bloempje10 Actief lid

    26 nov 2018
    357
    365
    63
    Vrouw
    Op 12/6 was hij: 444gram
    En gisteren 3/7 : 750 gram
     
  3. Bloempje10

    Bloempje10 Actief lid

    26 nov 2018
    357
    365
    63
    Vrouw
  4. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Ik lees het wel eens in de kleine kanjer groep 'voor prematuren' vaak worden deze moeders goed in de gaten gehouden en soms opgenomen om de baby in de gaten te houden. Zodra een baby dan echt geen toevoer heeft en de situatie verslechterd het kindje levensvatbaar is etc word het dan eerder gehaald.

    Echter zal ik me nog niet te druk proberen te maken tot je naar het andere. Ziekenhuis geweest ben. Weet je al wanneer je er terecht kan?
     

Deel Deze Pagina