Ik ben 25 en heb een zoontje van 4. Weet sinds gister dat ik zwanger ben van een 2de. Wa ks hier totaal niet gepland moet ik zeggen en ook behoorlijk verrassend. Ik heb namelijk een spiraaltje dus denk je toch dat je veilig zit. Als alles goed zit met de kleine hebben we besloten er samen voor te gaan. Niet gepland maar zeker gewenst...
Ik was zelf 19 toen ik beviel van mijn dochtertje, die is inmiddels alweer byna 4, toen ik 21 werd beviel ik van mijn zoontje. Mijn vriend is zelf 27 en ik nu 22 en t gaat allemaal hartstikke lekker en ik zal er persoonlyk niet aan moeten denken om pas op mijn 30e of later aan kinderen te beginnen.. Het vergt nu al een hoop energie en hoop op die leeftyd t toch wat "rustiger" aan gaan doen. op voor jou ts dat je snel een 2e wondertje zal krygen als alles t toelaat!
Ik heb niet alles terug gelezen hoor... Ik was: 24: zwanger van de eerste 25: bevallen van de eerste 25: zwanger van de tweede 26: bevallen van de tweede In een woord: GEWELDIG!!!!
Fijn alle leuke reacties te zien. Ja, het vergt zeker hoop energie een kindje. En merk nu ik 10 weken zwanger ben, deze zwangerschap toch zo anders loopt dan de eerste, het gaat sneller, en minder tijd om er net zoveel van te genieten als van de eerste. Maar mss komt dat omdat onze dochter laatste weken erg veel ziek is geweest. Nou dames, geniet allemaal van jullie gezinnetje!
Ik was 20 toen ik zwanger was en 21 toen ik beviel van mijn dochter. Ik werd weer zwanger toen ik 24 was en ben 25 als ik beval van onze tweede dochter. Leeftijdverschil is 3 jaar en 11 maanden. Ideaal want dan gaat mijn dochter naar school en heb ik overdag tijd voor haar zusje. Hoe het verder gaat als moederzijnde en twee kids moet ik nog even ondervinden. Stiekem vind ik het een beetje eng en spannend
ik hoop rond die leeftijd ook wel met nummer 2 bezig te zijn. heb behoorlijk zware bekkeninstabiliteit gehad, en is nu nog steeds niet helemaal weg. ik mag niet binnen 1 jaar zwanger worden anders heb ik kans op een rolstoel dus dat doen we maar niet. en heb trouwens mn handen vol aan 1 hier is het belangrijk dat ik zo zterk mogelijk ben en die kleine wel zelfstandig(er) is als nu. als ik weer zulke erge b.i krijg kan ik weer niks doen, dus zit ik met een probleem. ik ben nu 22, in juni word ik 23. dus over 1,5 jaar vanaf nu ong. zou ik wel graag willen proberen voor nummer 2
Ik was 23 of net 24 (eisprong op mn verjaardag) zwanger van mn zoon, 24 met de bevalling. Ik hoop dat ik op mn 26e kan bevallen van een 2e.
Lang niet op ZP geweest maar zie ineens dit topic. Ik kreeg mijn vierde kindje op 23-jarige leeftijd. Nu ben ik 25 (eneenhalluf haha) en wordt mijn zoon alweer bijna twee. De oudste is bijna zeven. Ik vind het heerlijk! Straks ben ik 27 en heb ik vier schoolgaande kinderen. *trots*
hoi hoi ik zou er gewoon voor gaan! en je niet laten tegen houden door je leeftijd! Ik heb zoiets dan heb je ze toch allebei jong en het is wel super leuk als ze wat aan mekaar hebben denk ik dan. ikzelf ben 22 en heb een dochtertje van 4 jaar en een zoontje van bijna 7 maanden, en het is super en zeker omdat ik nog zo jong ben! het heeft zoveel voordelen succes met alles liefst
Ik was 18/19 zwanger van de 1e en 19 met de bevalling(3 maanden erna 20) .. en nu ben ik 21 en bijna 22 en denk ik aan een 2e. Inderdaad wel heel spannend, omdat ik nu ook al scheve ogen krijg hoe zal dat dan zijn met 2!?
ik ben een jonge moeder van 25 en heb 2 kids.!!!! ik ben harstikke blij dat ik zo jong moeder ben van 2 kids..als ze straks naar school zijn ga ik mien verder studeren, dit jaar die ik de opleiding jeugdzorg en daarna zie ik wel weer. laat niks je tegenhouden als je het graag wilt hoor