hier ligt mijn zoon van 15 maanden alleen met zijn luier aan in zijn zomerslaapzak. En daarover alleen een laken en hij slaapt gewoon heerlijk door. Bij ons is het tussen de 24 en 26 graden boven.
Hier ligt onze zoontje van 6 maanden in zijn romper met korte mouwen in een zomerslaapzak. In de slaapkamer 27 graden en raam snacht open, hij slaapt heerlijk door.
Yoshua slaap in een romper zonder mouwen, een dunne pyjama met lange mouwen, een zomer slaapzak en een lakentje. Het is bij hem 26graden op zn kamertje. Gisterenavond vond ik het zo benauwd dat ik zn dakraam op een kier (met schuif vast) heb gezet.
Hier is het op haar kamer 25 graden. Ze slaapt in romper zonder mouwen, een hydrofiel slaapzak en een lakentje. Als ze in de cosleeper komt zodra ze snachts wakker word slaapt ze gewoon zonder lakentje
Hier is het op de slaapkamer van mijn zoon (13 maanden) ook 25 graden. 's Nachts heeft hij een romper met lange mouwen aan en een zomerslaapzak. Omdat hij gewend is om ergens onder te slapen (of in ieder geval in te slapen, meestal vind ik hem 's morgens zonder deken) leg ik een lakentje over hem heen.