ik heb weer wat hoor . ik heb foto's bij de Hema online besteld, betaald en voor thuis bezorgen gekozen. Nu kreeg ik een week geleden netjes een mailtje dat de order verwerkt was en verstuurd zou worden, het was nog steeds niet binnen dus ik heb er achteraan gebeld. ze kunnen niet meer achterhalen waar de foto's zijn want ze hebben het via TNT gewoon met de post verstuurd. ik geef aan dat ik ervoor betaald heb en dat ik wel graag mijn foto's wil. nou doen ze dus een nieuwe order en versturen ze het opnieuw, best goede service alleen nu loop ik dus te denken, waar zijn die foto's die nooit zijn aangekomen? zijn allemaal foto's van mijn kleine meid en een paar van mezelf en mijn man. moet er niet aan denken dat ze in handen van een vreemde zijn. hebben jullie er weleens wat besteld en problemen mee gehad? ik heb het eerlijk gezegd altijd zo gedaan en nog nooit problemen ondervonden.
Ik heb al een paar keer bij de hema besteld en thuis laten bezorgen, gelukkig nog nooit problemen gehad. Ik hoop dat ze nog terecht komen voor je
Ik heb ook wel foto's besteld bij de HEMA en ook nooit problemen gehad. Kan me voorstellen dat het vervelend is. Het is iets privé 's en je wilt niet dat ze inandermans handen komen.... Succes. Misschien komen ze alsnog?
ik hoop dat ze alsnog komen, er worden in ieder geval nieuwe verstuurd, maar geen lekker idee als die anderen niet aankomen nee, nou ja, we zien wel. bedankt voor de reacties ik heb er wel vertrouwen in dat die anderen wel aankomen.