Om een pakket te bezorgen? Heb iets gekocht op marktplaats voor m'n zoontje Vrijdag is het verstuurd Dacht toch altijd dat het de volgende dag er wel is en zaterdags bezorgen ze ook toch? Heb grote twijfel omdat ik nu de code gevraagd heb en op deze code geeft hij geen pakket aan. Misschien een typfoutin de code maar ze reageert deze keer niet zo snel. Zou ik nu dan toch opgelicht zijn??
Toevallig van de week hetzelfde meegemaakt! Via mp iets laten bezorgen, was op maandag afgegeven volgens de verkoper. Dinsdag nog niks. De track en trace code gaf ook niks aan en was al bang dat ik was opgelicht. Uiteindelijk pas donderdag bezorgd?! Snap er niks van maar was allang blij dat het toch nog terecht was! Ik zou het dus nog even de kans geven en anders een klacht indienen bij post nl?
Nee joh, nooit. PostNL bezorgt al-tijd netjes op tijd. Altijd! Niet dus Ze bezorgen regelmatig te laat, of gewoon helemaal niet, maar op de één of andere manier, is dat nooit hun fout Zegt natuurlijk niet dat dat in jouw geval ook zo is, maar ik zou het nog even afwachten.
Ik heb trouwens ook al 2 keer meegemaakt dat het volgens de track en trace code gewoon was bezorgd, met tijdstip erbij en dat ik thuis voor de deur lag te wachten en het dus ECHT NIET bezorgd was!! Klacht ingediend bij postnl. Die kunnen dan de bezorger aanspreken. Het pakket was uiteindelijk bij een ander bezorgd ( ook zo raar om het aan te nemen met een ander adres erop?!) maar zo kwam het uiteindelijk toch bij ons terecht.
Hier ook problemen met postnl. Een aantal weken geleden een dvd (hypnotherapie) verstuurd, maar dat is dus nog steeds niet aangekomen bij de dame die dit moest ontvangen. Postnl gaat nu zoeken waar het pakket is gebleven. Helaas niet als pakket post verstuurd, dus er is ook geen track&trace van het pakket. Vind het zooooo vervelend dat het niet is bezorgt, ik weet dat ik de dvd heb gepost (bonnetje heb ik ook nog) maar toch ben je bang dat de ontvanger denkt dat zij is opgelicht... Hoop zo dat het pakketje snel bovenwater komt.
Ik heb het hier ook bij 1 postkantoor. Als ik daar iets weg breng komt het standaard iets later aan. Ik hoorde dat de post daar niet elke dag de pakketten komt halen, maar om de dag. Als je het pakket dan net brengt na die keer ophalen ligt het bijna 2 dagen op het postkantoor.. Als het eenmaal onderweg is (track en trace) dan is het meestal wel in een dag er, soms 2..
Als ze het vrijdag na 17.00 (sommige winkels eerder) uur heeft ingeleverd wordt het vandaag pas bij het afhaalpunt opgehaald, op zaterdag komen ze hier geen pakketten ophalen dus dan kun je pas vanavond na 20.00 uur je track en trace status checken.
Hier regelmatig een dag later dan 'beloofd'. Maar als ik zelf een pakketje verstuur, is de T&T-code wel meteen vindbaar, die wordt volgens mij ter plekke op het postkantoor al aangemaakt en ingescand. Dus dat de code onvindbaar is, vindik wel gek... Misschien even informeren bij PostNL?
hihi hier zijn ze juist heel snel meestal maar dan heb je een tijd leveringsvak van 08.30 tot 21.30 snap niet waarom je dan een tijd leverings vak krijgt. maar vaak ook niet vind bare pakketjes of ze splitten het in meerdere pakketten waardoor je dus 2 dagen thuis kan blijven van 8.30 tot 21.30...
Hier komt hij altijd rond 18.30u bezorgen, echt ideale tijd, hoef nooit overdag af te gaan zitten wachten!
Hmmm nog even afwachten dus. Verwacht het vandaag eigenlijk ook niet meer. Pakketdienst is hier 9 van de 10 keer rond een uur of 10 en hij komt hier heel vaak in de straat.
Ik ken ook een postservicepunt waar als je iets op zaterdag afgaf, het pas dinsdag door postnl werd meegenomen...
Nog geen pakket.. Code doet het nog steeds niet. En geen antwoord op de mailtjes. Ik hou nog hoop maar heb grote twijfels ik koop vaak via marktplaats maar dit nog nooit mee gemaakt.
Ik zou me niet meteen zorgen maken. Het komt zelden voor dat een pakketje hier echt de dag erna afgeleverd wordt. In sommige steden bezorgen ze geen pakketten op maandag.
Ik wacht morgen nog even af.. Staat nog steeds geen pakket op deze code dus ben toch bang opgelicht te zijn.
Ik heb ook wat gekocht via MP en mevrouw heeft gemaild dat ze het vrijdagmorgen weg heeft gebracht, maar hier ook nog niks binnen verwacht het toch echt morgen. Hopelijk heb jij je pakketje morgen ook!
Pas geleden voor de zoveelste keer bij dezelfde webwinkel besteld, normaal komt het de dag erna binnen(pakket). Nu kreeg ik idd een track&trace nummer op woensdag avond. Het pakje was er de dag erna niet, dus ik kijken, lag wel bij tnt om bezorgd te worden. Uiteindekijk dinsdag avond binnen.
Ik kreeg eergisteren een bericht van een klant. Ik had het woensdag verstuurd en ze had het nog niet. Ik hoop dat het er morgen dan wel is. Anders is het zonde van het product maar krijgt ze wel haar geld terug. Nog nooit eerder gehad trouwens met Post Nl...ze zijn meestal wel op tijd