Aangezien ik het vorige berichtje over de ophef van een vrouw, die een foto van een peutertje in de wasmachine online zette, plaatste vond ik dat ik dit berichtje ook moest plaatsen. Video: Washing machine Down's syndrome mum throws boy around bouncy castle - Mirror Online Dit maakt meteen dat ik dat fotootje toch in een ander licht ga zien. Hoop dat iemand haar eens in het rond wil gooien, maar dan graag niet op een springkussen :x.
misschien vond hij het geweldig? zo hard gooide ze hem niet toch? mijn dochter lacht zich helemaal rot als ik haar om duw als ze zit op bed, dan wil ze dat ik dat blijf doen hoor, en maar lachen, gieren en brullen.
Ja, wat een rotwijf, want dat is wat rotwijven doen: een kindje meenemen naar een speeltuin en daar lekker in het openbaar helemaal mishandelen het enige wat ik zie is een vrouw die (vrij ruw, dat wel!) met een kindje aan het spelen is. Wij spelen ook wel eens zo ruw met ons zoontje. En dat vindt hij geweldig!!
Raar wijf.. Ze smeet hem gewoon letterlijk op de springkussen en daarna sleept ze hem mee?? Pardon?? Als ik met mijn dochter op de springkussen zit dan springen we samen hand in hand en soms valt ze maar ik zou haar nooit vanaf een hoogte naar beneden smijten of over de grond slepen.. Dat terwijl mijn dochter geen syndroom van down heeft.. bah..
Omduwen is heel wat anders dan heel hard smijten en daarna slepen aan de voet.. helemaal omdat het kindje van de vrouw syndroom van down heeft..
Wat is dit voor klopjacht/heksenjacht aan het worden?!?! Ik vind dit echt bizar! Zo speel ik ook met mn dochter op een springkussen... die wil het zo hard en wild als maar kan... inclusief een keer een ongelukje hier en daar hahahaha... er is niks gevaarlijk aan wat ze doet
Euhm want die zijn breekbaarder ofzo??? Het feit dat hij down heeft is echt in beide zaken totaal overbodige informatie! !!
Zn hoofdje slaat helemaal naar achteren, wanneer ze hem gooit . Zelfs als je kindje dat leuk zou vinden (wat ik ten zeerste betwijfel...), is dit gewoon gevaarlijk en dom. Je riskeert hersenletsel op deze manier. Daarnaast zie je dat hij weg probeert te kruipen en zij pakt hem weer en sleept hem ruw weg aan zijn enkels. Sorry hoor, maar ik werd redelijk onsmakelijk van het fimpje. Ik vind dit absoluut niet in de catergorie lekker met je kindje in de speeltuin spelen vallen en ik speel ook heus wel een ruw met mn dochter.
Op het filmpje vind ik de manier van het gooien wel onhandig nu ik het zie maar verder? Mijn zoontje zit altijd aan papa te trekken als ik met hem op een springkussen zit want ik ben te soft. Papa is lekker wild maar wel stukken handiger als in dit filmpje. je ziet niet goed hoe het hoofd terechtkomt Verder vind ik het op een klopjacht lijken. Een vrouw gaat echt niet een kind doelbewust kwaad doen in het openbaar. Ik zou eerst het verhaal van de ouders willen horen voor ik een mening heb over dit verhaal
Apart dat je kan zien dat zijn hoofd helemaal naar achteren slaat, aangezien er bij mijn filmpje een grote, wazige vlek over het hoofdje zit... Maar ik vind het gewoon een overdreven reactie. Inderdaad zoals iemand al zei een heksenjacht. Het is tegenwoordig zo lekker makkelijk om iemand helemaal af te fakkelen via internet
Nou jeetje ik vind dat smijten er echt wel heftig er uit zien hoor. Dat vind ik voor een kind van 2,5 echt niet verantwoord! En dat zijn hoofd achterover slaat kun je niet zien, maar staat geschreven in het stukje bij de video.
goh... ik had me toch iets schokkend verwacht... maar vind het eigenlijk totaal niet schokkend (slechte moeder?!) . Inderdaad wat ruwer spel, maar ik had véél heftiger verwacht (oeps..) . Verder sluit ik me aan bij eerdere berichten: Een heksenjacht...
Ik durfde eigenlijk al niet meer te kijken gezien de reacties hier... Maar toen ik zat te wachten op het "schokkende" gedeelte, was het filmpje al afgelopen. Ik vond het dus wel meevallen.
Wahahaha serieus?? Sommige kindjes zijn blijkbaar van porselein, of puzzelen alleen maar. Hier 2 rauwdouwers waarvoor geldt hoe ruwer hoe beter. Ik heb ook wel filmpjes dat mijn man ze 'smijt' op een springkussen, waardoor ze vervolgens bijna in hun broek plassen van het lachen. En op de trampoline, gaat er 1 in het midden zitten en dan wordt 'ie gelanceerd. Om maar te zwijgen over hoe ze met elkaar en vriendjes spelen. Legio tere zieltjes zouden de kinderbescherming al hebben ingeschakeld zo te lezen 😂
je kan het gezicht van het kindje helaas niet zien, maar zolang het kind het leuk vindt is het toch leuk. het is wat anders als dat kindje erbij huilt of roept dat moeder moet stoppen. lees net dat moeder aan worsteling doet, dus waarschijnlijk gewoon een spel.
Ik was echt geschokt toen ik dit filmpje zag. Dit is gewoon mishandeling in mijn ogen. Ze gooit dat jochie echt hard op dat kussen. Je ziet zn hoofdje helemaal naar achter klappen. Dat is gewoon gevaarlijk!! en dan ook nog eens aan zn beentje meeslepen!! Je ziet duidelijk dat het jochie steeds van haar wegkruipt en ze blijft hem treiteren.
Ik ben ook niet mutserig met mijn kinderen maar dit vind ik toch niet normaal met je kind spelen. Ik zie hem ook inderdaad steeds wegkruipen. ik denk als hij het zo leuk vond dat hij wel naar haar toe zou kruipen.
Heb het filmpje niet bekeken. Maar wij zetten onze kids ook wel eens midden op de trampoline en lanceren ze dan. Dikke pret. Alleen springen...dan houden ze het binnen 5 minuten voor gezien.