25 kilo of meer afvallen? join hier om elkaar te stimuleren!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Slimpie, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slimpie

Slimpie Actief lid

26 okt 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames!

Oktober 2011 ben ik moeder geworden van een heerlijke gezonde meid! Nadeel: er zitten heel wat kilo's aan! Na de bevalling woog ik 105,5 kilo. Ik ben nooit echt slank geweest maar wel altijd rond de 80 kilo geweest. Ik ben inmiddels op dieet en ben al 4.3 kilo kwijt! Ik wil weer 80 wegen dus ik heb nog flink wat kilo' s te gaan!

Wie doet er mee? Zo kunnen we elkaar helpen en stimuleren om door te blijven gaan!

2. mama van 2 kids

mama van 2 kids Actief lid

18 apr 2011
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Slimpie,

Mag ik ook mee doen? ik moet er 20 kwijt.
    Na 3 zwangerschappen in 4 jaar tijd ga ik nu echt op dieet.
    ik ben afgelopen maandag begonnen woog toen 95.6
    doen jullie een speciaal dieet?

Groetjes

3. Slimpie

Slimpie Actief lid

26 okt 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi mama van 2 kids ;)
    Tuurlijk mag je mee doen. Tot nu toe heeft nieman zich aangemeld hier maar dat komt wel! Ik doe nu sonjabakker maar denk dat ik ga overstappen op weight watchers! Ik ben ooit 17 kilo afgevallen met sonja bakker maar wil toch weer wat anders gaan doen, die weekmenus van sonja komen nu wel weer me neus uit hihihi

En wat doe jij?

4. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Welk boek doe je dan nu sloompie?? Verleg je grenzen is ook een top boek daar ben ik nu weer in bezig...Ik moet ong ook 25 kilo kwijt,maar die poging heb ik al vaker gedaan maar wil nu toch eens gaan door zetten en sterk zijn.

5. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Bij mij mag er wel wat meer af als ik op men streefgewicht wil zitten :)

6. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Sliempie bedoel ik natuurlijk....

7. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

mag ik mee doen?

Ik moet meer dan 25 kilo afvallen. Die extra kilos komen door mijn glutenintolerantie. In drie kwart jaar ben ik 45 kilo aangekomen!
    Ik verlang naar mijn oude lichaam... Helaas ben ik ook een emotie-eter en hou ik van lekker eten.. ik hoop dat we elkaar kunnen steuenen

8. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Nou ik mag er wel meer dan 25 kwijt, maar dat is niet realistisch. Ik ben nooit slank geweest, dus verwacht het ook niet dat dat zou kunnen lukken. Wel wil ik er zeker 15 tot 20 kwijt, maar niet door een crashdieet.

Ik wil mijn eetgewoontes geleidelijk aan gaan passen. Ik heb de neiging om overdag vergeten te eten en sterf dan 's avonds van de honger (bij wijze van spreke dan he:D).
    Mijn vriend wil iedere avond een koekje (of twee) dit wil ik af gaan schaffen en gewoon letten op de avondmaaltijden dat ze niet te calorierijk zijn.

Met welk dieet hebben jullie goede ervaringen?

9. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Hoi meiden,
    Ik wil ook graag mee doen! Ik ben 7 weken geleden begonnen met Weight Watchers en ik vind het in 1 woord geweldig! Ik ben nu 7 kilo kwijt en daarvoor ook al iets verloren. Voor mijn eerste WW streefgewicht moet ik nog 1 kilo kwijt. WW bepaald zelf het streefgewicht, dat eerste streefgewicht is 5 kilo.
    Maar ik zou toch erg graag richting de 80 kilo willen en het liefst minder. Maar 80 kilo is mijn eerste grote streefgewicht.

Mijn man en ik gaan voor ons eerste kindje. Ik heb een lange medische geschiedenis met veel buikoperaties en het zwanger worden lijkt niet vanzelf te gaan lukken. Ik ben in het Erasmus MC onder behandeling en daar zijn ze onderzoek aan het doen naar de mogelijkheden mbt het zwanger worden. Wij krijgen daar eind augustus de uitslagen van. Hopelijk volgt er dan een plan van aanpak, men heeft al IVF of IUI genoemd. Ik wil mijn steentje bijdragen door voor een gezond lichaam te zorgen, middels fysio en WW ben ik nu aan het proberen hiervoor te zorgen. Het is best moeilijk, omdat ik een zenuwaandoening heb, die het bewegen moeilijk maakt. Veel sporten zit er voor mij niet in, maar ik doe wat ik kan!

Lijkt me super lekker met elkaar te kunnen kletsen hierover en elkaar te motiveren!

Succes meiden, jullie kunnen het! :D

10. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Hallo dames,
    mag ik ook mee doen?
    Na 2 zwangerschappen ben ik het nodige aangekomen, maar van de 2e 5 maanden geleden blijven er nog veel kilo's plakken.
    Ik moet ook ongeveer 25-30 kilo kwijt wil ik mij weer happy voelen. Ben nu nog zoekende naar het dieet voor mij, ben in het verleden vaker flink afgevallen, maar kom telkens weer aan.
    Leuk om zo met elkaar te kunnen kletsen

11. Embarazada

Nou lijkt me gezellig! Ik ben helemaal Weight Watchers fan, dus kan dat zeker aanraden...maar voor iedereen is wat anders weer goed ;)

12. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Hey ik heb wat gevonden het bep dieet.
    bep- beter eet patroon, spreekt mij aan omdat ik inderdaad mijn hele eetpatroon aan wil passen en dan toch coaching krijg door een boek en weekmenu's. Ga denk ik het boek bestellen.

13. Embarazada

MamaRoos,
    Klinkt goed!

Hihi, het is hier nog wel stil..ik hoop dat ik hier lekker door kan kletsen ;)

14. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

ik wil geen dieet volgen maar meer mijn gewoonte. Ik loop al jaren bij een dietist vanwege mijn gluten intolerantie. Die helpt mij hierbij

15. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    in dec 2010 ben ik bevallen van mijn zoontje. Toen ben ik 29 kilo aangekomen. Ik woog 100,2 kilo.

Ik ben toen begonnen met afvallen en was toen 10 kilo kwijt in 2 maanden tijd. Ik woog toen 90,5 om precies te zijn.

Toen raakte ik in verwachting van onze dochter. Ze is nu 3 maanden. Na deze zwangerschap woog ik weer 95.

Ik ben weken geleden weer begonnen om af te vallen. Ik ben nu 88,4 kilo en heb dus nog een hele weg te gaan naar mijn streefgewicht van 60 kilo.

Dan heb ik een BMI van precies 22

16. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Ik kan het boek Mijn Maat ook heel erg aanbevelen.

17. Embarazada

Shirley,
    Wow wat goed van je! Bij mij werkt het niet om zulke grote doelen te hebben, hihi..dan raak ik gedemotiveerd! Nu ik nog maar 1 kilo hoef tot het eerste doel valt het me allemaal wel mee ;)

Hoe ben je aan het afvallen? Een dieet of dietiste?

18. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    ik let zelf op mijn eten nu.

verder sport ik nu elke dag in de sportschool

het is inderdaad mijn grote doel. maar voor mezelf stel ik ook wel "deeldoelen"

de eerste was om weer onder de 90 te komen. Dat is nu dus gelukt.
    Mijn volgende is de 80.

19. Embarazada

Shirley,
    Ooh klinkt goed! :) En heb je jezelf beloont toen je onder de 90 kwam?

20. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    voor mij is de beloning dat we naar disney gaan met de kinderen

Deel Deze Pagina