Vraag over dreumes 15 maanden verlatingsangts???

Discussion in 'Algemene clubs' started by Bossie, Jul 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bossie

Bossie Lid

Nov 14, 2009
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Mijn lieve schat van 15 maanden heeft nu heel veel last van verlatingsangst....eigenlijk alleen op het kinderdagverblijf. Hij heeft 1 juf op wie hij echt helemaal gek is....maar zij loopt natuurlijk wel is van de groep en zij is er ook wel is niet...hij is dan helemaal overstuur en van de leg. Ze proberen hem nu door een "vreemde" juf te laten troosten. Om hem te laten wennen, maar dat duurt echt heel erg lang. Wat kan ik hier nou het beste aan doen?? En heeft iemand dit ook wel meegemaakt?? Ze hopen dat dit een fase is. (nou ik ook).

Hij heeft het trouwens altijd wel een beetje gehad daar. bv als er een ouder zijn kind komt wegbrengen. Dat begint hij ook te huilen. Ik hoop dat jullie wat tips hebben?
    Groetjes

2. triesie83

triesie83 Actief lid

Nov 1, 2010
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze dochter (12 maanden) heeft er momenteel ook last van en ook alleen bij het dagverblijf. Het liefst kruipt ze in papa of mama i.p.v. lekker te gaan spelen. Het schijnt inderdaad echt een periode te zijn, dus we wachten maar af. Wat we wel doen is proberen uit te leggen dat papa/mama moet werken en dat juf... op haar past en dat ze met de kindjes kan spelen, etc. Volgens de dames van het dagverblijf is ze overigens ook vrij snel weer stil nadat wij weg zijn...

Share This Page