25 kilo of meer afvallen? join hier om elkaar te stimuleren!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Slimpie, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Ok! Leuk Shirley!

2. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Hoi meiden.
    Hier nu 8 wkn bezig met ww online en bijna 7,5 kilo kwijt en heb er totaal geen moeite mee om het vol te houden.
    Succes allemaal

3. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Jij ook succes

4. Embarazada

Wennes,
    Wow, goed zeg! Jij ook succes meid! :)

5. Slimpie

Slimpie Actief lid

26 okt 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed dames! De ww dames doen jullie dat onkine of hebben jullie gewoon de boeken aangeschaft?

6. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Ik ben de 12 kilo voorbij!

7. Embarazada

SLimpie,
    Ik heb alleen het boek tellen of niet tellen, sinds vorige week. heb er nu 1 recept uit geprobeerd, was lekker! Ik doe het online, via de app en ik volg de cursus ook. De app is echt geweldig, houdt alles direct bij! :)

Shirley,
    Joehoeeeee wat goed! Je derde ster verdient dus! Helemaal goed! :D

Ik heb vanavond geBBQed. Dat betekende voor mij dat er toch weer wat af mijn spaarpotje is. Die spaarpunten lopen tot morgen avond en heb er nu nog 30 over, dus in principe valt het mee, aangezien je ze zou moeten kunnen opmaken. Ik doe dit nooit, dus voor mij voelt dit wel als zondigen. Te weinig water gedronken, dus morgen er weer vol op tegen aan. Ik zou het erg fijn vinden om donderdag mijn eerste doel te hebben bereikt. Dan moet er 1 kilo af zijn!

8. Slimpie

Slimpie Actief lid

26 okt 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ shirley wat goed zeg! Ga zo door!

@ embrazada, heb jij je daarvoor gewoon op de website aangemeld, ik neem aan dat je dan gewoon de boeken erbij krijgt?

9. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Wat kost ww nu eigenlijk online?? :)

10. Nieuws

Nieuws Actief lid

8 mei 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

ik haak ook in.
    Ik moet ook meer dan 25 kilo kwijt.
    Ik deed ww maar was veel te laks met invullen. Zonda van mijn geld vond ik. Ik tel nu calorieen en als ik het een dag vergeet eet ik gewoon 3x normaal ( 1 x opscheppen e.d.) en 3 gezonde tussendoortjes. Verder veel water drinken. De eerste week was er 1.7 kilo af :)

11. Embarazada

Goh meid, dat zou ik je niet zo precies uit kunnen leggen. Ik kreeg geen boeken, maar ben dan ook naar de cursus gegaan. Daar krijg je een mapje en daar komt je weeklijstje in, je voedingslijst en elke week een boekje met wat recepten en tips. Ik heb een combipas, dan betaal ik 40 euro per maand en kan ik gebruik maken van alle diensten op internet (forum etc) en de app (alleen voor Iphone). Bevalt me super goed...maar is dan wel toevallig dat ik de app kan gebruiken enzo.

12. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    *zucht* +300 vandaag

13. Embarazada

Oh gossie meid..volgende keer weer beter! Weet je zelf waar het aan ligt?

14. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Het enige dat ik kan bedenken: ik heb 1 kipnuggut gehad die mijn zoon niet meer wilde

15. Embarazada

Meid, dat zou niet moeten uitmaken...misshcien is het gewoon vocht? Met die warme dagen heb ik daar ook eerder last van! Lekker veel water drinken meid!

16. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Hallo daar was ik weer, nou een paar dagen ziek zijn zal ik niemand aanraden, maar het helpt wel om snel kilo's kwijt te raken hihi... 3 kilo in 2 dagen, mooi begin dus!
    Nu de rest nog... Als ik jullie begrijp zijn jullie al wat langer bezig? Sporten jullie ook veel naast het afvallen en zo ja wat?

17. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    ik zit elke dag voortaan in de sportschool. behalve op zondag maar dan ga ik toch een uur lopen.

Verder doe ik elke dag krachttraining en een uur cardio.

Daarbij doe ik op maandag en woensdag een uur zumba en op donderdag een uur steps.

Dan moet je er alleen wel rekening mee houden dat het in het begin niet zo snel gaan met gewicht omdat spieren zwaarder zijn dan vet. Maar naarmate je langer bezig bent vebrand je wel meer.

Ik doe dit nu ongeveer 5 weken. In die 5 weken ben ik nu ongeveer 7,5 kilo kwijt.

18. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik moet er minimaal 10 na 2 kids in 1,5 jaar. Mag ik mee doen?
    Xxxx

19. Embarazada

MamaRoos,
    Nee geen sport hier. Wel fysio therapie waarmee ik conditie opbouw. Ik heb een handicap waardoor bewegen moeilijk is. Maar elke beweging die ik nu extra doe merk ik wel!

Brabantse,
    Gezellig! :D

20. Slimpie

Slimpie Actief lid

26 okt 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ shirley jij beweegt lekker veel zeg! En die 300 gram is echt niet erg, je moet ook maar 1 keer per week wegen anders maak je jezel alleen maar gek

@ embrazada dus 40 euro per maand? Vind het best veel geld

Deel Deze Pagina