wow shirley waar haal jij de tijd vandaan om zoveel te sporten met kinderen... mij lukt dat namelijk niet. Ik fiets en loop veel, maar tijd om naar een sportschool te gaan heb ik niet, ik werk dan ook nog eens met dag/avond en nachtdiensten dus dat helpt ook niet. Embarazada: mag ik vragen wat voor handicap? Ga je wekelijks naar therapie? Fijn dat je merkt dat het werkt. En inderdaad 40 euro per maand vind ik ook best veel, maar aan de andere kant als je kijkt wat je per maand aan (verkeerd) eten uitgeeft kom je misschien wel over de 40 euro...
Ik weet wel beetje wat je bedoelt. mij kost het ook veel geplan. mijn man werkt in ploegen. Ik sport in de avond. wanneer mijn man thuis is legt hij de kindets in bed en wanneer hij er niet is heb ik een lieve moeder die in huis komt om op te passen. zonder hen zou ik het niet redden. ik weeg trouwens elke dag, maar ik schrijf het 1 keer in de week op.
Tja, ik zie het maar gewoon als een abo..net als die van mijn tel. Ik kan er de app door gebruiken, mag naar de cursus komen iedere week, krijg daar boekjes om in te vullen en ter inspiratie en kan alle dienstne op ineterne tgebruiken (onbeperkt recepten ook) dus voor mij is het wel echt de moeite omdat ik dat allemaal gebruik. Als ik alleen de cursus zou bezoeken zou ik elke week 11 euro kwijt zijn. Dus een combipas is veel voordeliger dus ik verdien er eigenlijk op haha, dat is vrouwen-shopaholic-logica Ik heb een zenuwaandoening in mijn benen, gevoelsstoornis en verlamming. Ik heb twee keer in de week een half uur therapie...dus voor mij best intensief daarnaast ben ik aan het fietsen met een fiets met elektrische ondersteuning. Ik bewoog bijna niets, dus nu is alle beweging extra en mooi meegnomen
Hallo allemaal, Ook ik mag meer dan 25 kilo afvallen dus wilde me ook graag hier aanmelden. Heb nog geen ritme m'n zoontje is pas 9 weken oud en met die hitte loop ik alleen maar te zweten en kom tot helemaal niets. Maar probeer gezond te eten en dan toch wat af te vallen dalijk als hetnwat koeler is en we meer ritme hebben gaan we weer beginnen met sporten Groetjes
Pugga, Welkom meid! Hier gaat het goed...vandaag een telvrije dag van weight watchers, dus dat is fijn. Vandaag pruimwoede gehad en met schoonma heel de bijkeuken uitgemest...heerlijk maar nu mag manlief vanavond de restjes opruimen want de woonkamer is alleen maar meer rommel!