Kunnen jullie mij helpen? Wij willen een nieuwe tafelset, salon en eettafel. Nu hebben wij alles wit maar langzaam aan wil ik dus wat anders. Dressoir en tv kast is nog wel wit met zwarte antraciet knoppen, eettafelstoelen zijn ook antraciet. Salontafel eis mag rond of vierkant en niet te laag. Eettafel of rond of max 140, die wij nu hebben is groter maar hebben hem verplaatst en past er toch een iets kleinere beter. Maar zoek iets voor een normale prijs geen wens prijzen en het moet vooral bij de vloer passen. Zal een foto meesturen maar in het echt vind ik de kleur nog echt warmer dan de foto. Oja nog een eis, terrorproof
Ik heb alles van mangohout met zwart onderstel bij een vrij donkere vloer.Teveel mangohout wil ik ook weer niet omdat het dan te donker word.Zoals je vloer er op de foto uitziet is het vrij neutraal en past er eigenlijk van alles bij.Ik weet niet of je nog een stukje vloer over hebt om mee te nemen naar een meubelzaak om te kijken of het erbij past?
Geen idee miss staat er nog wat in de schuur goede tip thnxx. Mango hout met zwart vind ik idd mooi maar is het te doen met kleine kids? Geen kringen en dat soort vlekken? Zal nog ff een foto sturen van m'n vloer.
Ik heb geen kringen oid maar we gebruiken altijd onderzetters,mijn zoon pakt ze uit zichzelf al.Op die foto lijkt je vloer heel anders en de kleur van mango wijkt daar best van af... De tafels die ik heb zijn niet vlak ,dat is het enige nadeel van mango...Leenbakker heeft ze ook staan.Nieuwe meubels moet je toch in het echt zien (vind ik dan) omdat het op internet heel anders overkomt.
Jah daarom is net in wat voor licht je staat. Vandaag rondje leen bakker, kwantum, Haco, profijt gedaan. Misschien ook maar kijken bij zo een woonwinkel met veel mango en alles.
Wil je perse een set? Wij hebben een eiken houten eettafel, maar een witte tv kast. Salontafel verschilt nogal, want ik wil niet jarenlang hetzelfde
Neehoor maar wel dat het wat bij elkaar past. Tv meubel en dressoir blijft verlopig staan die zijn wit. En past ook industrieel bij. Als ik nu weer naar m'n vloer kijk zit het er met kleur van m'n foto's weer tussenin haha echt grrrr.
Hier een wit met dik eikenblad tv meubel - zwarte ronde salontafels en een eiken eettafel met zwart metalen onderstel. Ik vind basiclabel vaak leuke meubels hebben, of karwei. Misschien kan je daar eens kijken. Ik heb de tafeltjes bij kick collection vandaan, daar hebben ze ook veel keuze in stoelen en tafels.
Ik heb ook een wit tv kastje.. en een wit kastje.. Tv kastje gaat weg, komt niks voor in de plaats.. tv komt aan de muur te hangen en komt een sfeerhaard onder.. ik moet er meubels bij hebben omdat we gaan aanbouwen.. ik heb nu geen dressoir.. ga denk ik toch voor iets industrieels.. vind ik warmer dan wit…
Jah industrieel vind ik idd ook echt tof denk vandaag m'n meubels gevonden te hebben haha morgen denk maar ff met vriend samen terug
Nope is laminaat en denk dat ik m'n tafels gevonden heb. Laat het weten als ik ze besteld heb. Zoooo tof maar wil nog ff met vriend erheen om te laten zien.