25 kwebbels 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Diligo Ergo Sum, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Chocola, ergens tussen 27 en 29 mrt pas :$

Engeltje, he nee wanneer mag het eens goed lopen bij jullie... Dikke knuff!!

2. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    pfff engeltje wat heftig meid..
    heeft die last van ruflex?
    het zit je ook niet mee he meid bah!!
    hoop dat ze snel wat kunnen vinden wat hem helpt..
    is miss een osteopaat een optie voor de darmpjes?
    heb veel goeie verhalen gehoord dat het echt helpt.
    ik ga ook met Darron, moet nog wel een afspraak maken maar ik ben er klaar mee, hij heeft zo veel last van de krampjes en ik heb van alles geprobeerd. vind het gewoon zielig. na de voeding blijft die gewoon 2 uur huilen (van de pijn), en als ik hem er dan niet uit haal langer.
    soms is het gewoon frustrerent. want je kunt niks doen.

3. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Sas, krijgt ie borstvoeding? Of fles Aury had in het begin ook echt onwijs buikpijn en wij zijn naar nutrilon omneo comfort gegaan en ook nog dr Brown fles genomen werkte hier goed. Osteopaat is wel goed helaas werkte het bij Aury niet echt.

Ah engeltje zit jullie en de kleine echt niet mee :(

4. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Helaas chocola, het is vannacht doorgezet :x echt klote!!!
    weer een dag te vroeg ook ... ik ga steeds een dagje terug..beetje vaag! dus we hebben er goed de pest in!

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Balen vallie!

We hebben idd bij de osteopaat gelopen maar z'n refluxklachten zijn zo heftig dat ook hij niet meer goed genoeg kan helpen. Zit er wel over te twijfelen om toch nog een keer terug te gaan, maar lopen nu ook bij de kinderarts met hem, dus wil dat nu af gaan wachten.

6. Pearl Amor

Vallie balen!!! :(

7. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    :( knuff Vallie!!

8. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Hè bah vallie snap dat jullie enorm balen! Dikke knuffel voor je!!

@ Pearl: jeetje dus nog ff een paar dagen geduld, super spannend! Ga je dan ook gelijk testen de 27ste of mag dat dan nog niet?

@ engeltje: vind het echt zo zielig voor quinten! En kan me zo voorstellen dat dit jou herstel ook in de weg staat :( en klinkt heftig hoor ptss, hoop dat je hier goede professionele hulp voor kunt vinden en eraan kunt gaan werken.
    Zou het misschien een idee zijn om met quinten langs een klassieke homeopaat te gaan? Ik heb namelijk zelf als baby enorm veel problemen gehad met voedselintoleranties. Ik verdroeg na de BV niets anders dan banaan en bruine bonen, ik zat echt helemaal onder de vochtbulten... De gewone artsen konden er niets mee en toen ben ik bij mijn homeopaat geweest en zijn heeft me daar helemaal vanaf geholpen, en ook van mijn zware astma die ik toen had. Ik kom na 25 jaar nog steeds af en toe bij haar! Ze heeft me ook geholpen na me miskraam om m'n cyclus weer te normaliseren met succes uiteindelijk!! Nou heeft zij een praktijk hier in krimpen aan den IJssel, maar ik weet zeker dat je ook bij jou in de buurt een goede homeopaat moet kunnen vinden. Want ik heb een beetje het idee dat je binnen de medische wereld vastloopt en die arme quinten blijft maar zoveel last houden :(
    Ik hoop in ieder geval voor jullie alledrie dat er snel en werkende oplossing gevonden wordt!

9. Pearl Amor

Chocola, ik ga als ik 31mrt nog niet ongi ben pas testen. Dan heb ik de ochtend vrij ;)

10. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Wauw knap hoor zoveel geduld! Maar snap het wel hoor, vroeg testen valt meestal tegen hè. Ik durfde ook pas een paar dagen later :p blijf voor je duimen!

11. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    hey meiden,
    nou de ongi is alweer over.. gister al erg weinig maar nu is het dus alweer klaar..welgeteld 2 dagen!:( maja!
    morgen mogen we weer naar de gyn, even info vragen over IUI wat ik zelf heel eng vind met die hormonen enzo...dus we gaan ons even laten informeren!

12. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Hey meiden,
    kom net bij de gyn vandaan en we hebben uitleg en spuitinstructie gekregen voor IUI. Ik moet 50 spuiten vanaf cd 3 en dan met echo's kijken hoe het groeit. vind het wel super eng dat ik moet spuiten want ik dacht eigenlijk tabletten te krijgen ofzo.. we hebben dus nu de puregon al in huis en dan kunnen we zelf bepalen welke cyclus we ermee gaan starten. Deze cyclus kan zoiezo al niet meer want ik zit op cd 4 nu dus misschien de volgende cyclus of die daarna..
    Erg eng allemaal om je eraan over te geven!
    ook die spuitinstructie kreeg ik de bibbers van! maja alles voor het goede doel zullen we maar zeggen? :)

13. Yasmijnkai

Ah Vallie, lijkt me echt niks. Ben al geen held met naalden brrrrr.. maar idd zoals je zegt alles voor het goede doel. Dikke knuf!

14. Pearl Amor

Hihi, komt helemaal goed... Ik vond spuiten ook wat eng en doe het nu zo (of ja deed, want hoeft nu niet meer tot ongi er is)...
    Dan heb je nog even tijd om er over na te denken en het te "verwerken"...
    Wel knap dat je voor de IUI gaat ;)

15. Yasmijnkai

Wat een ... dag, vandaag zou mijn schoonmoeder 58 zijn. :( Straks na 5 komt vl van zijn werk en dan met zn 3tjes richting haar graf even berenburgje nemen want daar was ze gek op.

16. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Owww yasmijn:( sterkte vandaag....deze dagen zijn dan altijd moeilijK!

17. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Yasmijn, klote zeg :( heel veel sterkte voor jullie drietjes * knuff *

18. Pearl Amor

Yasmijn, heel veel sterkte :(

Ik heb licht roze slijmig verlies, dus ik ben bang dat mijn menstruatie doorgaat breken, vanavond, vannacht of morgen :(

Heb de poli gebeld, maar mijn gyn is er morgen, dus dan word ik terug gebeld... Ben benieuwd met hoeveel ik moet beginnen met spuiten, denk 1,5 buisje (of ja dat hoop ik want wil niet weer 37 dagen spuiten...)

19. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Ownee kelly:(!
    Ik zie al dag 1 staan? is het al zover?
    echt balen zeg!! je had ook zoveel pendels voor maart...:(

20. Pearl Amor

Ja uurtje geleden is het doorgebroken... Loop letterlijk leeg nu :(
    Maar ja goed, op naar de volgende ronde... Mijn NOD is nu op 30 april, dus hoop dat ik mijn man een leuk verjaardagscadeau kan geven...

Had voor mij doen een zeer korte LF deze keer... Zou vrijdag pas ongi moeten worden...

Deel Deze Pagina