25 kwebbels 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Diligo Ergo Sum, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Ow dat is wel heel snel dan ja..!
    Jij spuit toch om je eisprong op te wekken toch? gebruik jij dan ook puregon of iets anders?
    echt balen zeg!! dit had onze maand moeten worden! :x

2. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Ik gebruik ongeveer zo´n zelfde middel, menopur, doet zelfde als puregon.

Ja inderdaad... Hopen op volgende maand... Mijn NOD is op Koen zijn verjaardag

3. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    dat zou het mooiste kado zijn :)

4. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Ah nee pearl dat is echt zwaar rot! Het is jullie zo gegund!

Ben zelf echt zo doodzenuwachtig voor de 2e echo vanavond :s heb amper geslapen, blijf toch zo bang dat het weer mis zit ondanks dat ik daar geen aanleiding voor heb... hoop jullie vanavond goed nieuws te kunnen brengen!

5. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    en en en chocola?

6. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Jaaaaaaa alles was goed :D ben helemaal in de 7e hemel! Ukkie lag zo lief met z'n beentjes te trappelen en zwaaide, moest er gewoon van huilen! Ben echt zo blij dat deze weken achter de rug zijn, kunnen we nu echt gaan genieten en de hele wereld vertellen :) was gisteren volgens de echo 12 weken dus ben ook nog eens 3 dagen vooruit gezet!

7. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    super zeg! gefeliciteerd! nu met een gerust hart genieten! :D

8. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Ah wat fijn Chocola!!

9. Pearl Amor

Chocola wat heerlijk... Dat geeft wat rust...

10. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Hoi lieve meiden, willen jullie op ons meisje stemmen? Bedankt !' Dikke kus en fijne Pasen!

11. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Choco, wat Fijn meid!! Ik was toen ook op van de zenuwen en toen ze vertelde dat alles goed was moest ik ook een traantje laten Hihi :D
    Yasmijn, ik ga meteen stemmen!
    Fijne Pasen nog meiden. :)

12. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Hey meiden,

Wat is het hier weer rustig..

Nancy alweer 24 weken joh! jeetje wat gaat dat snel! Groeit je buik al goed?

Yasmijn, ik zal stemmen op je mooie meid!

Hier niet veel spannends....zit weer tegen me '''vruchtbare" dagen aan dus we zijn weer aan de klus!
    Mocht het deze maand niks worden gaan we toch misschien al in april beginnen met IUI...maja zo denk ik er nu over...misschien puntje bij paaltje stel ik het wel uit...

13. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

hoe gaat het met jullie?

het is inderdaad erg stil hier... normaal ben ik niet zo'n babbelaar en lees ik meestal mee, maar iedereen is zo "stil" dat ik maar even een groet kom doen en kom zeggen dat ik voor alle dames blijf duimen!

ben inmiddels wel erg nieuwsgierig naar hoe het de zwangere dames vergaat, hebben jullie (al) klachtjes? en hebben jullie al een naamkeus kunnen maken?

engel: hoe gaat het inmiddels met je knappe kleine man?

voor iedereen eigenlijk, als je weer eens (mee) leest; laat even iets van je horen!

(@Diligo ik zag net een foto op fb voorbij komen, je ziet er heel goed uit! lukt het nog met afvallen?)

14. Pearl Amor

Schaapje, gaat snel joh. Al weer bijna 37 weken poeh

Hier tja niet veel te vertellen. Zit weer in een nieuwe ronde spuiten is afwachten wanneer het aanslaat... verder ben ik erg moe en moet veel werken, dus ben beetje op. Gister avond om 0.00 thuis omdat collega de route gewoon voor de helft gelopen heeft dus konden ik en een collega het oplossen want zij was als naar huis (in belgie) en daarom vanmorgen verslapen voor mijn ochtend dienst. Waar ik nu dus mee bezig ben ;)

15. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    HoiHoi,

Schaapje jeetje het is bijna zover!!! Zie je op tegen de bevalling of ben je er helemaal klaar voor?

Kelly, spuit je nu weer hetzelfde of meer? ben heel benieuwd deze maand voor je!

Ik heb gister en vanmiddag een ovu test gedaan, gister even donker als controle lijn en vandaag nog donkerder dan controle lijn! en vruchtbaar slijm dus fingers crossed!! we klussen ons rot ;) hahah

16. Pearl Amor

Ik spuit nu meer als begin waarde en dan maandag en waarschijnlijk woensdag of donderdag kijken en dan kijken of ik op moet hogen...

17. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Kel: fijn dat soort collega's :( Helaas kan je de cliënten niet laten zitten, anders had je het haar gewoon zelf op moeten laten knappen!

@Val: spannend! hopelijk wil het toch nog lukken voor je "officieel" aan de "hulpmiddelen" gaat...

lieverds, ik blijf voor jullie duimen!!!

mijn zwangerschap/aankomende bevalling: ik vind het super spannend en een tikkeltje eng, omdat ik niet weet wat me te wachten staat qua pijn etc..

Over de naam zijn we uit, trouwens. het is toch de naam geworden waar Joey eerst mee kwam en waar ik lang aan heb moeten "wennen"....
    Het zijn 2 Engelse/Ierse namen geworden waarvan de eerste z'n roepnaam wordt. Wel ben ik stiekem een beetje bang voor de reacties uit de omgeving en of men het wel goed uit zal spreken, want op z'n Nederlands is het geen gehoor.
    Vorig jaar ben ik tante geworden van een prachtig neefje, genaamd Liam. en het verbaasd me hoeveel mensen er moeite hebben met zijn naam goed uit te spreken. :(

Ik zit nu ff op m'n praatstoel, dus "klets" nog ff door.... ik heb met 32 en met 35 weken een groeiecho gehad. Het ventje blijkt naar schatting een klein mannetje te zijn, hij ligt onder het gemiddelde, maar is niet TE klein, gelukkig :) (overigens wel fijn dat ik straks geen 8-ponder hoef uit te persen)

Ik zal v/d week wat foto's in m'n album zetten van de babykamer en eventueel van de fotoshoot van m'n zwangere buik (normaliter ben ik niet zo van "hier ben ik" of "in the picture staan" maar ik wilde toch wat foto's voor later, want als ik het niet zou laten doen zou ik misschien spijt kunnen krijgen)

18. Pearl Amor

Het is inderdaad dat ik mijn cliënten niet in de steek kan laten, maar anders!!!

Nou maak je mij wel heel nieuwsgierig naar de naam...

Ja Liam kan je zo verschillend uitspreken... Mijn neefje spreek je het op zijn Nederlands uit en dat vind ik niet zo mooi...

Wij hebben leguanen en dachten dat de ene een vrouwtje was en de andere een mannetje (dit kun je pas zien vanaf de 2 a 2,5 jaar zijn nu ongeveer 2 jaar) nu blijkt het dus andersom, want het mannetje heeft vandaag 24 eieren gelegd :$ Super leuk, maar we zijn vanaf 17.00 bezig geweest alles te regelen zodat ze goed voor der eieren kan zorgen ;) Pff ben nu wel moe...

19. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ja, ik las het op je Facebook! alles gelukt met warmtelampen etc? wel ontzettend leuk eitjes! Waren jullie ook van plan om met ze te fokken? (heet dat eigenlijk ook zo bij reptielen?)

hoe gaat het verder met je? nog last van kwalen/bijwerkingen of voel je je wel goed?

20. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Kel, wat leuk eitjes!! Nu ben je drek toch al een beetje mama als ze uitkomen :D of zijn ze niet bevrucht?
    Schaapje, jeetje wat gaat de tijd snel zeg, je hebt over een kleine 4 weken gewoon jullie binkie al in je armen.. :)
    Gaat de roepnaam ook uit 2 namen bestaan?
    Wij zijn nog aan het twijfelen over een tweede naam , maar de roepnaam zijn we ookal uit :D
    Mooi toch dat hij klein is maar niet te klein! Ik ben ook niet echt bang voor de bevalling maar heb toch liever een kleintje dat er uitgeperst moet worden dan idd een bigbaby Hihi :p
    Yasmijn, ik heb op jullie gestemd!! Lieve foto zo samen :)
    All, hier gaat het ff wat minder.
    Gister al een beetje een pijnlijke borst en vanmorgen zat er een pijnlijke knobbel onder en was het gezwollen en helemaal rood :$
    Dus maar even langs de huisartsenpost geweest en er blijkt een ontsteking onder men borst te zitten die langzaam in men borst aan het trekken is..
    Heb helaas de laatste tijd te veel hooi op men vork genomen( puur omdat ik me gewoon goed voel ) en moet nu een week rustig aan doen met antibiotica en zalf.. En sportbh's :$ waar ik warme met koude zoogcompressen moet afwisselen
    Maar voor de rest heb ik nog steeds niets te klagen Hihi :p

Deel Deze Pagina