Auww dat is pijnlijk nancy!! rustig aan doen.. @schaapje, leuk zo'n zwangershoot!! dat is zeker leuk voor later !
JA nakweken Op zich wel, alleen hadden we zo iets van dat zal wel volgend jaar worden of zo... Dus helemaal niet verwacht. We hadden wel signalen, maar dachten dat de geslachten andersom waren als wat nu is... Dus ja onze Rox werd niet dikker en verder merkte we niks, dus dachten het zal wel. Terwijl Dragon minder ging eten en niet afviel (hoe goed moet dat af te lezen zijn , maar ja nog geen lampje dat ging branden), achteraf hebben we de laatste maanden toch wel dingen opgeschreven, waar we nu van denken, dit waren toch tekenen dat ze zwanger was Maar goed de "bevalling" is goed gegaan en nu kijken of het uit komt... Zo te zien zitten er heel wat bevruchte bij, maar dat is nog even afwachten dus, nog 3 a 4 maanden... Spannend...
Vallie, idd niet echt een pretje.. Net of men tiet en het gedeelte daaronder in de fik staan haha. Achja zolang ik het koel valt het wel mee Opa van vriend kwam gister avond met het verhaal dat oma hier met haar zwangerschap toen zeven weken mee in het ziekenhuis heeft gelegen.. Bedankt voor deze info hahah kon er gewoon niet van in slaap komen maargoed.. Het zal vast goed komen Kel, mag je die eieren ook niet draaien? Bij men ouders thuis schildpadden gehad en ik vind het wachten altijd zo erg hè hahaha.. Wel leuk hoor!! ga je de nakomelingen zelf houden?
Als ze allemaal uitkomen zijn het er 23, dus dat is een beetje veel. Misschien 1 maar dat weten we nog niet De eieren mogen idd niet gedraaid worden...
Woww 23 eieren! haha gelukkig hebben wij dit niet Hier net even raar met afvegen op de wc...bruin slijm?? beetje apart...volgens de ovu testjes is me piek geweest want het wordt weer licht...en innesteling veels te vroeg??
Sorry meiden... Ben heel moe... Gister te horen gekregen dat ik door de manager en alle dingen er omheen een burn- out heb... De druppel was dat ik maandag niet naar de crematie van de vader van mijn beste vriend mocht van hem, want hij vond dat niet belangrijk Ben daarop naar de huisarts gegaan omdat ik me al langer niet fijn voel en die verplichten mij de ziekte wet in te gaan tot dat ik naar de arbo arts kon.. Dus zo doende zit ik sinds vandaag thuis... Hopen dat ik mij snel beter voel...
Hier is alles ok, ben eindelijk 26 haha en met de kleine is ook alles goed, babbelt heeeeeeeeeeel veel af en toe echt geen stoppen aan. XD Kelly, lekker rustig aan meid. Kusssss!!
Haha geweldig yasmijn! sommige kids op mijn werk kunnen ook zo heerlijk verhalen vertellen! en hoe harder je terug brabbelt hoe harder ze gaan! Hier echt alleen maar gekke dromen wordt er helemaal gek wakker van!! Ik droom alleen maar over positieve zwangerschapstesten en die dan foutieve testen blijken te zijn.... en over iemand die in me buik schopt en ik dan zeg, hey joh kijk uit ik ben zwanger! pfff echt vermoeiend!! ik zie ook heel erg op tegen aanstaande zondag... als het niet raak blijkt te zijn nu moet ik zondag me eerste spuit zetten wordt al gek bij de gedachte!
Puregon...50 Trouwens heb net een ovu test gedaan en die was niet zo positief als bij m'n ovulatie maar toch n duidelijke streep... Terwijl Als ik ovutesten gebruik na mijn ovulatie ze altijd spierwit zijn... Zou dit kunnen duiden op een eventuele zw.....?
Ja weet ik.. hoop er ook niet teveel op.. heb alleen wel vaker doorgetest na ovulatie en dan waren ze altijd spierwit eigenlijk.. maja gelukkig heb ik geen zw test in huis dat scheelt weer teststress!
Hey meiden, hoe gaat het met jullie? het is hier weer zo stil... Kel: Wat rot dat je er zo doorheen zit! maar wel goed dat je naar de HA bent gestapt. Pas goed op jezelf, meid! *knuff* Vallie: heb je al plannen om te testen? het wordt wel weer spannend ik duim voor je! Nancy: gaat het al beter met je borst? lijkt me echt geen pretje om te hebben ben benieuwd hoe het met de rest gaat.. heb ze hier al even niet gezien...
Hey schaapje, jeetje jij kan ieder moment bevallen joh super spannend!! Ik heb genoeg testdrang!! Maar probeer nog geduld te hebben... Ene x denk ik jahoor ik word ongesteld en de andere keer denk ik nou het voelt beetje anders...Maarja it's fucking with the mind hè!
Ja, het kan ieder moment gebeuren Tot wanneer wil je uiterlijk wachten met testen? en heb je kwaaltjes?
Gek idee denk ik of niet!! Nou niet echt kwaaltjes....eerder kwaaltjes voor ongi, lage rugpijn af en toe en af en toe kramp. Wel nog vrij "vochtig" om het maar zo te noemen.. hopelijk n goed teken? Pff ben zo benieuwd! maar ga dr maar niet van uit