25 kwebbels 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Diligo Ergo Sum, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hihi herken het wel een beetje hoor meis! Ook al was ik van binnen helemaal door het dolle, ik durfde nog niet ECHT blij te zijn. Hadden ervoor natuurlijk ook een mk gehad.
    Heb in het begin ook onwijze krampen gehad, kon alleen maar huilen van de pijn soms en rende continu naar de wc om te kijken of t niet weer mis was. Dus om je nog meer gerust te stellen, dat kan ook nog gebeuren ;)

2. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Jaaaaaaa net een clearblue gedaan zonder indicator en er stond ZWANGER! En de kv werd ook al duidelijker! Zoooooooo blij!

3. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Jeej wat een geruststelling meid! Echt geweldig :D probeer toch wel te genieten hè ondanks de onzekerheid!!
    En nu is het tijd om je banner aan te passen ;)

4. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Yippie!! nogmaals gefeliciteerd, meid!

5. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    @choco: hoe gaat het met jou en je zwangerschap? is je omgeving nu helemaal op de hoogte? zie dat jullie volgende week geslachtsbepaling hebben, leuk! heb je zelf een idee en/of voorkeur?

6. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Zo blij voor je vallie! Maandag zeker verloskundige bellen of? Naja in ieder geval nu lekker genieten vooral met zo een zonnige dag :D

7. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Thanxx!
    jaa ik probeer zeker te genieten...vandaag al op alle baby afdelingen geweest in de winkels haha ! :D
    Heel erg bedankt voor jullie leuke berichtjes!
    @choco bijna geslachtsbepaling? leuk zeg! vanaf wanneer kan je dat doen?
    @Yasmijn, ja maandag ga ik de gynaecoloog bellen, zij wilde nog de 1ste echo doen mochten we zwanger geraakt zijn zei ze! dus hoop zo rond de 7 wk terecht te kunnen! :)

8. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Jeeeeejj super Vallie!! :D echt top!
    Is hij/zij nu op huwelijksreis verwekt? Of zijn we alweer een maand verder?
    Sorry heb op het moment een geheugen als een zeef ;)
    Hier vandaag een 4d echo laten maken... Ohmygod!! Wat mooi :D
    Ze lijkt op der papie Hihi .. Nu nog 14 weken wachten...

9. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Nee toch een maandje later :) !
    wat gaaf een 4d echo!! dan kun je echt alles goed zien ! foto?;)

10. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Vallie, gefeliciteerd!! Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd...

Heb even een klap voor mijn kop gekregen van mijn schoonzus afgelopen vrijdag en heb even alles moeten verwerken...
    Die schoonzus die de contacten verbroken had blijkt HOOGzwanger te zijn. Niemand wist iets tot mijn zwager haar donderdag avond zag met de hond uitlaten (maar die dacht nog, tja ze kan zwaarder zijn geworden, want ze fluctueert erg met haar gewicht al jaren) en ik de vrijdag toen ze ook bij de gyn zat.
    Heb mijn schoonvader gebeld en verteld wat ik had gezien en die heeft na dat mijn schoonmoeder thuis was het haar verteld. Ze hebben niet geslapen en zijn gister morgen in alle vroegte vertrokken naar Luxemburg voor 5 dagen vakantie. Mijn schoonmoeder is ontroostbaar :(

11. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    owww kelly wat een verhaal zeg! dan zit je wel raar te kijken in die wachtkamer als zij ineens binnenkomt!!:(

Ik heb net de gynaecoloog gebeld en ik heb 6 mei een eerste echo! ben heeeeeel benieuwd! ik ben dan ongv 6 wk en 3 dagen ofzo.. zou er dan een hartje te zien zijn?? de vrouw aan de telefoon zei dat dit verschilde per persoon...hoop het wel!

12. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Jeetje Kel, wat krijg jij het toch steeds voor je kiezen! :( Het word echt eens tijd dat jullie in een positieve periode gaan komen, ik wordt gewoon somber van het lezen wat jij mee moet maken! echt een dikke knuffel voor je, meis! dit verdien je niet!

Vallie: spannend 6 mei! meestal begint in de 6de week het hartje te kloppen, dus het zal erom hangen! maar zolang je geen bloed ziet zit het goed :)
    heb je het nieuws al met iemand durven delen of wacht je nog af?

13. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    ja ben heel benieuwd... hoop het wel!!
    maar anders kon ik pas 1,5 wk later terecht...dat vond ik zo lang wachten nog!!

14. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Vallie ik zat inderdaad raar te kijken. Ze volgde mij ook in een ander onderwerp, dus dan maar zo ;)

Schaapje, thanks voor de knuffel... Ik hoop dat het snel positief word. Maar heb op een of andere manier een heel goed gevoel bij nu...

15. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Vallie ik heb er echt alle vertrouwen in dat het nu gewoon helemaal goed zit hoor! Heb je al een knaltest gehad?:D

Nancy ja idd ronde 17 alweer. Vind het wel lastig worden ben echt bang dat het nooit gaat lukken. Het geeft me ook wel echt wat rust om niet teveel in de zwanger worden topics te lezen en reageren want daar word ik alleen maar gefrustreerd van. Vooral al die topics van 'ik voel dit of dat ben ik zwanger'. Blegh. Ik heb volgens mij alles al gevoeld maar ben nog steeds niet zwanger. Als het deze ronde weer niet lukt gaan we naar de huisarts.
    Jij alweer 27 weken, wat gaat dat snel! Hebben jullie het kamertje al af?

Schaapje bij jou ook snel gegaan zeg! Rommelt er al wat? Succes alvast! ;)

Kel jemig wat een verhaal weer :( Zoals schaapje al zei, tijd voor een positieve periode in je leven!

16. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Oh en engeltje!! Sorry meid ben helemaal vergeten op je laatste pb te reageren! Dan lees ik dat en denk 'ik reageer later wel', maar vervolgens zie ik geen melding meer staan en dan vergeet ik het weer! :) Sorry! Hoe is het nu met jou en Quinten meis?

17. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Owww! Mammietammie, weet helemaal hoe je je voelt! Echt kut is dat.. Weet er alles van, ik had t deze maand ook echt niet verwacht en zie nu! Komt vast goed en anders naar de huisarts om verder te kijken! Knuffel!

Ik heb verder niet meer getest, die kruidvat was n stuk donkerder zaterdag en die clearblue zei duidelijk zwanger dus ik geloof t nu wel!
    Net wel gevallen op mn werk.. Schrok me rot, wel op mn heup/kont dus dat zal vast geen kwaad kunnen toch?

18. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Nee hoor Vallie je kindje zit nog diep en beschermt :D geniet ervan!

19. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Gelukkig Yasmijn,
    Wat voor klachtjes hadden jullie bij 5 weekjes?

Ik heb nu opgezette borsten, zijn ook pijnlijk
    af en toe een beetje misselijk
    en een zeurderig gevoel onderin, net of ik me Bm mond voel trekken ofzo??

Hoort dat wel? voelt soms net of je ongi wordt (zonder erge krampen dan) en dan schrik je omdat je iets "voelt lopen" maar dan is het alleen maar witte afscheiding...
    pfff wordt gek van mezelf, ben ZO BANG dat het misgaat..

Deel Deze Pagina