25 kwebbels 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Diligo Ergo Sum, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ vallie: heeeel herkenbaar meis! Hihi hoort er helemaal bij! Rond 5 weken kon er echt niemand naar mn borsten wijzen, autsj! En die menstruatiekrampen zijn idd je banden die gaan oprekken.... Meid je klinkt gewoon hartstikke zwanger!

@ mammietammie: geeft niks hoor meis, heb ik ook wel eens last van ;)
    Hoop zo dat je gewoon zwanger kan worden meis! Liefst natuurlijk en anders met een beetje hulp! Dikke knuffel voor jou, kan me voorstellen dat je er helemaal onzeker van wordt! Goed dat jullie de beslissing hebben genomen om naar de ha te gaan als t deze maand nog niet is gelukt. Hopelijk geeft die stap jullie iets meer rust en is dat net t stapje wat je nodig hebt om zwanger te worden!

@ parel: he bah, meis toch ook en dikke knuffel voor jou! Mn duimen draaien nog altijd door voor jullie allemaal!

Ik lees nog wel mee af en toe hoor, maar ik klets ook nog in 2 andere topics en merk dat t soms een beetje veel is.
    Quinten moet 16 mei weer terug naar de ka, omdat t nog steeds niet op en top is. Ondanks de pijn die hij vaak heeft, is hij wel een steeds vrolijker mannetje aan t worden gelukkig! Het is echt een kleine deugniet en gaat nu ineens de hele kamer door! Snoertjes en laatjes ed zijn echt niet meer veilig! Het echte opvoeden is echt begonnen hoor, hij weet heeeeeeel goed wat hij wil en als hij dat niet krijgt....oei, berg je! Hihi lekker pittig ventje dus!
    Ik loop ondertussen zelf bij de psycholoog, omdat t steeds minder met mij ging. Binnenkort weer een gesprek en aan de hand daarvan gaan ze bepalen wat voor soort therapie ik ga krijgen ( heb vermoedelijk PTSS ) Waarschijnlijk wordt t EMDR therapie.

2. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Dankjewel Engeltje...

Dat zei ik vrij aan het begin al Engeltje, dat ik het idd kreeg dat je PTSS had, niet leuk, maar wel fijn dat ze je kunnen helpen.. Sterkte... Ook voor kleine Q

3. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Begrijpelijk vallie, maar dat hoort er echt allemaal bij. Zolang je Gwen helderrood bloed en krampen hebt zou ik gewoon genieten.
    Toen ik 5 weken was voelde ik helemaal niks en ik vond het zo erg was bang dat het mis want zei ook dat ik zo graag wat wou voelen en ja hoor 8de week begon misselijk tot 22de week buikpijn moeeeeee pijnlijke borsten etc etc pffft :p maar komt echt wel goed!'

Maar goed ik ben met de pil gestopt kreeg echt mood swings en mijn libido was ver te zoeken. -.- dus nu lekker met condoom en in oktober gaan we proberen voor een 2de :)

Pfft wat is typen moeilijk met lange nagels.:D

Trusten lieve dames! Knuf

4. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Nou vallie het klinkt allemaal goed hoor je klachten, geniet er maar Van! Ik hoop dat je na de eerste echo wat geruster bent.

@ yasmijn: wauw dat is al best snel na aury, wel heel leuk hoor 2 kleintjes snel na elkaar! Maar lijkt het je niet erg druk?

@ engeltje: wel heftig hoor dat je EMDR gaat doen, maar heb er wel goeie dingen over gehoord qua traumaverwerking. Ik hoop echt dat je er baat bij hebt en weer lekker in je vel komt te zitten!

Met mij gaat alles prima, eigenlijk weinig klachten. En m'n buik begint te groeien dat ging ineens deze week heel hard, erg leuk dus! Verder hebben we as. maandag de geslachtsbepaling, ben echt zoooo benieuwd!! Ik blijf steeds maar dromen dat het een meisje is, dus wieweet...

5. Yasmijnkai

Nee hoor lijkt me heerlijk maar ja wie zegt dat de 2de ook zo snel raak is. :) Aury is best een rustig heerlijk kindje wel af en toe pittig maar zo leuk.. en idd ik wil dat ze wel wat aan elkaar hebben. :) Maar goed we zien wel wat de toekomst ons brengt gewoon positief blijven. :D

6. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    hey meiden!

@chocola, wat leuk dat je buik begint te groeien! heb je ook al positiebroeken nodig?
    Heel veel plezier morgen!! Mogen wij het ook weten?;)

@Yasmijn, zozo dit jr nog aan een 2e werken :D leuk hoor! Met aury was je best snel zwanger toch?

Hier vannacht veel gedroomd, positieve dromen gelukkig! dat we het hartje zagen en dat alles goed ging.. dus laten we hopen dat niet alle dromen bedrog zijn!

7. Yasmijnkai

Hihi hou wel van zulk werk :p en idd met Aury waren we snel zwanger 2de ronde al dus zijn erg benieuwd hoe snel het bij onze 2de zal gaan. :D ene kant kan ik echt niet wachten en mijn ML al helemaal niet. :p

8. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    @ Vallie: ja ik zal nu moeten gaan shoppen ( héél vervelend ;) ) want alles zit ineens strak! En natuurlijk mogen jullie het ook weten, ik kan het toch niet voor me houden haha :D jullie horen het vanavond! Nog een weekje en dan hebben jullie zeer waarschijnlijk goed nieuws!

@ Yasmijn: nou het klinkt alsof jullie er nu al klaar voor zijn :p en aangezien je nu geen pil ofzo gebruikt is je lichaam er al klaar voor. Ben benieuwd!

9. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Choco, wat spannend!! Heel veel plezier :D
    Ben benieuwd Hihi

10. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    ooo meiden :( ik heb sinds gisteravond bruinverlies..
    ben echt helemaal van slag.. zo begon het namelijk de vorige x ook.. heb de hele nacht niet geslapen :( nog meer die dat hadden in dit termijn?

11. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Vallie ik heb dit ook meerdere malen in het begin gehad en heb toen ook de verloskundige gebeld en die stelde mij gerust zolang het niet helderrood was of ik er krampen bij had, dan had ik wel meteen langs moeten komen.
    Ze vertelde me dat het bij veel vrouwen voorkomt in het eerste trimester, dat het oud bloed is of door gemeenschap kan het ook komen :)

12. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Net nog een clearblue met indicator gedaan en er kwam gelukkig na n halve minuut al 3+ te staan...maar toch..
    bruin verlies blijft wel, al is het niet op mn inlegkruisje maar alleen bij afvegen. Toch wel een beetje kramp...pfff meer tranen kan ik niet laten vandaag :(

13. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Jeetje vallie wat naar zeg die onzekerheid :( ik had na NOD ook nog wat bruinverlies paar dagen lang. En denk net als nancy zolang je geen helder rood bloed verliest, zegt dit weinig hoe rot het ook is. Ik duim toch héél hard voor je dat alles gewoon goed gaat! Dikke knuffel in ieder geval.

Wij hebben vanavond de echo gehad, maar de navelstreng zat ervoor. Maar na wat rondporren denkt de verloskundige toch dat het ws. een meisje wordt :D nog 3 weekje geduld tot de 20 weken echo!

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ vallie: he meis toch, wat naar dat je bruinverlies hebt! Het hoeft gelukkig niet altijd te betekenen dat t mis is, maar heb daar zelf geen ervaring mee. Hoop dat je ukje gewoon gezond en wel blijft plakken! Dikke knuf ik duim voor je!

@ choco: je ukkie houdt t spannend dus hihi, ben benieuwd of t echt een meid is!!

Weet niet of ik hier nou had verteld dat ik een tijd geleden een artikel had geschreven over de bevalling en de tijd erna?
    Nou werd gister gebeld door de redactie van Wij jonge ouders of ze het mogen plaatsen!!! Vind t best spannend!!

15. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Hoi meiden,
    De hele nacht goed geslapen zonder kramp of bruinverlies.
    Helaas bij het weggaan op weg voor koninginnedag werd het helder bloed. Dat is daarna weer overgegaan in bruin en niet meer rood geworden maar dit is natuurlijk wel een slecht teken:(

16. Parelbloesem

Dat hoeft niet zo te zijn... Je bloedvaten zijn allemaal erg gevoelig nu, dus kan zijn dat je net te hard afveegt en het daarom bloedde... Als je heftig gaat bloeden in combi met krampen dan is het minder goed!!

17. Parelbloesem

Engeltje, laat je het dan weten, dan koop ik hem dan ;)

18. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Net de gyn gebeld, ik mag morgenochtend komen voor een echo... :)

19. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Choco, oohh waarschijnlijk ook een meisje! leuk hoor :D
    Engeltje, wat spannend! ik wil het ook lezen, so let us know!
    Vallie, goed dat je hebt gebeld meis! hopelijk is alles oke:)

20. Yasmijnkai

Nou volgens mij is bij ons onze poes zwanger .. Vanavond even naar dierenarts :D ben benieuwd.

Vallie goed dat je gebeld hebt!! Het kan ook echt door alles komen zelfs van niezen want tja alles is beneden goed opgezwollen en doorbloed. ;)

Deel Deze Pagina