25 kwebbels 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Diligo Ergo Sum, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Wat spannend pinkelientje!! Ben je klaar met zwanger zijn ? aangezien je officieel nog 2 weken zou kunnen ;) haha
    Duim voor je !

Hier een heel gemengd gevoel over morgen....! ik weet gewoon echt niet meer wat ik moet denken en dat maakt me een beetje gek! :(
    ik heb een beetje t gevoel of t morgen kan maken of breken ( wat ook echt zo is natuurlijk) tis dus de vraag wat voor vrije dag we morgen hebben...een leuke of een minder leuke .. pfff zenuwslopend dit!! gelukkig mogen we al om 10:40 dan hoeven we niet de hele dag te wachten !
    Ik laat het jullie weten hier

2. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Succes morgen, Vallie! ik duim voor jullie! xx

3. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Jaaaaaaaaaaaaaaa een mooi kloppend hartje gezien!!!!:D zo opgelucht!

ben nu 6 wk en 6 dagen en alles zag er goed uit!

4. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Yaaaaay!! Nu lekker genieten! :D

5. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Hoi meiden!
    Hier ben ik weer..terug van weg geweest...denk ik;)
    Wij hebben een hele heftige rot periode achter de rug, mijn vader is 20 april overleden :(
    Het was vreselijk en het gaat nog steeds niet super..de kinderwens is dan ook flink op de achtergrond verdwenen een tijd lang.

Nu begin het weer te kriebelen...

Vallie,
    Ik zie dat je zwanger bent! Wat geweldig, gefeliciteerd!!!!

Nog meer happy news?

6. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18

Owneee wat vreselijk idd! gecondoleerd....Plotseling gebeurd? Wat vind ik dit erg voor je zeg :( toevallig keek ik laatst op je profiel omdat ik je al zolang niet had gezien hier.. maar helemaal te begrijpen!

7. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Hier onze echo van vandaag!

Bijgevoegde bestanden:

8. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Sum, gecondoleerd meid, ik kan me goed voorstellen dat andere dingen dan op de eerste plaats komen.
    Vallie, mooie echo! Ik was toen ook zo blij Hihi had er de tranen van in men ogen toen.
    Weetje al wanneer je volgende echo is?
    Ik zal binnenkort mijn 4d echo foto's plaatsen als jullie dat leuk vinden :)

9. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Sum, gecondoleerd meis. Begrijpelijk dat je even poosje afwezig geweest bent. Veel sterkte en hoop dat je lieve mensen rond je heen hebt om je verlies mee te delen en het een plekje te kunnen geven!

Vallie, wauw gefeliciteerd meis!! Wat heerlijk dat alles goed is en je nu kan gaan genieten na zo'n zenuwslopende tijd!!

10. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Dank jullie wel, meiden!

Vallie,
    Moooie echo meid! :D

Hier nog steeds aan het afvallen, nu even stabiel..maar hopelijk dat ik donderdag weer iets minder weeg :) Ik doe nog steeds WW en dat gaat goed :) ondanks dat mijn hoofd er niet zo naar stond de afgelopen tijd.

Wij gaan weer regelmatiger vrijen om de kansen te vergroten en hebben weer ovu testen besteld. :) Ik ben benieuwd:)
    Het is iig wel duidelijk dat er geen verklevingen zijn, dus 'alleen' de PCOS zou voor roet in het eten kunnen zorgen. Zoals jullie kunnen zien heb ik goede cyclussen gehad de laatste tijd :)

11. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hey Vallie, wat een goed nieuws, meid! ben je nu wat gerustgesteld?

Diligo: Ik had het slechte nieuws op je fb zien staan :( maar ook via deze weg: Veel sterkte, ik hoop dat je genoeg steun krijgt uit je omgeving xx
    kinderwens -> inderdaad mooie cycli gehad! en het afvallen gaat inderdaad goed zo aan je handtekening te zien. goed van je!

Pinkelien, lekker aan het aftellen, meis? wordt je al ongeduldig?

Hier gaat alles goed met de kleine man, ik geniet enorm van het moederschap!

12. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Schaapje,
    Meid nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Wat mooi! Alles goed en gezond?

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ vallie: wat een mooie echo en supernieuws.... Gefeliciteerd!!

@ Sum: ben echt blij weer van je te horen meis! Ik had je al gecondoleerd, maar bij deze nogmaals een dikke knuffel!

@ schaapje: fijn dat alles goed gaat en dat je lekker aan t genieten bent!

Voor de meiden die nog niet zwanger zijn of een kindje hebben, kwam ik dit plaatje tegen.... Dikke knuffel!

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hopelijk heeft de rest wel een fijne Moederdag gehad vandaag!

Ik ben verwend met een ontbijtje op bed, een mooie fotolijst met leuke foto's en Nick had ook nog samen met Quinten drie mooie bloempotten geverfd!

Met Quinten gaat t erg wisselvallig deze week.... Zat weer tegen een ziekenhuisopname aan, maar ging net op tijd de goede kant weer op. Donderdag wel weer naar t jkz voor controle.

Hierbij nog even een foto van mijn binkie :D

15. Yasmijnkai

#2135 Yasmijnkai, 13 mei 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 mei 2013
    Engeltje wat een knap ventje! :D

16. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Wat een lekker ventje engeltje! haha pretbekkie! en wat een leuke moederdagkadootjes heb je gekregen!
    Wat vervelend dat het weer even niet goed ging.. hopelijk gaat het snel beter!!

Schaapje, fijn dat je zo geniet van het moederschap! je zit dus echt op je blauwe wolk?:D al veel kraamvisite gehad?

Pinkelientje...is er nog iets gaan rommelen dit weekend? :D haha ben benieuwd!

Hier weten steeds meer mensen het.. vind het wel spannend maar ook erg leuk om te vertellen! iedereen was praktisch wel op de hoogte dat het niet helemaal vanzelf ging bij ons.. dus iedereen was helemaal door het dolle !
    Toch vind ik dat bruinverlies nog steeds eng.. de ene keer is het praktisch weg en dan ineens is het er weer! mag nu wel een keer klaar zijn! het is vooral als ik druk bezig ben geweest net zoals dat ik gister de hele kamer gestofzuigd heb en gedweild dan ineens weer beetje kramp en bruin:( me man denkt aan een geknapt vaatje ofzo die daardoor dan open gaat maar het lijkt mij dan dat je rood verlies hebt? pff het houdt ons wel bezig :p ga me vandaag aanmelden voor MVM, maar kan dat eigenlijk wel met bruinverlies dacht ik later??

En gisterochtend kwam me man ook heel lief met een ontbijtje voor me eerste moederdag :D haha en een lief kadootje, een slabbetje met mijn mama is de allerliefste!

17. Yasmijnkai

Oh Vallie, ik ken mama's die de hele zwangerschap bruin bloed enzo hadden zelf net zoals een menstruatie en toch ging alles goed ;) beetje vertrouwen in hebben en lekker genieten. Ik denk ook dat het een geknapt vaatje is want alles is nu zo goed doorbloed. Toen ik net zwanger was en wij hadden gemeenschap had ik ook opeens buikpijn en dan roze bloedverlies nouuuuuuuuuuuuu ik schrok me dood maar was blijkbaar een vaatje maar heb daarna geen gemeenschap meer gehad :p schijterd ben ik haha :p maar goed. Volgens mij kan je gewoon meedoen met mvm als je bruinverlies hebt hoor. :)

En wat een leuke Moederdag cadeaus :D Ik kreeg zaterdag al een pot hortensia's en Merci chocolade en wijn. :) en binnenkort ga ik een armband van Thomas Sabo uitzoeken! :D Had gehoopt gisteren ook nog kittens te krijgen van onze kat maar ze wil maar niet grrrr:p ben benieuwd wanneer nou die kleintjes komen. :)

18. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    @Diligo: jeetje meid gecondoleerd met het verlies van je vader! Wat knap van je dat je ondanks deze moeilijke tijd toch door bent blijven gaan met afvallen. Ik hoop dat vanaf nu het geluk jullie kant op komt en je maar snel zwanger mag zijn!

@Vallie: Jeeejjj gefeliciteerd wat een geweldig nieuws! Ik hoop dat je er nu wat meer van kunt genieten en wat leuk dat jullie het ook al aan mensen om jullie heen hebben verteld. Zwanger zijn is namelijk nog lekker als de mensen om je heen er ook van weten en het geen geheim meer is!

@Engeltje: wat een prachtig kereltje zeg! Hij ziet er steeds zo gezond uit op foto's, en dan toch nog steeds zo ziek.. Echt heel zielig :(

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ vallie: wat leuk dat iedereen zo blij reageert!! Kan me wel voorstellen dat je flink onzeker wordt door dat bruinverlies hoor! Maar komt vast goed meis :)

@ Moederdag: wat leuk dat iedereen zo lekker is verwend!

@ yasmijn: en zijn de kittend er al? Wel foto's plaatsen he!

@ choco: Quinten gaat ook echt van het ene uiterste naar t andere zodra hij ziek is... Het is bij hem dan ook echt overduidelijk als t niet goed met hem gaat.
    Hier nog even een foto dan waar hij iets aan de beterende hand is. Je ziet aan heel z'n koppie dat hij echt niet fit is. Zelfgemaakte fruitijsjes zijn trouwens wel lekker ;)

20. Yasmijnkai

Engeltje, nee madam doet lekker rustig aan springt van een bank naar de ander.. pfft kon ik dat maar zo fit zijn toen ik hoogzwanger was. -.-

Aaaww wat een lekker ventje ook, zielig dat hij niet zo fit is weet je wanneer alles overgaat bij hem of kunnen ze jou dat nog niet vertellen?

Deel Deze Pagina