25 kwebbels 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Diligo Ergo Sum, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Haha zou wel handig zijn ja als we dat nog konden doen :D

De reflux groeien ze vaak over heen als ze een half jaar tot een jaar zijn, soms duurt t langer en soms korter.... Ruim begrip dus ;)

2. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Hopelijk gebeurt het snel lijkt mij niet fijn voor zo een klein ventje en ook niet voor jullie. :(

3. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Moederdag: Wat een leuke en lieve cadeaus hebben jullie gehad. Hopelijk heb ik volgend jaar ook een soort van eerste moederdag ;)

En wat is kleine Q toch een dotje, om op te vreten! :D

Hier weinig nieuws..ik zit vandaag weer een dagje thuis omdat het echt niet lekker ging. Morgen kijken we weer verder ;)

We zijn nog aan het wachten op de ovutesten die manlief besteld heeft. Ik heb ze NU eigenlijk nodig..grrr...Maar ja...

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ yasmijn: hoop t ook! Gelukkig zijn er wel steeds meer goede momenten hoor! Alleen een simpel verkoudheidje of tandje kan het dus heel heftig maken. Gelukkig duurt dat meestal maar een week ongeveer, maar hij zit dan wel iedere keer tegen een opname aan te hikken. Vandaag was hij gelukkig weer aan t lachen en heeft hij zelfs het vooruit tijgeren helemaal ontdekt ipv alleen maar rollen en achteruit ;)

@ Sum: he meis toch wat vervelend dat het ff niet gaat, maar wel heel begrijpelijk hoor! Goed dat je dan voor jezelf kiest en naar huis toe gaat. Je hebt wel erg veel voor je kiezen gehad meis, dikke knuf!!
    Hopelijk komen je ovutesten snel binnen!

5. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Hier mijn mooie mvm test:D

Bijgevoegde bestanden:

6. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Wow die is duidelijk Vallie, gefeliciteerd!!

7. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Wooow Vallie wat een knaltest!! :D hihi veel plezier met plassen voor het goede doel! :D

Engeltje heeft jouw kleine al tandjes? Die van mij krijgt volgens mij al ondertanden word midden in de nacht huilend wakker en kan wel een zwembad vullen met haar kwijl. XD

8. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Wauw Vallie gefeliciteerd een prachtige knaltest!!

9. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Vallie,
    Gefeliciteerd meid, prachtige knaltest! En wederom mijn bedankjes en complimentjes omdat je MvM gaat doen!

10. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Dank jullie wel :)

En een kleine moeite Diligo! Ik zou zelf natuurlijk deze maand aan de hormonen gaan waaronder pregnyll dus het was voor mij van zelf sprekend! alleen even gewacht op een goeie echo :)

11. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Helaas vallie:cool: voel wel steeds btje rommelen al dagen, maar zet niets door. Bloeddruk is weer goed gezakt, dus nu is t weer afwachten tot rommelen echt doorzet en er iets gaat gebeuren.

Wat een mooie mvm test!! Heerlijk gevoel he!

Kel, meis wat spannend voor jou, zie dat je over 2 dagen kan testen! Hoe is je gevoel deze ronde?? ga vast duimen voor je!!

Diligo, testjes nog niet binnen? vast veel klusplezier, en hoop dat ze snel binnen zijn!

Engeltje, wat een knappe bink heb je!! Sneu voor hem en jullie dat ie steeds zo ziek is, hopelijk groeit hij er heel snel overheen!!

xx Pinkelientje

12. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Testjes nu binnen en vanochtend getest. Het zijn de Sensitest super gevoelig...iemand ervaring mee?
    Ik heb dus meteen een redelijk positieve test. Zou wel passen binnen mijn cyclus hoor, maar hij is wel heel duidelijk...

13. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Volgens mij heb ik zelf ook sie supergevoelige gebruikt. Als ze echt positief zijn is teststreepje even donker of donkerder. Maar bijna even donker ben je dr bijna! Miss nog dagje of 2/3, zo was t in mijn geval tenminste;)

14. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Vanochtend was hij juist weer ietsje lichter...grrr..haha..ze waren er ook iets te laat...als mijn cyclus nu iets korter is dan de vorige heb ik hem qua testjes waarschijnlijk gemist...qua klussen niet ;) haha...we zien wel!

15. Parelbloesem

Goedemorgen lieve meiden,

Ik mag jullie melden dat een maandje wat meer afstand van ZP en de beslissing om te stoppen binnen mijn werkgever zijn vruchten af heeft geworpen...

IK BEN ZWANGER

16. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Gefeliciteerd lieve schat! Ben zo blij voor je! Moet gewoon traantje weg pinken, serieus! Geweldig!

17. Parelbloesem

Wat lief!! Dank je wel..!!

18. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Joehoeeeeeeeee EINDELIJK het is jullie zo enorm gegund!!! Van harte gefeliciteerd meid :D ik word gewoon helemaal blij van dit nieuws!Heb je een mooie foto voor ons van je test?

19. Parelbloesem

Haha ja hoor...!!

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Wowwwww kel, heb kippenvel van top tot teen!!! Wat een geweldig nieuws!!!! GEFELICITEERD!!!!!
    En wat een mooie testen zeg :D

@ Sum: ik heb geen ervaring met die testen, alleen met tempen dus kan je niet helpen helaas! Ik zal wel weer heeeeel hard voor je duimen dat t raak is!
    Wordt tijd voor flink wat positief nieuws bij jou! Knuf!!
    Hoe gaat t nu met je?

Hier druk druk druk druk, dus sorry niet alles is blijven hangen.

Iemand vroeg of Quinten al tandjes heeft...
    Toen hij 5 maandjes was kreeg hij z'n eerste tandje en nog geen week later de 2e. Ze zitten onder in het midden, zo schattig!
    Verder heeft hij nu ook vaak veel last ervan, maar er komt niks meer door. Naast die twee tandjes zien we steeds een bobbel en dan heeft hij ook wat verhoging, maar die bobbel verdwijnt ook steeds weer, dus het zet niet echt door.
    Moet zeggen dat ik t niet erg vind dat hij er verder nog niet veel heeft, want hij zette pas geleden even goed z'n tanden in m'n tepel en wilde niet loslaten AAUUUUTSJJJ!!!!!

Verder zijn we naar de ka geweest van de week en zowel met z'n reflux als met zijn darmen gaat t iets beter nu ik en hij geen lactose meer nemen. Over een paar weekjes hebben we een afspraak bij de diëtiste voor hem om te kijken of z'n voeding nu wel optimaal is nu hij dus geen koemelk producten krijgt.
    De ka was wel even bang voor bloedarmoede omdat hij zo bleek zag, maar dat kwam gewoon doordat hij zo ziek geweest is.
    Aan t niet drinken als er maar een snottebelletje if tandje dwars zit kunnen ze helaas ook niks doen. We moeten dan idd met een spuitje proberen bij te voeden zoals we nu ook al hadden gedaan en goed opletten dat hij niet uitdroogt, want dan nemen ze hem op en krijgt hij zondevoeding.

Verder dus erg druk met de behandelingen bij de psycholoog, Fysio enz....
    Op t werk is er ook nog iets verschrikkelijks gebeurd... Gelukkig niet op onze vestiging, dus was er niet bij, maar er is een baby van 5 maanden overleden in z'n bedje.... Verschrikkelijk dus voor de ouders, maar ook zeker m'n collega's die daarbij waren...
    Merk dat t ons toch ook wel weer even goed met beide benen op de grond heeft gezet. Zo'n klein mensje is toch ook gewoon zo ontzettend kwetsbaar!

Nou binkie is wakker dus ik ga hem ff lekker halen en voeden.. Fijn weekend meiden!

Deel Deze Pagina