Wauw prachtige test hoor Kel, ziet er goed uit!! Had je deze ronde ook het gevoel dat het raak was of juist niet? En hoe voel je je verder?
Jaaaa gefeliciteerd!!!!! Wat een leuke dag zeg, jij zwanger en ons katje is mama hihi. 4 hele lieve kittens! Nogmaals gefeliciteerd Kel!!!!
Kel, jeeeejjj wat goed, gefeliciteerd!! Zo blij voor jullie Was het een ronde zonder medicatie? En hoe voel je je verder? Yasmijn, wat een lieve foto! Hoe doen de kittens het?
Yasmijn, wat lief!! Dit was de 2de ronde met menopur, had 3 follikels... Gaat op en af, ben soms echt ontzettend misselijk, maar eet ik dan trekt het weer wat weg en moe, moe, moe... Alleen zijn we net terug van een festival en nu dus klaar wakker... Van morgen om 6u klaar wakker... Ik had er ondanks de vele trubbels deze ronde een goed gevoel over... Hormoonspuiten die niet leverbaar waren, uiteindelijk via het buitenland, een vervangend gyn die zei dat ik maar eerst 6 maanden af moest vallen, wat met mijn vorm van PCOS bijna onmogelijk is... Maar in februari kaartjes gekocht voor dit festival en toen heb ik al gezegd, ik ga der zwanger heen Voorgevoel?!?!
Waaaaaaaaaaaaaahhhhh!!! ik mis gewoon dit GEWELDIGE nieuws!!! GEFELICITEERD lieve Kelly!!!!!!! EINDELIJK!! Het is jullie gegund, meis!
Dankjewel... Hoe is het met alle baby's/kindjes van het topic? En hoe gaat het met alle andere zwanger? En natuurlijk hoe gaat het met de nog niet zwangere, hoop dat jullie ook snel zwanger zijn...
Hier vandaag weer een ovu testje gedaan...zal dadelijk eens kijken want heb hem laten liggen Wij hebben nu een weekje vakantie! Manlief heeft net zijn laatste nachtdienst gehad! Vanmiddag met ons nichtje (4) op stap, lekker even naar de speeltuin en richting het centrum. Daar is het Hap&Stap, dan kun je bij de verschillende horeca gelegenheden kleine hapjes eten..Het weer zit best mee..dus dat komt wel goed Dinsdag vertrekken we een kleine midweek naar Centerparcs, aan het strand...heerlijk! Met vrienden, dus wordt vast veel lachen!
Nou ons meisje huilt niet meer maar gilt heeeeeeel hard als ze wakker is uit plezier lol af en toe zelfs midden in de nacht. Maar verder groeit erg snel en ze doet het fantastisch ... Kittens gaat het prima lekker knuffelen met mama en piepen!
Hey meiden! @ Dili, veel plezier met je weekje vakantie ! en klusze @ Pinkelientje, Rommelt er al wat?? Ben zo benieuwd!! Hier nog gewoon lekker zwanger Gister paar x goed misselijk geweest, en pijnlijke boobs! vooral snachts als ik op mn zij lig word ik er gewoon wakker van! maar goed dan weet ik dat me lichaam goed aan het werk is.. Vind het nog wel erg spannend allemaal en soms heb ik echt dipjes dat ik denk dat het allemaal mis gaat maar ook weer dagen dat ik er helemaal van overtuigd ben dat het goed gaat! gisteravond en vannacht veel gerommel in me buik en een beetje zeurende onderbuik, je weet dat het erbij hoort maar toch slaap je er niet lekker door! Achja ik moet gewoon even deze weekjes door! en hopen dat het heel snel 3 juni is!!
spannend, dames! ik ben erg blij dat wij eindelijk jullie zwangerschappen kunnen volgen en, voelt het niet fijn om je op en top zwanger te voelen, Vallie?!
Leuk 2 meiden op 1 dag echo's ben benieuwd dames! Wel ff showen hè! Ik heb gistere al men echo's weer eens bekeken.. Pfff wat gaat het toch snel zeg, zou haast willen dat ik soms de tijd een beetje kon terug draaien Hihi en dan weer van die echo's kunnen genieten Pinkelientje, hoe gaat het daar allemaal? Spannend hoor! Yasmijn, Aaahhh wat schattig! Echt een vrolijke meid dus? Sum, ik weet niet of je mee leest, maar veel plezier bij CP! Lekker uitwaaien aan het strand, heerlijk geniet ervan! Kel, hoe voel jij je meid? Engel je het al tegen iemand verteld?
Nancy, ik ben vooral dood en dood moe... En ontzettend duizelig, maar verder gaat het heel goed met me
Dat had ik ook Kel! Wel in de gate houden hoor, ze hebben mij tussendoor een aantal keer geprikt voor suiker en ijzer enzo maar dat was allemaal goed Toen het advies gekregen om de morgen niet met brood en beleg te beginnen maar met bijvoorbeeld nutella of hagelslag op je brood. Sindsdien heb ik er geen last meer van
Oke, ja ik heb een hele lage bloeddruk, moest meer zout pakken, maar ja durf niet te veel te pakken..
Parel en Vallie, wat super leuk dat jullie allebei op dezelfde dag echo hebben! En zo te lezen zijn jullie allebei op en top zwanger!! Geniet van jullie kwaaltjes, want ze horen er helemaal bij!! Nancy, de tijd vliegt echt he! Toen ik er voor stond leek het me eindeloos te duren, als k nu terugkijk is het voorbij gevlogen! Diligo, fijne dagen op cp!! Ben gister bij gynaecoloog geweest, laatste weken is er zoveel vaags gebeurt wat bij mij twijfels heeft gezaaid over de begeleiding door de verloskundigen dat ik eigenlijk geen vertrouwen meer heb in hun oplettendheid.dus alles bij elkaar ben ik heel blij met gyn afspraak, eindelijk iemand die me wel serieus nam en alles goed heeft aangehoord en gecontroleerd! Met 37.4 tot 38.6 steeds gerommel gehad, dat k steeds hoopte dat bevalling op gang zou komen, verloskundige heeft toen gesproken over inleiden ivm hogere bloeddruk, maar die is weer zover afgezakt dat er geen medische noodzaak meer was en ze meer lieten wandelen. Gisteren bij Gyn inwendig onderzoek gehad, kindje ligt startklaar, maar baarmoedermond is nog niet helemaal goed verstreken, moet dinsdag terug, hopelijk dan wel helemaal verstreken als dan wel goed is mag k gelijk afspraak maken om in te leiden. Met 32 weken echo ging alles heel raar, dus nieuwe echo aangevraagd en gekregen en met 34 weken bleek kindje behoorlijk groot te zijn, zou in de gaten gehouden worden,maar is niets mee gedaan. Nu blijkt kindje toch behoorlijk groot te zijn dus zodra inleiden kan gaat dat gebeuren! Ben t ook echt behoorlijk zat, heb echt energie van een bejaarde schildpad en veel pijn aan mn ribben en rug. Hoop nu zo op woensdag of donderdag!!!
@ pinkelientje: fijn dat de gyn je wel serieus neemt! Ik hoop dat je kleine uk niet al te lang meer op zich laat wachten en anders dat je snel ingeleid kan worden! En wat betreft een groot kindje... Dat werd mij hier ook verteld, Quinten zou een 8 a 9 ponder worden volgens de gyn... Nou ook de echo's daar zijn niet heel betrouwbaar hoor! Quinten was nog geen 7 pond en had een heel klein koppie, terwijl zijn hoofdje 5 weken voor op groei lag volgens de echo!