25 kwebbels 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Diligo Ergo Sum, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Nou zeg ik hoop dat je snel bevalt pienkelintje... En idd metingen kunnen fout zijn dus ben benieuwd of het straks echt een groot baby is of gewoon meet fout. Hoe dan ook moet toch eruit en er is nooit eentje blijven zitten zei mijn vk toen ze zeiden dat A. 10 pond zou zijn met 40 weken :p succes!!! :D

2. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Jasmijn en Engeltje, jaah zei gynaecoloog ook, hij vindt eigenlijk dat ze groeiecho's af moeten schaffen, want gewichtmetingen kunnen 15% afwijken in de + en in de - dus is best een grote marge, maar gaat volgens mij meest over het hoofdje, dat is vrij groot en ligt bij metingen tegen bovengrens aan.. Maar wacht maar ff af naar dinsdag!

3. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Weet het één en ander gemist..ik kreeg geen notificatie meer..vreemd!

Gisteren een bijna lichte ovu- test...vandaag knalt hij de pan uit..twee super dikke strepen...erg vreemd..ik vertrouw het gewoon bijna niet meer!
    Maar goed, vanavond ons best maar eens doen, dan! :D

Wel raar, toch..want ik moet over 8 dagen ongesteld worden..kan dat?!?

4. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Nou, hier nu een paar dagen (2) dikke positieve ovu testen gehad. Nu wordt hij minder donker. We hebben goed ons best gedaan..dus ben benieuwd.

5. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    spannend, meis! ik ga heel hard voor jullie duimen! x

6. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Diligo, denk wel dat het kan hoor, als je ongi datum klopt die je gerekend had, 8 dagen later kan het zijn dat je een korte LF hebt, had er zelf ook een paar van 9 dagen!
    Spannend hoor! Ga voor je duimen meis!

7. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Hmm,oké! Ben benieuwd! Hihi...duim duim! Ik denk dat ik dan straks toch echt mijn eerste echte tellende NOD heb...

8. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Spannend!! Zal erg hard mee duimen!! :D

9. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Diligo spannend...!!

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sum: spannend hoor meis!!

@ pinkelientje: houdt je ukkepuk zich nou nog steeds zo rustig?
    Zeg maar dat je ukkepuk zich snel moet gaan aankodigen nu van tante engel ;)
    Trek je het nog een beetje?

11. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Dank jullie wel meiden! Vind het toch ook wel spannend hoor...nog nooit zo duidelijk kans gehad!

12. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Sum, spannnendddd!!
    Ik had ook wel eens een korte LF , mijn cyclus schommelde ook zo dus het kan hoor meid! We gaan voor jullie duimen :D
    Pink, hoe gaat het meis?.. We zijn niet nieuwschierig :p

13. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Hmmm...nou dan heb ik straks mijn eerste chte NOD idd...ik moet morgen eigenlijk ongesteld worden dan...is morgen dan ook meteen mijn NOD? Lijkt me sterk dat ik volgende week al kan testen toch?

Haha..ik ben er helemaal uit..tijdje niet bezig geweest met zwanger worden (ook erg weinig seks gehad, ivm overlijden van mijn pa enzo)...en daarvoor altijd gedacht dat ik toch niet zwanger zou kunnen raken...

Dit voelt dus opeens erg spannend...

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Sum: spannend hoor meis! Hoop zo voor je dat het bij jou ook gewoon raak is! Het is je zo erg gegund! Zeker na alles wat je mee hebt gemaakt, knuf!!!

@ pink: hoop zo voor je dat je ondertussen al lekker met je uk aan t knuffelen bent!! Je houdt t wel spannend voor ons zeg ;)

@ Nancy: bij jou schiet t ook al errug op zeg! Nog even en je hebt lekker verlof! Trek je het allemaal nog een beetje?

@ de rest: hoest met jullie meiden?

Ik zit nu helemaal thuis, ben anderhalve week geleden helemaal ingestort en kon alleen nog maar huilen en slapen. Dacht echt dat ik gek werd en voelde me verschrikkelijk rot naar iedereen toe.
    Gelukkig gaat t nu wel weer ietsje beter. Woensdag krijg ik eindelijk te horen wat de behandeling gaat worden en ik hoop dan snel weer me oude ik te zijn!
    Met Quinten gaat t hartstikke goed! Hij heeft soms wel dagen dat hij bijna niks drinkt, naar verder tijgert hij de hele woonkamer door op zoek naar keukenkasten, lades, stopcontacten, pluisjes, gordijnen enz hihi t echte opvoeden is begonnen hoor en oh wat zijn kinderslotjes toch fijn :D
    Hij is mega vrolijk en probeert nu uit zichzelf te gaan zitten en doet pogingen tot kruipen. Nog maar 4 maanden en 3 dagen en dan is m'n kleine bink alweer een jaar!

Nou hier nog maar even een fotootje dan ;)

15. Parelbloesem

Diligo, zo spannend, het is je zo gegund :)

Engeltje, wat een mooierd en fijn dat goed gaat met hem. Jammer dat het nu met jou dan weer niet goed loopt. Hoop dat ze snel iets vinden.

Hier ben ik echt zwanger, jeetje wist niet dat ik zoveel kon overgeven op een dag :(

16. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Hey meiden,

@ Pinkelientje.. ik ben ook zo benieuwd!!! is de kleine er al ?:D

@parel, dat klinkt als echt zwanger idd! gelukkig heb ik geen last van overgeven!

@Engeltje , jeetje meid het zit je allemaal niet mee.. knuffel!

Hier alweer de 10 weken bereikt, gaat ineens een soort snel..
    maandag de 2e echo, heel erg benieuwd...ene kant wil ik dat het heel snel maandag is en aan de andere kant vind ik het nu ook wel eng dichtbij komen!!:)
    Hopelijk is alles goed.. ik mag al om 8:50u!

17. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Engeltje,
    Ooh meid..wat rot dat je je zo voelde :( Hoop dat je snel weer de oude wordt!
    EN dank je wel, ik hoop ook dat het snel zo ver is..

Parelbloesem,
    Oeps..niet leuk zoveel overgeven! :( Maar hoort erbij he..zeggen ze ;)

Vallie,
    Spannend, tweede echo! :D

18. Parelbloesem

Ja dat klopt, maar 4x met golven is wel veel. Mijn beste vriendin had buikgriep van de week en is toch naar mij gekomen met dochter, toen ze dacht er vanaf te zijn. Ben beetje bang dat ze mij aangestoken heeft omdat ik nu veel minder weerstand heb. Niet erg, maar wel vervelend...

Vallie, spannend he... Ik heb pas laat echo 15.30u maandag de 1e, zo spannend ook..

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Vallie: Spannend alweer je 2e echo! Ik snap je dubbele gevoel hoor! Het is leuk om je kleine minimensje te zien, maar ook wel heel spannend of alles wel goed is! Geloof me, bij iedere echo krijg je er steeds meer vertrouwen in dat het goed zit!

@ Kel: He bah, niet leuk dat spugen, weet er helaas alles van! Hopelijk is het gewoon een buikgriepje en gaat het snel over! Mocht het niet over gaan, dan zou ik je echt de omeprazol aanraden!

20. Parelbloesem

Ja als het maandag nog is bel ik de huisarts even, want word ook extra moe nu :(

Deel Deze Pagina