Gewoon doen idd hoor en neem je rust meis! Rond de 20 weken werd de vermoeidheid bij mij wat minder.... Pink je bent online.... hoe gaat het?!
Ha meiden, Donderdag 30mei mochten we trotse ouders worden van een mooie gezonde zoon Thijmen! Ben ingeleid maar door complicaties is besloten tot een keizersnee. Ben nog in het ziekenhuis, maar hoop morgen heerlijk naar huis te mogen! Liefs Pinkelientje
Jeejjjj gefeliciteerd met Thijmen!!! Leuke naam zeg! Hij stond ook op mijn lijstje, maar Nick vond het niet leuk En zo te horen wel een heftige bevalling gehad dus. Ben benieuwd naar je verhaal als je die met ons wilt delen als je eraan toe bent! Geniet lekker van je kleine mannetje! Rust goed uit meis en neem alle adviezen ten harte, want een ks is niet niks weet ik uit ervaring
Gefeliciteerd Pink!! Wat een lieve naam Hoop dat jullie snel naar huis mogen , geniet er maar lekker van meis! Engeltje, hier gaat alles nog steeds goed alleen Snachts vaak wakker door maagzuur en kan dan niet meer slapen.. But rennies are my friends en met een beker melk of yoghurt erachter aan gaat het vaak na een half uurtje weer wel. Nog anderhalve week en dan mag ik met verlof.. Pfff het gaat veelste snel!
Pinkelientje, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Thijmen!!! Geniet ervan samen, hopelijk herstel je snel en kun je lekker genieten! Hier dus vandaag mijn NOD (?!?)...ben benieuwd. Kel, Ja, zou ook naar de huisarts gaan als het lang duurt, hoor...dit is ook niet te doen toch!
Gefeliciteerd meid met jullie zoon! Fijn om te horen dat hij gezond is. Jij succes met je herstel en hopelijk snel naar huis!! @ parel & vallie: succes met de echo's morgen! Hoop dat jullie morgen mooie plaatjes komen showen @ diligo: mijn duimen draaien hoor!!! Ga je nog testen?
Pinkelientje, had je op FB al gefeliciteerd... Wat een mooi mannetje en wat een leuke naam. Engeltje en Diligo, vandaag gaat het weer redelijk, nog niet over hoeven geven en dat gevoel ook nog niet gehad, maar ja ga toch even vragen voor het geval het wel terug komt. Diligo, spannend!! Chocola, ja morgen echo en laat ook nog...Zo spannend...!!
Nog niet ongesteld Cyclus van 28 dagen wordt het dus sowieso niet...nu heb ik gemiddeld een cyclus van 30 dagen...dus wellicht wordt ik morgen of overmorgen ongesteld...dus ik zeg nog niets. Ik heb wel wat dingetjes die me opvallen, maar geen idee of het aanwijzingen kunnen zijn...Ik ben wat misselijk (meer een weeïg gevoel, absoluut niet spuug- misselijk), ik ben erg moe (maar ja, heftige periode gehad, komt er misschien nu uit), ik heb last van obstipatie (heb ik nooooooit, eerder het tegenovergestelde), erg veel lucht in mijn buik, meer last van mijn zenuwaandoening... Wat ik zeg, hoeft niet persé iets te zeggen...
Spannend dili!! ik hoop het zo voor je ! Wanneer wil je een test doen als je menstruatie uitblijft? @Kelly, veel succes morgen en veel kijkplezier! hoop dat alles oke is @pinkelientje, op fb je mooie mannetje al kunnen bewonderen! wat een prachtige bos haar! geniet van het moederschap Hier beginnen nu de zenuwen voor morgen ineens te komen.. net lekker uit eten geweest met vrienden ( die het al weten) en toen we naar huis kregen kreeg ik al stiekem een kadootje mee naar huis die we morgen na de echo open mogen maken ben heel benieuwd! Hoop zo op een mooie echo morgen! ik laat het jullie weten !
Hey meiden! Wij hebben een hele mooie echo gehad!! uitwendig lukte niet, maar inwendig was de kleine gelijk te zien! alles dr op en dr aan.. en het bewoog zelfs ! haha zo leuk! 1 dagje vooruit gezet, nu 10 wk en 3 dagen! uitgerekende datum 27-12-13
Hele mooie echo's, meid! Vooral die rechter! @Kelly: jij ook veel succes (en plezier) vanmiddag! We duimen voor een mooi kloppend hartje! xx
@Dili: mijn duimen draaien! Jij moet bij het "clubje" van Vallie & Kelly! @Nanc: Zag mooie foto's van je ronde buik op je FB, gaaf hoor! @Pinkie: Nogmaals van harte met jullie prachtige zoon! Hij heeft een mooi koppie met haar!
Wow vallie wat een mooie echofoto's!! Bijzonder gevoel he als je zo'n minimensje ziet bewegen op de echo en dat je weet dat het in jouw buik zit!! @ sum: en? Nog steeds niet ongi? Spannend!!!! @ kel: hopelijk kan jij ons net zo'n mooie echofoto laten zien als vallie!
Mooie foto's Vallie ziet er al heel schattig uit!!! En fijn dat alles weer goed is, ben je nu je ongeruste gevoel al een beetje kwijt? Of ben je nog steeds zo bang dat het misgaat?
Haha zo mooi als die van Vallie sowieso niet want ben niet zo ver Was een beetje hart actie te zien, maar nog niet veel, ben ook nog maar 6w1d, dus moet 12 juni (woensdag) terug om verder te kijken. Heb nu ook nog geen echo's gekregen...
Wat fijn dat jullie echo's goed zijn! Hier nog niets...geen ongesteldheid dus...volgens mijn app 1 dag over tijd..volgens mijzelf zou ik morgen of overmorgen ook nog ongesteld kunnen worden..dus we wachten rustig af