25 kwebbels 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Diligo Ergo Sum, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Spannen diligo...

2. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Spannundddddd!!!

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Spannend Sum!! Hopelijk heeft je app gelijk en was dit je nod!

@ kel: jammer dat je nog geen echo mee kreeg! Wel fijn dat er al een beetje hartactie te zien was!

4. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Hihi..ja hoop ik ook...
    Ik voel nog niet echt iets ofzo hoor..haha...voel me niet zwanger ofzo ;)

5. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Sum, u never know! Ik had ook nergens last van.. :)
    Kel, fijn dat er een hartslag te zien was! En goed dat je alweer zo snel voor een volgende echo mag! Hoe voel je je verder? Al wat van de moeheid af?

6. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ah Kel, goed om te lezen dat er hartactiviteit is waargenomen! :) jammer dat je geen echo hebt gehad, maar de volgende keer krijgen jullie jullie ukkie mooi in beeld! ben erg blij voor jullie! :) en zo aan je kwaaltjes te lezen krijgen jullie een meid! ;)

Hey Choco! hoe gaat het met jou, meis?

7. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Oh vallie en Kel gefeliciteerd met de goeie echo's op naar nog meer leuke echo's!

Dili spannend en dat je kan wachten pffft ik had allang een test gedaan. :D maar hopelijk blijft het uit en ben je zwanger! Duim duim!

8. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    @ Parelbloesem: Jeeejjj dat is goed nieuws!! Nog 2weken geduld dus tot we die mooie echo foto kunnen bewonderen :)

@ Schaapje: Met mij gaat het prima, nog steeds veel energie en eigenlijk geen kwaaltjes dus ik genie volop. En sinds een paar weken voel ik de kleine nu ook schoppen, echt zo geweldig!!! Ze is nu vooral druk als ik wil gaan slapen, eigenwijze baby ;) we zijn afgelopen weekend begonnen met de babykamer en we gaan dit weekend de rest van de meubels kopen, en over 2 weken lekker 2 weekjes samen naar Italië. Hoe is het met jou je mooie mannetje?

@ Diligo: ik blijf duimen dat je van het weekend kunt gaan testen meid, zou echt geweldig zijn!

9. Parelbloesem

Chocola, gelukkig nog maar een weekje wachten haha...

Nancy, buiten dat ik zeer misselijk ben en heel moe gaat het wel erg goed nu...

Schaapje, ik ben erg benieuwd. Willen het pas met de bevalling weten, maar mijn gevoel zegt een jongen. Mijn klachten komen vooral door een heeeeeeeeeel hoog HCG, ze dachten dat ik een meerling kreeg aan de hoeveelheid te zien. Maar werd mij ook verteld dat je lichaam na meerder MK's expres meer HCG aanmaakt zodat de kans groter is dat je zwanger blijft deze keer :D

10. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Kel,
    Mooie test joh! :D Echt superrrrr

Hier nog steeds spannend...wordt wel steeds spannender..maar kan nog steeds iets langere cyclus zijn. Dit weekend testen..

11. Parelbloesem

SPannend Diligo, ik gun het je zo!!

Ik stuur je wat HCG op ;)
    Wel aannemen van de postbode he ;)

12. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Whuhahaha, dank u dank u!
    Duim duim duim...

13. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Mooie test kelly!

Oooo dili het zou zo leuk zijn!! heb je nog niet erge testdrang??

14. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Hmmm...nou durf het niet zo serieus te nemen...ik heb ook nergens last van..(ja mijn buik is flink van streek en ben enorm moe, maar kunnen ook de omstandigheden zijn)...
    Dus ik wacht het rustig af ;) Maar natuurlijk denk ik er tien keer per dag aan ;)

15. Parelbloesem

Vallie dank u, hoe voel je je?

Diligo, oh ik duim zo hard!!

16. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Mooie test Kel! Op en top zwanger dus met die kwaaltjes Hihi :D
    Nog van plan om straks iets van een cursus te gaan volgen?
    Ik heb baby op komst gedaan.. Niet echt een aanrader hahah ik vond er niet veel aan!
    Sum, op welke cyclus dag zit je nu?
    Ik duim ook mee hoor Hihi :p

17. Parelbloesem

Ik eventueel een BV Cursus maar mijn vriendin zei al dat je er niet veel aan hebt. Denk verder niet veel. Misschien zwangerschapszwemmen..

18. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Cyclusdag 32...
    Is voor mij nu wel een grens dag zeg maar...mijn langste cyclus de laatste tijd was rond de 31 dagen...dus...poeh

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Sum: oehhhhhh jij maakt het wel heel spannend! Al een test in huis?

@ Kel: ik heb bij ons op de pufclub ook een avondje bv gehad, maar heb er ook niet heel erg veel aan gehad hoor. Ik zou zeggen, vraag maar raak aan mij! Geef nu ondertussen al 8 maanden bv met flink wat ups en downs erin, dus heb er best wel wat verstand van ondertussen ;)

Vandaag de officiële diagnose gehad bij de psycholoog en het is inderdaad ptss en daardoor heb ik ook een angststoornis ontwikkeld. Ik krijg eerst gewone therapie om het te stabiliseren en pas als het beter gaat willen ze ws met EMDR gaan beginnen. Ben erg benieuwd! Hoop dat t snel effect heeft!

Quinten heeft vandaag voor het eerst buiten met zijn buurmeisje in een badje gezeten en hij vond het geweldig!! Hij heeft zich dik een uur vermaakt!! Er stonden 2 badjes en hij klom van het ene in het andere!

20. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Engeltje,
    Oh meid..wel heftige diagnose hoor! Hoop dat de therapie gaat helpen :)

Het blijft ook spannend idd...ik heb zere tepels...

Deel Deze Pagina