25 kwebbels 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Diligo Ergo Sum, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Engeltje,
    Wat fijn dat je voor nu even gewoon van die stress af bent qua werk..even echt herstellen!

Ja, ben nog wel bezig, of eigenlijk, weer bezig. Twee weken terug weer gaan wegen en ik was 1,5 kilo aangekomen in de vijf weken na mijn vader zijn overlijden. Ik zit er niet super mee, maar wel jammer...nu in twee weken dan weer een halve kilo er af gelukkig. Doe mijn best weer :)

2. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Komt goed lieverd, die 1,5 kilo is er zo weer af. En je hebt het al zo goed gedaan!!

3. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Dank je wel Kelly!

Meiden, is het geen idee om weer eens over een meeting te praten? We hebben nu wel echt een vast groepje, he! :D

4. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    lieve meiden,
    fijn om goed nieuws te lezen van jullie!

Vallie en Kel, wat fijn dat echo's goed waren! lekker genieten nu!

Diligo, fijn dat afvallen weer zo goed gelukt is!!

Nancy, geniet van je zwangerschapsverlof, echte aftellen is begonnen voor je!

Engeltje, goed dat je nu ff tijd krijgt om op te knappen zonder je druk te moeten maken om werk enzo!nu ff alleen aan jezelf denken en hopelijk ben je snel weer de oude!

Choco, gaat alles goed met je? werk goed vol te houden?

Schaapje, hoe gaat t met jou? en met D?

bij mij gaat alles een beetje zn draai vinden. eerste week viel behoorlijk tegen. had er op gerekend te bevallen door inleiden en na 1 nachtje zkh weer naar huis te mogen, maar omdat onze kleine man erg groot was, sterrenkijkertje bleek, navelstreng naast het hoofdje lag waardoor hartslagje bij weeeen tever weg zakte en ontsluiting maar 1cm vorderde in 3 uren werd voor mijn gevoel heeeel plotseling besloten tot een keizersnede en 50 minuten later was T geboren, helaas moest k gelijk 3 nachten blijven. eerste dagen thuis moeite gehad met borstvoeding op gang krijgen, maar had gelukkig een hele lieve kraamhulp dus is helemaal goed gekomen.
    nachtjes zijn erg kort, T heeft moeite met boertjes laten waardoor hij krampjes krijgt of klaarwakker raakt van lucht in zn maagje. en hij is een klein driftkikkertje, drinktveel te gulzig, wordt boos en loopt rood aan alsiets niet snel gebeurt of lukten slaat zichzelf wakker met zn armpjes, nu een puckababy in gebruik, warrdoor zn arpjes niet bij zn gezichtje kunnen daardoor gaat doorslapen al beter gelukkig!

zo, heel verhaal zie ik, maar conclusie is dat alles het waard is, het is genieten met zo'n klein wezentje, zo lief en klein en afhankelijk (L)

liefs Pinkelientje

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Sum: begrijpelijk toch dat t afvallen even op een wat lager pitje heeft gestaan? Ben zelf nu iedere dag aan t fietsen een half uurtje tot een uur en dat doet me erg goed. Heb ook een app die de route en snelheid e.d. bijhoudt en dat stimuleert wel moet ik zeggen!

En over de meeting... Lijkt me wel leuk, maar zit wel met t probleem dat ik nog steeds last heb van paniekaanvallen, dus reizen is voor mij echt lastig. Ov. ben ik niet gewend en is dus geen optie en autorijden al helemaal niet, ja kleine stukjes binnen de bebouwde kom ;)
    Dus of jullie moeten deze kant op willen komen en anders is het helaas zonder mij....

@ pinkelientje : Pfff heftig hoor meis! Zeker als je er niet op hebt gerekend dat je in t zh moet blijven is dat echt een tegenvaller!
    Kan T op de dag wel goed ontspannen? Weet niet of je met 2 borsten voedt of met 1, maar met 1 borst voeden per keer ( oftewel blokvoeden ) kan het zijn dat hij misschien wat rustiger wordt. Ook kun je overwegen om hem infacol te geven tegen de krampjes, werkt vaak erg goed! Succes ermee meis, hopelijk gaat ook dat snel beter en kunnen jullie lekkergenieten!!

6. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Zonder jou is echt geen optie! Waar woon jij ook alweer?

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hihi is er ook een blozende smiley? ;)
    Ik woon in t Westland, dus niet echt een centraal punt voor iedereen vrees ik...

8. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Jeetje pinkelientje klinkt heftig hoor zo'n bevalling!! Wel fijn dat jullie mannetje helemaal gezond geboren is. Het klinkt wel heel schattig een 2 weken oude driftkikker, hoop dat hij snel z'n draai vind en minder laat heeft na de voedingen.

En een meeting lijkt me nog steeds erg leuk, ik vind het prima om naar Westland te komen hoor, is voor mij niet al te ver 😉

Wij zijn nu lekker op vakantie twee weken, lekker genieten in Italië met prachtig weer!! Op werk gaat ook alles nog steeds goed, ik draai geen nachten meer gelukkig en verder is het prima vol te houden nog. Ik hoop dat ik me nog lang zo energiek blijf voelen!!!

Nou meiden hopelijk voor jullie ook een beetje mooi weer deze week!!

9. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Hey meiden,
    even een snel vraagje, hebben jullie tijdens je zwangerschap ook zwangerschaps badkleding gekocht? Wij gaan over 1,5 week op vakantie en gister ging ik gewone bikini's passen en die tops zijn elke keer te klein!! en ik ben ook bang dat op n gegeven moment dat broekje bij me buik niet lekker gaat zitten... ik zit een beetje op n grens gebied en wil ook nog wel misschien gaan zwangerschapszwemmen....zou een zwangerschapsbikini (broekje dan voornamelijk) niet nog te groot zijn?? of zijn die niet zo voorgevormd?

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ choco: geniet ervan meis!

@ vallie: ik heb uiteindelijk wel een positie badpak gekocht, maar dat was voornamelijk omdat ik heel veel last had van straie aan het eind van mijn zwangerschap en dat vond ik echt niet mooi als je dat zag.
    Bikini broekje had ik verder niet zoveel last van en als topje nam ik een halter, ging ook prima, maar dat was dus alleen hier achter in de tuin ;)
    Maar zwangerschapszwemmen.... Ik zeg doen!! Vond het jammer dat t hier niet in de buurt was, dus ik heb baantjes getrokken 2 x in de week tot aan 36 weken zwangerschap. Daarna kon ik mezelf niet meer uit t water hijsen door mn BI

11. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Ik heb gewoon in de uitverkoop een bikini van een maatje groter gekocht :) ben je veel goedkoper uit dan een speciale zwangerschapsbikini.
    Meeting, leuk! :) ligt er voor mij alleen waar ik heen moet en wanneer gezien ik nu niet te ver kan auto rijden.
    Choco, heerlijk zeg! Geniet er lekker van :D

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Nancy: Ben je al flink aan het aftellen? :D

Heb wat foto's in mijn album geplaatst meiden, voor degenen die het leuk vinden.
    Hier alvast een voorproefje ;)

13. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Oooooh Q-T!

14. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Ohh die foto's Engeltje.. Zooo schattig!! :D
    Aan de ene kant ben ik al aan het aftellen want ik ben zooooo nieuwschierig Hihi! Wil zo graag weten hoe ze eruit ziet en wat het mama zijn met me zal doen :D maar aan de andere kant geniet ik enorm van het zwanger zijn en alle bewegingen en schopjes.. :) dus het is heel dubbel haha.
    Afgelopen dinsdag de liggingsecho gehad en ze was gedraaid! :D mooi met der koppie naar beneden en gelukkig niet meer in stuit!

15. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Hey meiden,

@nancy Spannend hoor!! kan me voorstellen dat je heel nieuwsgierig bent hoe je kleine meid eruit ziet! ik heb dat nu al :p haha
    Nog even geduld!

De bikini is gelukt hier, wel een gewone bikini geworden maar n maatje groter en het broekje is niet verschrikkelijk laag! dus komt goed :)

Hier begin ik wel een hormonaal monster te worden:) Pfff heb gewoon last van mezelf en me man moet het aardig bezuren af en toe.. Oopsss vind het echt niet leuk!

16. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Nancy,
    Wat fijn dat ze goed ligt! Nog even geduld/genieten!

Vallie,
    FIjn dat je geslaagd bent voor de bikini!

Hier alles erg rustig!
    Geen nieuws eigenlijk...ik was twee ons aangekomen..hecht ik niet veel waarde aan..dat is twee keer plassen ;)

Verder geen nieuws dus ;)
    FIjne zondag nog meiden!

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ vallie: heeft je vriend het boek van kluun "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" al gelezen? Dan snapt hij je meteen en zal hij allee nog maar meeveren :p

@ Nancy: oh wat fijn zeg dat ze gedraaid is! Nu hopelijk snel indalen en lekker blijven liggen zo!

@ Sum: al twee keer geplast ondertussen? :p

Meiden willen jullie even stemmen op mijn kanjers? De actie loopt morgen af!Canon EOS 6D Contest

18. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Engeltje, de mijn heeft de musical gezien en als ik een hormoonmonster ben dan zegt hij alleen meeveren, weet ik genoeg :p
    Van de week had ik een uitbarsting en daarna samen enorm gelachen er om.

Heb voor je gestemd :D

Hier gelukkig minder misselijk, maar wel heel erg moe...

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnxxmeis!!

Haha die van bastiaan en tooske zeker? :D Nick zei idd precies hetzelfde :p Fijn dat het beter gaat met de misselijkheid en die vermoeidheid moet je maar zoveel mogelijk aan toegeven waar dat kan!

20. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Hopelijk daalt ze snel in idd.. Heb gewoon een beurs ( schrijf je dat zo?? ) gevoel aan men rechter rib van het schoppen.. Lekker eigewijsje haha :)
    Ik heb ook voor je gestemd!

Deel Deze Pagina