thanx meiden! Hoe gaat het met jou kelly? voel je je goed? ik krijg ineens een buik! haha het wordt echt een bolletje, wel mooi naar voren gelukkig echt grappig! groot verschil met vorige week! gelukkig nog maar 0,8 kilo aangekomen dus dat vind ik wel netjes! Wat vinden jullie trouwens van deze namen....we hebben namen crisis!! -Jack (mijn favoriet) -Ravi -Rafael -Milo -Joe(y) Welke vinden jullie het leukst? of nog leuke aanvullingen
Ravi vind ik erg mooi! Joe en Jack ook! Die andere vind ik minder. Maar dat is zooo persoonlijk! Wat gaaf dat je een buikje krijgt! Geniet ervan meid!
thanxxx ik moet mijn man nog even overtuigen van mijn favoriet haha Oja had ook nog Vince.. vind ik ook wel cool! Hoe is het met jou? al een keus kunnen maken over hoe jullie nou verder gaan.. ? ivm de medicatie enzo..
Ik vind Ravi het leukst. Maar zoals Diligo al zegt, is zo persoonlijk een naam voor je kindje... Mijn buik groeit ook al Heb foto in album staan. Met mij gaat het goed, stuk fitter nu, alleen las van de warmte
jaa is ook heel persoonlijk! maar ik dacht even kijken wat hier in de smaak valt Mooi buikje kelly! gaat hard! zal is kijken of ik ook een foto kan plaatsen..
Mooie buikskes al hoor dames, ik heb ff gespiekt Vallie, als het bij ons een jongen zou zijn geweest had hij Joey geheten Maar Jack vind ik ook heel stoer!
Thanx! Toevallig joey vinden wij ook erg leuk! Willen zoiezo geen top10naam, deze namen zijn toch bekend maar ik hoor ze iedergeval niet dagelijks! Dat vind ik ook wel belangrijk! Wat heb je trouwens een mooi meisje!! Erg lief! Hoe gaat het met jullie? Kun je lekker genieten van je kraamtijd?
Dankjewel Nancy Wij willen voor een meisje, een naam die niet voor komt (waarschijnlijk) En jongen naam die niet te veel voorkomt
Hey meiden,Wat leuk om te lezen dat het goed gaat met jullie, ondanks de hitte!!! @ Vallie: leuke namen hoor, vooral erg stoer!! Vind ze allemaal wel leuk klinken. @ Parelbloesem: fijn dat het met jou ook nog steeds goed gaat! Is deze week niet extra spannend voor je omdat het daar de vorige keer mis ging? En gaan jullie niet al eerder voor geslachtsbepaling, of hebben jullie geduld genoeg om te wachten tot de 20 weken? @ Nancy: hoe gaat het met jou en jullie mooie meid? En ben jij al een beetje hersteld? En hoe gaat het met de rest van jullie? Ben even kwijt waar iedereen met z'n verhaal gebleven was! Met mij gaat alles of steeds erg goed, heb eigenlijk nergens last van en nog steeds veel energie gelukkig! Hoop dan ook nog 4 weekjes door te kunnen werken, en dan ga ik al met verlof!! Heb nu op werk eigenlijk alleen dat m'n buik beetje in de weg gaat zitten, zal straks ook eens een foto plaatsen op m'n profiel. En we zijn nu bijna klaar met de babykamer. De muren heb ik vorige week geverfd in abrikozenkleur en heel licht zalmroze( tijdens de hittegolf, hahahaha!!) en gisteren alle meubels in elkaar gezet, kan nu echt niet wachten tot ze er is!! Ze beweegt overigens echt veel in m'n buik, blijf het zo bijzonder vinden Nog een fijne zondag meiden!!!
Vallie, dankje wel!! Het is ook echt een poppetje ben zo trots op der, ze doet het zo goed! Het is echt een heerlijk tevreden kindje. Ik heb een ontzettend lieve kraamhulp gehad wat erg fijn was! Dan kun je ookal meer genieten als je zo goed samen kunt opschieten Kel, ja ik wilde ook graag een naam die (haast) niet voor kwam, maar dat was best moeilijk! We hadden een lijstje met namen gemaakt en uiteindelijk hielden we Jill en Silvie over.. Dus toen hebben we een combi daarvan gemaakt en uiteindelijk zo toch een originele naam want Jilvie is in Nederland nog niet genoemd volgens het SVB Choco, ja alles gaat heerlijk! Ik was al vrij snel hersteld.. Heb geen knip of iets gehad dus dat scheelt enorm! Ik had drie inwendige schaafwondjes die gehecht waren maar die zijn ookal opgelost. Heb sinds gister wel weer een borstonsteking.. maar heb der nu een antibiotica kuur voor dus die overleven we ook weer wel! Wat betreft zwangerschap en bevalling moet ik even afkloppen.. Alles is zo goed verlopen!
@ Nancy, Dat klinkt als een mooie roze wolk leuk hoor! ben blij dat alles zo goed is gegaan en je lekker kunt genieten! Zo wil iedereen het wel @Kelly, een naam die helemaal niet voorkomt....dat lijkt me best lastig!! ben heel benieuwd! @Diligo, begrijpelijk...is ook een lastige keuze! Neem je tijd, je hebt nog tijd zat ! Hebben jullie dat ook? de zwangeren of ex-zwangeren...dat je soms van die hormoonaanvallen hebt?? ik lijk af en toe wel een monster! Gisteravond was ik weer vreselijk onredelijk en sago! dan moet ik echt met rust gelaten worden en het gaat helemaal nergens over!! en daarna denk je erover na en ging het helemaal nergens over.....arme man van mij
Haha op zich valt wel mee En hier geen hormoonaanvallen naar manlief wel naar andere Vooral naar schoonouders, maar dat is ook terecht... Morgen komen ze langs, maar zie ze voorlopig liever niet meer. Ben nu al gestresst dat ze morgen komen
owjeee het gaat dus niet over hahah Heyy wat zie ik nouuu zijn jullie nu actief bezig voor een 2e?? spannend!! @kelly, Daar had je al niet zo'n fantastische band mee toch? of heb ik dat mis?
Hihi ja klopt.. mijn man zei dat ie zooooooooo graag een 2de wil dus maar goed over gehad en zijn deze maand weer begonnen met foliumzuur etc en maar duimen. Hoe voel jij je verder? @Kel, nou bij mij zijn het geen hormoonaanvallen hoor maar heb gewoon geen goeie band met mijn schoonvader. Hij is net zoals ik straight to the point en dat botst altijd. Zie je ze vaak? Zo ja kan je altijd toch even zeggen tegen je man dat je ze niet vaak wil zien omdat je rust wilt etc etc..anders tja is ook misschien leuk voor je man. Sterkte morgen met je schoonfam. x