25 kwebbels 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Diligo Ergo Sum, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx lieve meiden!

2. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    zal ook even op Quinten stemmen!

Jippieeee ik ben vandaag officieel op de helft!! :D maandagochtend hebben we de 20 weken echo, spannend hoor!
    Ik heb sinds gister last gekregen van bandenpijn, soms een flinke steek die dan weer wegtrekt! AUW!
    Merk ook dat me buik ontzettend groeit nu ineens en het onderaan allemaal hard wordt...Ik voel ineens allemaal andere dingen waar ik af en toe flink onzeker van wordt! Maar ik neem aan dat dat komt dat het allemaal zo groeit? Hebben jullie hier ervaring mee rond dit termijn?

3. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Wauw 20 weken al wat gaat het toch snel.. :eek:

4. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    De tijd vliegt hè :D
    Ik had die harde buik ook af en toe.. Dat was voor mij een teken dat ik te veel had gedaan en ff het gas moest los laten.. :)

5. Yasmijnkai

Als je te vaak harde buiken hebt wel even aan VK zeggen... maar meestal is het onschuldig.

6. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

In welke zin harde buiken, dat je buik gewoon strakker word of echt Harde buiken, dat het daarna weg trekt.
    Ik heb namelijk dat mijn buik steviger word vanaf onderen nu en dat voelt apart en ik heb veel bandenpijn.

20 weken al wauw!! :D
    Ik 16 weken vandaag...

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Wow, op de helft al weer!
    Alles gaat in die tijd idd flink oprekken en dat kan met wat harde buiken gepaard gaan. Ook tijdens de seks kan je het echt heel erg voelen en dan komt het weer doordat je baarmoeder zich samentrekt.

Als je het erg vaak hebt kan het idd zijn dat je toch wat meer rust moet nemen, maar als je dat hebt geprobeerd en het houdt nog steeds aan, dan echt richting de vk hoor!
    Ik had heel veel harde buiken ook toen ik thuis kwam te zitten (lees: liggen ), maar dat werd dus veroorzaakt door een bacterie en dat moet echt aangepakt worden met ab.

Oh en thnx voor t stemmen!!

8. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Ja Vallie en Pearl de tijd vliegt, en nu wordt het voor jullie pas echt leuk omdat je zwangerschap ook zichtbaar wordt!! Voelen jullie de baby al?
    De bandenpijn had ik zelf ook af en toe, maar geen harde buiken. Nog steeds geen idee hoe dat aan voelt 😕
    En pff hier gaat het ook echt snel, nog 2 weekjes werken en dan ga ik al met verlof... Ik stop met 34 weken, dus ben wel bang dat ik me rot ga vervelen tot aan de bevalling!! Het kamertje is nu klaar, alleen de gordijnen worden eind augustus nog geleverd. Maar ik kan nog helemaal los gaan met babykleding kopen 😃

9. Parelbloesem

Chocola, haha kind heeft straks een berg kleding :p

Ik voelde de kleine met 13 weken al kriebelen in mijn buik en daarna met 14 weken een soort springveer in mijn buik en nu lichte duwtjes met tijden. Van de week tijdens de seks :) voelde ik de kleine ook duwen en meteen zegt ML uhm schopte de kleine, ik zo ja hoe zo, hij zegt ik voelde soort trilling van jou buik op de mijne haha en nog een 2 min later weer, zo van kijk papa ik was het. Maar ik voel de kleine nog niet dagelijks en echt hele zachte duwtjes, hij kan de kleine ook nog niet met de hand van buiten af voelen...

10. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    ja ik denk niet echt dat het al harde buiken zijn...meer dat het stevig wordt denk ik!
    Gisteravond voor t eerst een maagzuuraanval gehad!! AUWWW!! wat doet dat zeer zeg!!! de hele nacht nog last van gehad en het is nu eindelijk een beetje weggetrokken...we zeiden hier al tegen elkaar "het begint nu pas echt!"

Ik denk ook wel dat ik rustiger aan moet doen hoor, ik werk nog steeds 4 dagen in de KDV op een babygroep dus ik ben de hele dag aan het sjouwen, tillen, bukken, enz enz niet echt bevordelijk!

Owjaa en vanmorgen nog op de weegschaal gestaan, ben in totaal nu 1,3 kilo aangekomen :D best trots op mezelf!

11. Yasmijnkai

Nou meiden net test gedaan en kwam een 2e lichte streep... Eerste ronde raak. Over paar dagen weer een doen kijken of het duidelijker is. :D

12. Parelbloesem

AAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah doet alvast een klein vreugde dansje...

13. Yasmijnkai

Haha thnx voor die dans deed ik net ook hahaha

14. Parelbloesem

Zo blij voor je, wist al dat je man het snel wilde dus is wel heel super...

15. Yasmijnkai

Ja echt leuk en zo bizar want met Aury was mijn test ook 4 dagen voor NOD positief en ook gewoon eind van de middag. :p Spannende tijden weer hihi.. :D Maandag eerst weer testen en is die duidelijker dan gelijk VK bellen en ook MVM. :)

16. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    :$:$:$:$:$:$:$ o my god yasmijn! zo snel!!! Wowwwww! Gefeleciteerd!!
    Wat is jullie geheim:p

17. Yasmijnkai

Heel veel sex xD haha

18. Parelbloesem

Haha dat had ik ook, maare werkt niet altijd :p

19. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Waaaaa Yasmijn jeetje wat een geweldig nieuws!!!! Krijgen we nog een foto te zien van je test? Echt super gaaf voor jullie zeg!!!!

@ Pearl: zo dat is echt lekker vroeg zeg met 13-14 weken de kleine al voelen! Wel een fijne geruststelling hè dat alles toch gewoon goed gaat daarbinnen. Ben je inmiddels al minder misselijk?

@ Vallie: Balen zeg van dat maagzuur 😔er is gelukkig een boel wat je ertegen kunt doen (weet behalve de rennies alleen niet meer precies wat, maar de andere meiden vast wel!!) en netjes hoor die 1,5kg!

Wij hebben gisteren de Prenatal leeggekocht en zijn vervolgens naar m'n schoonouders geweest. Die hadden ook nog een paar tassen vol met verschillende maten babykleding, dus nu is de kast vol hahahaha!!! Krijg echt zo de kriebels van al die kleine babypakjes, kan niet wachten tot ze er is!

Fijne zondag meiden!!

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Gefeliciteerd!!!!!

Deel Deze Pagina