Helaas hartje was toch gestopt en verder ook geen groei, sommige dingen heb je gewoon niet in de hand. Gelukkig heb ik hier een super lief meisje die mij continue lachend aankijkt dus zij maakt het even weer wat beter in huis. Net Kel ook zitten vertellen dat wij keertje een meeting moeten doen of koffie lijkt mij wel erg leuk!
Oooowww yasmijn wat verdrietig nieuws! Vind t echt naar voor jullie.. Gelukkig heb je kleine A om je op te vrolijken! Sterkte meid!
Hè Yasmijn wat een rot nieuws zeg! Ga je nu afwachten tot de miskraam zelf op gang komt? Veel sterkte ook voor je vriend! En idd gelukkig hebben jullie nog die knappe onbezorgde meid die voor vrolijkheid kan zorgen!!
Ja dat kan ik me goed voorstellen! En het kan idd ook best nog wel even duren voordat je lichaam het zelf gaat afstoten.. Sterkte in ieder geval meid en ik hoop dat jullie dit snel kunnen afsluiten.
Bedankt lieve meiden .. kon dankzij mijn lieve vk vandaag al langs de gyn trok het niet meer want mijn lichaam gaf nog steeds symptomen aan. Daar ook weer echo gehad en zwangerschap kwam dus op 6 wk uit alles was nog Intact heb nu pillen thuis en al een ingenomen en dan zondag weer 4 onder mijn tong.. hoop dat snel alles over is..
Oh lieve Yasmijn wat jammer dat het niet zo heeft mogen zijn. Gelukkig hebben jullie een prachtmeisje die jullie een beetje op kan vrolijken.. Ik hoop dat jullie snel verder kunnen.. *knuffel*
@ yasmijn: he wat een rotnieuws zeg!! Heel veel sterkte en een dikke knuffel vanaf hier! Hopelijk doen de pillen snel hun werk en kunnen jullie na deze verdrietige tijd wel weer door! Neem je tijd meis, is niet niks!
Hey meiden! @Yasmijn, hoe was je afspraak bij de Gyn? en hoe is het met jou en je vriend nu..? doe je het rustig aan! Hier gaat alles zn gangentje, de buik groeit goed door.. nog steeds mooi naar voren toe! en hij begint af en toe zelfs een beetje in de weg te zitten maar dat zal nog veel meer gaan worden!! Kraamzorg belde ook nog vandaag dat ze binnenkort komen voor een intake...besef nu wel dat de tijd echt snel gaat ineens!! Nog even een meevallertje vandaag me gehele zw gym curcus wordt vergoedt door de zorgverzekering ben blij dat ik ben overgestapt naar de gezinnenpolis! Voorderest mag ik niet klagen, weinig klachten op de vermoeidheidsklachtjes na! na een week werken ben ik helemaal gesloopt!! maar goed dat is ook niet zo gek na 4 dagen baby's tillen!
Fijn dat het zo goed met je gaat, Vallie! Het schiet ook echt wel op! Hebben jullie al een naam uitgekozen voor jullie spruitje?
Ging goed kreeg pillen mee en zaterdag nacht om 2 uur begon ik uit het niks te bloeden en zondag ochtend heb ik toch nog Cyotec ingenomen en naar een uur verloor ik echt enorm veel stolsels en bloed. Met ons gaat het goed ik heb het meer moeilijk mee dan hij, tja mannen he. Ik doe het zo rustig als mijn kindje het toelaat want mevrouw kruipt het hele huis nu door. Zag je foto, mooi buikje hoor! Staat je goed haha en ja heb je al een naam of is het een verrassing?
Ja das vaak zo he dat wij het lastiger vinden dan de mannen...of ze uiten het anders! Het is dus wel aan het loskomen nu... heb je veel pijn? rustig aan doen zal idd lastig zijn met zo'n pittige tante We weten idd de naam al .. Het is Jack geworden! maar ssssttt he haha ik heb volgens mij geen stiekeme meelezers dat ik weet! We weten nog niet of we voor een 2e naam gaan...zitten we nog in twijfel!
Vallie: de pijn is was minder af en toe steken eb ah mannen rare wezens. Leuke naam!!! Haha wij hebben ons meisje 3 namen gegeven.. first born he zou mijn man zeggen.
Jack is zeker een stoere naam! leuk! en niet zo alledaags! dat vond ik overigens tot nu toe in dit clubje al niet. Q (Engel) ben ik nog niet tegengekomen in mijn omgeving. A (Yasmijn) heb ik nooit eerder gehoord J (Peacock) is ook uniek, omdat jullie zelf met letters hebben geschoven T (Pinkelien) komt ook nog niet in mijn omgeving voor Hoe gaat het met Pearl en Choco? alles goed met jullie zwangerschappen?
Vallie, op zijn Nederlands of Engels, beide super stoer. Schaapje, buiten de definitieve breuk na een sms om 1:45 gisteren nacht van mijn schoonzus, gaat het heel goed. Die breuk betekent voor mij ook echt genieten, dat is wel lekker
@ Yasmijn: gelukkig heb je nu het ergste achter de rug. Krijg je nu nog een controle echo om te zien of je helemaal schoon bent? En tja voor mannen is het echt anders, die vinden het altijd minder erg omdat het niet in hun lichaam gebeurt. @ Vallie: leuke en stoere naam ja!! En komt toch niet vaak voor. @ Schaapje: hier gaat alles nog steeds best goed. De baby is nog erg druk, maar ze ligt helemaal klem dus voel d'r de hele dag door bewegen en duwen. Blijft zo leuk om te voelen, dat ga ik zeker missen straks!! Verder heb ik nu wel last van m'n onderrug, er zit een zenuw klem en dat geeft wat stekende pijn bij het opstaan maar verder heb ik er gelukkig niet teveel last van. En tja die buik zit nu echt in de weg!!! Kan niet wachten tot de weeën gaan beginnen ben echt zo benieuwd naar onze kleine meid😃 ik hou jullie op de hoogte!!
Choco, je bent nu 39.1 en ons meisje kwam toen Hihi... Hoop voor jullie dat ze er snel is! Nog geen last van weeën of andere trekjes?