25 kwebbels 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Diligo Ergo Sum, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Nee helaas nog helemaal geen voorteken!! Zit met smart te wachten tot de bevalling eindelijk gaat beginnen, want we zijn zo benieuwd naar onze kleine meid... Ben het alleen thuis zitten nu inmiddels ook wel weer zat aan het worden, voel me net een bejaarde 😜
    Ik hoop jullie snel leuk nieuws te kunnen brengen!!!

2. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Het klinkt gek, maar ik kan me maar moeilijk herinneren hoe het was met m'n dikke buik :) (waarschijnlijk door de blauwe hartvormige wolk waar ik op zit)
    Ik weet dat ik de weeën geen pretje vond, want ik heb toen gezegd dat het bij één kindje zou blijven, zo'n pijn dat ik had... maar nu kan ik ook niet meer herinneren hoe heftig dat was ;)
    Maar ik kan me wel voorstellen dat je het zat bent, Choco! Het is echt een magisch gevoel om eenmaal je kindje in je armen te hebben! ik hoop voor je dat je niet lang meer hoeft te wachten........ Alvast heel veel succes, sterkte en veel kracht toegewenst!

3. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Oooooooo wat wordt het spannend chocola!!! Ben zo benieuwd wanneer je meisje komt! :D

4. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Morgen 40 weken choco.. Ben ook wel nieuwschierig wanneer jullie meisje zich zal laten zien :D

5. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Jaaaaa ik ook!!! Heb al sinds het begin het gevoel dat ze op de 10e geboren zal worden, dus ik hoop eigenlijk dat het in de loop van de dag al gaat rommelen. Ben afgelopen maandag wel m'n slijmprop verloren, maar verder nog steeds geen krampje of iets. Zit al een paar dagen tegen d'r aan te praten dat het nu toch echt tijd wordt dat ze m'n buik verlaat, maar ze is een beetje eigenwijs 😉 hoop vooral dat ik niet 2 weken over tijd zal gaan lopen, want dan duurt het nog eeuwen voor m'n gevoel!!!

6. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Yaaay Choco... zo benieuwd wanneer je meisje komt!! :D

7. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Waar blijf je klein chocolaatje?.. :p:D

8. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Inderdaad Chocolaatje waar blijf je nou?? :$ Spannend hoor!! Of misschien is ze er natuurlijk al :D

Hier gaat alles wel oke, alweer 29 weken gaat echt zo snel ineens!! Sinds vandaag zit ik wel 50% in de ziektewet... erg gek maar mn werk wordt fysiek echt te zwaar! Dus hopelijk kan ik het zo uitzingen tot 34 weken :)
    Deze week ook nog een stressdagje gehad, had de kleine de hele nacht en dag niet gevoeld! en hij reageerde ook niet op me handen oid. dus echt even stress hier!
    maar gelukkig kwam die laat op de avond weer helemaal los! Wat kan je dan even stressen zeg, zeker als je gewend bent dat ie savonds en snachts lekker druk is!

Heeft een van jullie trouwens ervaring met de ziektewet enzo, ze zeiden dat het UWV mij nog zou bellen om te vragen naar de klachten. Thats it? Dit heeft toch geen nadelige gevolgen voor mijn werkpositie of zw verlof of iets?

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Spannend hoor choco!!

@ vallie: vervelend dat t werken niet volledig meer ging, maar goed dat je minder bent gaan werken, pas goed op jezelf meis, het is nu eenmaal zwaar werk!!
    Hier ondertussen zeer veel ervaring met de zw en UWV e.d.
    Wat er gaat gebeuren is dat ze contact met je opnemen en vragen stellen over je klachten. Waarschijnlijk bellen ze je voordat je met verlof gaat en erna als dat nodig is iedere 6 weken om te evalueren. Stelt verder niet heel erg veel voor. Wel ben je nu dan verplicht om met 34 weken met verlof te gaan en mag t niet meer met 36 weken. Weet niet of de bedrijfsarts verder ook nog contact met je op gaat nemen, maar die gaan dan een hele plan van aanpak en probleemanalyse met je opstellen. Het lijkt allemaal best spannend, maar valt uiteindelijk best mee hoor! Als je vragen hebt verder, stel ze gerust hoor! Sterkte!

10. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Even een snelle update meiden: gisterenavond zijn m'n vliezen gebroken 😃 heb nog geen weeën, dus ga straks de verloskundige maar bellen en hopen dat de bevalling snel op gang komt. We vinden het allebei echt super spannend, heb amper geslapen van de zenuwen 😜 hoop jullie snel goed nieuws te kunnen brengen!!!

11. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Spannend!! Veel succes! Jullie hebben straks jullie meisje in jullie armen!!

12. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Succes choco!! Dan duurt het niet lang meer ( misschien is ze er al :D ) good luck!!

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ohh spannend! Hopelijk lig je nu al lekker te genieten met je mooie beeb in je armen!

14. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Choco, spannend meis!! denk dat jullie kleine al wel geboren zal zijn, ben benieuwd hoe het gegaan is met jullie!

xx Pinkelientje

15. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Helaas is ons meisje er nog steeds niet😒 heb waarschijnlijk een hoge vliesscheur gehad en na vrijdag niets meer verloren qua vruchtwater. Sta nu wel onder controle van het ziekenhuis en moet daar dagelijks langskomen voor ctg en echo.. Maar tot nu toe doet ons meisje het nog prima in m'n buik, dus wachten we met inleiden tot woensdag. Ben er onderhand ook echt wel aan toe, want het wachten duurt zo lang!!!!!

16. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Pff Chocola en je wilde zo graag de 10de bevalling. Ik hoop dat ze zich snel aandient.

17. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Ik hoop dat het mini chocolaatje er inmiddels al is.. Anders succes met inleiden! :)

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hoe gaat t nu choco? Is je kleine ukkepuk er inmiddels al? Inleiden goed gegaan?

19. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Lieve meiden, gisterenochtend om 9.51 is Feline dan eindelijk geboren. Het inleiden ging erg moeizaam. Ik kreeg pas na 3 tabletjes weeën, maar na 6uur pijn lijden had ik nog geen cm gewonnen. Uiteindelijk heb ik gisterennacht een ruggeprik gehad en ben ik in slaap gevallen. 'S ochtends werd ik wakker met 10 cm ontsluiting😄 ik heb wat weeën opwekkers gehad en na 20min persen was ze er al!!!

Ze doet het erg goed en ook ik voel me best goed. Zal snel ff een foto uploaden😄

20. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Gefeliciteerd!! Mooi naam.

Balen dat het inleiden niet goed ging, maar fijn dat nu alles goed is met jullie.

Deel Deze Pagina