He meis wat een gedoe! Hoop dat je snel van het gezeur van je ex af bent en dat je gelukkig mag worden met je nieuwe vriend En ik heb daar alle begrip voor!!
Jeetje meid wat heftig zeg!!! Ik gun je ook al het geluk toe met je nieuwe vriend😃 hopelijk is hij uiteindelijk een geschiktere vader voor je toekomstige kindjes😊
Hoi meid, jeetje wat een heftige periode dus? Veel sterkte meid en geluk met je nieuwe vriend! We zitten inderdaad in een andere situatie, maar kan me voorstellen dat het een hele switch is van kinderwens naar scheiding..moet niet makkelijk zijn geweest! Dat je maar heel gelukkig mag worden!
Ik hoop dat je met je nieuwe partner het geluk terug vind wat je verdient en uiteindelijk je wens alsnog uitkomt. Goed dat je voor jezelf hebt gekozen door bij je ex weg te gaan en ik hoop dat je snel van alle regel zaken af bent. Bedankt voor de felicitaties. En hou ons af en toe op de hoogte als je behoefte hebt. Leuk dat je ons nog volgt. Maar was indd erg benieuwd naar hoe het met je ging.
Jeetje Jansuh wat een verhaal... Hopelijk wordt je heel gelukkig met je nieuwe vriend en kun je het allemaal netjes afronden met je ex! Succes met alles! Hoe gaat het verder hier? @Chocola, hoe gaat het met jou en je meisje? drukke weekjes achter de rug? Hier gaat het zn gangentje, morgen alweer 33 weken..wat gaat het toch super snel!! vorige wk bij de VK geweest alles was perfect volgens het boekje.. hij lag al met zn hoofdje beneden en al best vast zei ze dus ze verwachtte dat dat wel zo bleef.. Kan niet wachten tot ie er is
Jeetje, dat gaat idd snel! Wat fijn dat hij al op z'n plaatsje ligt! Hihi.. Hier zijn gangetje...wens wordt nu wel erg groot..zal blij zijn als we naar de gyno zijn geweest.. Mijn zusje heeft gisteren verteld dat ze zwanger is..ben erg blij voor haar..maar was ook wel weer even slikken...blegh!
Kan me voorstellen dat dat even slikken was! Wist je dat ze ermee bezig was of kwam het echt onverwachts?
Nee, wist dat ze er mee bezig was...ze wilde erg graag zwanger raken voor mijn vader zou overlijden. Dat vertelde ze me rond zijn sterfbed..ze was erg verdrietig toen...ze waren al bijna een jaar bezig..dus de gun factor is er zeker Ik vind het super voor hen...maar toch...is even slikken.
Ahh ja kan me voorstellen, meid... Weet je zusje het ook van jullie? Ik hoop dat het voor jullie ook snel mag gebeuren. Het zou leuk zijn als jullie samen zwanger mogen zijn. *knuffel*
Ik zie regelmatig meiden voorbij komen die al vroeg aan een tweede kindje willen beginnen. (net als jij, Yasmijn) Maar nu vraag ik me af; hoeveel kindjes zouden jullie willen en hoe "kort" op elkaar?
Vallie, gaat snel he!! Hier ook jeetje. Diligo, hmpf lastige situaties, je bent blij voor haar maar stiekem ook stik jaloers. Ik hoop dat het jullie snel gegund is. Schaapje, hier het liefste 2 kindjes met 1,5 max 2 jaar tussen het liefste. Laatst hebben ze nog even gekeken, want door deze zwangerschap lijkt mijn PCOS verdwenen, dat zou wel fijn zijn. Heb een foto van mijn buik in mijn album gezet.
het liefst 2 en daarna gaat word mijn man of ik beholpen.. max 2 jaar tussen en nu hopen dat het ook lukt. Wil toch dat ze wat aan elkaar hebben want mijn broer en ik verschillen 4 jaar en wij deden nooit dingen samen..
Aaah Yasmijn ik hoop zo dat het een nieuwe zwangerschap is meisje. Hier schelen mijn zusje en ik ook 4 jaar, maar zijn zussen dus dat scheelt wel, heb veel met haar op getrokken en nog. Maar 2 jaar max vind ik wel het mooiste.