@ diligo: t lukt je wel goed zo te zien!! Volg je een speciaal dieet? @ infantem: dat duurt nog wel even dan... Ga voor je duimen meis! En ja ik weet de naam al, maar die hou ik nog ff geheim
Engeltje, Jup Weight Watchers aan het volgen. Cursus, app en internet samen..werkt blijkbaar erg goed in combinatie met fysio en fietsen! Hoelang moeten we hier nog mee door gaan meiden?
Ik denk dat dit goed is zo...geen gesloten club..op zich moeten zich nog wel mensen kunnen aanmelden en mee kletsen...vind ik zelf Ik ben blij dat dit zo kan dames!♥
Haha punt is duidelijk Pff ben zo gaar, echt heel stom eigenlijk... En had toen straks steken in mijn buik. Zo weer een ovu testje doen, kijken wat daar uit komt...
hahaha, heerlijk dit! Leuke afsluiting van ons oude topic en leuk begin van onze nieuwe! net of we voor t echie afscheid nemen en hier met totaal onbekende starten Moet ff denken aan t liedje van Marco Borsato 'afscheid nemen bestaat niet' Diligo ergo sum, wat betekend jou naam? Infantum, hoop snel een posi ovutest voor je meid!! Engeltje, hoe gaat het nu met je na vorige week? Wachtbankje, helaas nog niet.. Vandaag op dag 12, toch maar aan ovutestjes begonnen.. Heb al paar dagen soort van dradenslijm, nog niet het echte vruchtbaar slijm, maar hoop dat dit snel doorzet!! Heb paar maanden terug gehad paar dagen slijm en toen paar weken niks en toen pas vruchtbaar slijm, maar hoop nu toch stiekum op een normale ronde Oooooh en ben echt zoo blij!! Mijn lieve broer heeft zijn vriendin ten huwelijk gevraagd, dus krijg officieel een schat van een schoonzus volgend jaar!!
Pinkelientje, hier toevallig ook een huwlijksaanzoek.. Maar dan is het zusje van mijn vriend gevraagd haha! Ze weten alleen nog niet precies wanneer ze gaan trouwen. Ik zit nu op dag 10, denk dat ik rond dag 16 weer begin met ovu testen I.a, en hoe was je ovu test? Hopelijk komt er bij mij ook eens wat regelmaat in.. Diligo, vind het erg knap hoor het afvallen! Petje af voor jou Ben ook benieuwd wat je naam betekend.. All, ik zit lekker aan een bak suikerspin met de dvd's van The big bang theorie. Love it! Vooral op zon regenachtige dag als deze..
Diligo Ergo Sum betkeent ik heb lief dus ik besta de oorspronkelijke quote is ik denk dus ik besta Maar er bestaan dus verbasertingen van Ik heb de spreek eens zien staan op een ring van Happinez die ring staat dus sindsdien op mijn verlanglijstje wie weet krijg ik hem ooit van mijn husbi Dames ik wordt steeds zenuwachtiger...dinsdag krijgen wij alle uitslagen van het zwanger worden onderzoek en woensdag van het zwanger zijn onderzoek. Mijn schoonouders en man gaan mee. Mijn man zei nog is dat niet een beetje raarom met je ouders naar z'n gesprek te komen? Maar daar heb ik lak aan. Zij zijn z'n grote steun voor ons en zijn erg betrokken bij alles. Ik moet zeggen dat ik nu ookwel na denk over wat als...als men zegt dat IVF onze enige kans is..moet ik daar nu alwel aan beginnen. Ik ben nu aan het afvallen, het lijkt nu te lukken...ik wil niet dat ik straks drie pogingen heb gedaan (dat wordt vergoedt) en dat dat niet lukt en ik dan te horen krijg dat het door mijn gewicht komt...ik twijfel of ik zelf niet moet zeggen van, ik gun mezelf nog tot eind van het jaar om af te vallen...maar ja, waar stop je dan. Als het gaat om een gezond gewicht heb ik nog wel even te gaan en dan dus wellicht ook wel wat tijd...ik zit in dubio!
Hmm had net toch iets vaags. Met afvegen had ik slijmerige afscheiding die wat licht roze/bruin was Had vanmorgen ook ongelofelijke krampen in mijn buik Snap er niks meer van
@ pinkelientje: voel me weer helemaal goed gelukkig, thnx! Hoest met jou meis? @ kel: kan best zijn dat t allemaal ontregelt is nu hè meis. Zeker als t een mk is geweest, hopelijk is t snel weer op orde bij je meis! @ topicstarter hihi ben ff je naam kwijt solly!!! : meis ik ben van mening dat overgewicht niet de enige reden kan zijn waarom iemand niet zwanger kan worden, want anders had ik nooit zwanger kunnen worden met een BMI van 38 toch? Denk dat er dan toch nog meer dingen aan de hand zijn en dat t daardoor niet lukt.... Maar meis, laat je gewoon goed informeren en je moet pas met een traject starten als je er helemaal achter staat. Misschien is t ook handig om alles eerst een paar dagen te laten bezinken voor jullie beslissingen nemen, want jullie krijgen vast een hoop info te verwerken... Fijn dat je schoonouders ook mee gaan! Is helemaal niet gek ook hoor en vaak zijn "buitenstaanders" degenen die sneller scherpe vragen zullen stellen omdat er bij hun iets minder gevoel bij ligt als bij jullie zelf, zo kunnen ze er wat kritischer naar kijken.... Hoop dat de gesprekken meevallen, maar snap dat je er zenuwachtig voor bent hoor! Ik ben net megaverwend op de babyshower, veel kadootjes gehad en leuke spelletjes gedaan! M'n vriendin uit Aussie was er ook, dus dat was wel heeeeel erg leuk!!
Diligo, ja is begrijpelijk dat je gespannen bent, ik vind het juist slim om hun mee te nemen en vooral omdat het bij jou en je man eerder langs je heen zal gaan en je schoonouders dan de rest op kunnen vangen van wat er gezegd word... Meerdere oren maken licht werk... Engeltje, ja ik ben erg benieuwd. Heb mijn vraag gesteld bij de verloskundige, ben benieuwd wat ik terug ga krijgen. Mijn ovu testen zijn nog wit, dus het is geen eisprong en het is nu ook weer opgehouden...
Engeltje, Hmmn, je zet me wel aan het denken meid! Het is alleen het afwegen en evergrote van kans...zo zie ik het meer....idd even goed nadenken en laten bezinken dinsdag.
Infamtum, ben ook benieuwd wat je als antwoord krijgt.. Misschien nog restje ongibloed?? Diligo, groot gelijk meid dat je je schoonouders mee neemt!! gelukkig is het bijna dinsdag. Ga hard duimen dat de uitslag positief is en jullie mogelijk snel hulp krijgen!! Engeltje, blij dat het weer goed gaat met je. Hoop dat het goede nog paar weekjes vol houdt en dat je genoeg energie op kan doen voor de bevalling van jullie zoontje!! Met mij gaat best goed, Ben wel druk aan het rekenen, wil heel graag bij de bruiloft zijn van mijn broer en schoonzus volgend jaar, dus hoop heel erg dat ik snel zwanger ben, want anders gaan we paar maanden pauze nemen, wat ik eigenlijk niet wil Mijn moeder heeft bij haar zwangerschap van mij vanaf 26 weken in het zkh gelegen, zou max 34 weken zwanger willen zijn.. dus nog ongeveer 4 maandjes tijd, in mijn geval 2 cyclussen Denk er dus ook hard over na om eerder als november terug naar de HA te gaan met mijn onregelmatige cyclussen.. Zou graag pco uit willen laten sluiten, heb flink last van acne in mijn gezicht, hals en rug. Krijg steeds meer overbeharing(snor, help!!), en heb veel last van mn bekken. Volgens wikepedia heb ik wel verschllende symptomen.. twijfeltwijfeltwijfel..
Pinkelientje, Als ik dat zo hoor, dan denk ik eerlijk gezegd dat je het wel hebt...Je hebt onregelmatige cyclussen, acne en overbeharing...ik zou nu al naar de HA gaan. Bespaart je veel onnodige tijd, moeite en hoop. Ik ben er nu nogal snel en direct in want heb zelf gemertk hoe blij ik ben dat ik snel ben gegaan! Ik raad het dus wel aan om nu al te gaan.
Pinkelientje, de symptomen klinken inderdaad erg als PCO, ik zou toch de HA eerder bellen. En op je strepen gaan staan!!! Ik kreeg terug dat het wat Engeltje al zei, kan zijn dat mijn cyclus aan het veranderen is door de vmk en als ik helder bloed ging krijgen ik aan de bel moest trekken...
@ infantem: Fijn dat je zo snel antwoord terug krijgt van de Vk... Hou t gewoon ff goed in de gaten meis! @ Sum: Soms kan ik mensen toch zo aan t denken zetten maar idd, laat t gewoon goed tot jullie bezinken, praat er met elkaar en je schoonouders over en waarschijnlijk komen er dan ook toch nog een hoop vragen bij je op. Je kan altijd nog een gesprek aanvragen voor jullie een beslissing nemen over hoe en wat... Ben echt benieuwd wat er allemaal uit de gesprekken gaat komen meis! @ pinkelientje: meis als ik jou was zou ik ook gewoon eerder terug gaan naar de ha hoor! En lastig met die bruiloft! Hoop dat je gewoon heel snel zwanger bent!
Gezellig ik ben ook 25 en mijn mannetje ook! Wij zijn sinds mei bezig voor een eerste wondertje! Mag ik meekletsten? Eens kijken of we hier een gezellig kliekje van kunnen maken! En we hebben al een zwangere in het midden! Jeej!